MITEN HITOSSA YHDESSÄ PRINGLES PURKISSA
voi olla jo 1000 kaloria??! Vaikka siinä on niitä sipsejä vähemmän kuin pusseissa? Hitto, siinähän on istumatyötä tekevän pienirakenteisen naisen koko päivän kalorit!
Kommentit (35)
prinkussa on pelkkää rasvaa ja hiilareita.
jos syö mitä tahansa paljon + hiilareita
tulee takuulla olemaan näiden ihmettelijä
No mitäs luulit kun sipsit oli kyseessä? Ne uppopaistetaan rasvassa ja pringlesien se massa on keinotekoista perunajauhosoosia ja mistä sitä tietää mitä siinä soosissa on.
Siihen viä paketti suolaa päälle.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:28"]
Herkuissa on se jännä jippo että ei ikinä kannata syödä niitä nälkään... Sillon menee pussi/paketti/laatikko ja kohta on taas nälkä. Kylläisenä kun vähän nappailee niin ei tule syötyä niin paljon.
[/quote]
Noh, minä taas korvaan aterioita herkuilla hillitäkseni kokonaiskalorimäärää. Jos syön 100 g suklaata (noin 550 kcal), se on mun päivällinen. Koska en pysty vain vähän nappailemaan vaikka söisin kylläisenä, ja lopputulos on että syön ensin päivän normiateriat ja sitten päälle sen suklaalevyn. Joku pari palaa on vitsi. Nälkä ei vaivaa, olis päivällisenä sitten se suklaalevy tai jotain terveellistä ruokaa samojen kalorien edestä.
BMI 20
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:28"]Herkuissa on se jännä jippo että ei ikinä kannata syödä niitä nälkään... Sillon menee pussi/paketti/laatikko ja kohta on taas nälkä. Kylläisenä kun vähän nappailee niin ei tule syötyä niin paljon.
[/quote]
Ja monesti myös se lisäaine natrium-glutamaatti (tai mikä lie olikaa) lisää mieliteon tunnetta.
--> syöt pari --> pakko syödä vielä toiset pari --> ja vielä = kohta on pussi tyhjä
Minkä ihmeen takia niitä sipsejä pitää sitten syödä kerralla tai yhden päivän aikana koko putki? Itse ostan aina välillä sipsejä, sellaisen midipussin sipsejä, syön puolet ja seuraavana päivänä puolet. Jotkut tosiaan mäskää sen koko megapussinkin kerralla! Mun mielestä se on ihan oikeasti sairasta käytöstä.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 16:54"]onpa yllättävää et läskien herkuissa on rasvaa. lopeta niiden syöminen senkin läski [/quote] En ole läski. Kunhan vain ihmettelin kaupassa niitä kaloreiden määriä. Jäi kyllä pringlesit ostamatta.
[/quote]
Voi kun useampi tajuais tiirata niitä kaloreita jo kaupassa eikä vasta sitten kun se on ostettu kotiin ja ihmetellään että mitä tulikaan taas syötyä ja miten ne saa pois.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:40"]
Minkä ihmeen takia niitä sipsejä pitää sitten syödä kerralla tai yhden päivän aikana koko putki? Itse ostan aina välillä sipsejä, sellaisen midipussin sipsejä, syön puolet ja seuraavana päivänä puolet. Jotkut tosiaan mäskää sen koko megapussinkin kerralla! Mun mielestä se on ihan oikeasti sairasta käytöstä.
[/quote]
Niinpä. Kai meiltä sitten puuttuu se addiktioalttius? Syön herkkuja usein, mutta vähän. Sipsit ja karkkipussit kestävät helposti viikon. En välttele herkkuja tai pode huonoa omatuntoa niiden syömisestä, siksi ei varmaan tule ahmittua niitä niin paljoa. BMI 17
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:40"]
[/quote]
Niinpä. Kai meiltä sitten puuttuu se addiktioalttius? Syön herkkuja usein, mutta vähän. Sipsit ja karkkipussit kestävät helposti viikon. En välttele herkkuja tai pode huonoa omatuntoa niiden syömisestä, siksi ei varmaan tule ahmittua niitä niin paljoa. BMI 17
[/quote]
Miks tätäkin nyt piti alapeukuttaa :D
Joo sipsit, leivokset ja limukat on pahimpia lihottajia vetäkåä mieluummin vaikka karkkia
Pringlesit eivät ole oikeita perunalastuja. Ne ovat teollisesti taikinamassasta paistettuja läpyköitä. Niiden perunapitoisuus on niin alhainen, etteivät ne edes ole lain mukaan perunalastuja.
Pringles original sisältää: Vakuumikuivattua perunaa, kasvisöljyä, kasvisrasvaa, riisijauhoa, vehnätärkkelystä, emulgointiainetta: E471, dekstriiniä, suolaa, muunnettu riisitärkkelys.
Miksi ne sitten on niin hyviä?? :P
Kaikki epäterveellinen on hyvää, terveellinen mautonta :|
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:45"]
Pringlesit eivät ole oikeita perunalastuja. Ne ovat teollisesti taikinamassasta paistettuja läpyköitä. Niiden perunapitoisuus on niin alhainen, etteivät ne edes ole lain mukaan perunalastuja.
Pringles original sisältää: Vakuumikuivattua perunaa, kasvisöljyä, kasvisrasvaa, riisijauhoa, vehnätärkkelystä, emulgointiainetta: E471, dekstriiniä, suolaa, muunnettu riisitärkkelys.
[/quote]
Miksi joku alapeukuttaa? Nämä ovat ihan tosiasioista.
syy löytyy rasvasta. se ja hiilarit.. kaloripommi
Herkuissa on se jännä jippo että ei ikinä kannata syödä niitä nälkään... Sillon menee pussi/paketti/laatikko ja kohta on taas nälkä. Kylläisenä kun vähän nappailee niin ei tule syötyä niin paljon.