Petin miestäni, voikohan hän antaa anteeksi?
Olin eilen ystäväporukalla juhlimassa, kun kaikilla sattuivat olemaan vapaapäivä seuraavana päivänä. Baarissa törmäsin eksääni ja tulimme minun luokse jatkoille. Joimme ja nauroimme aamutunneille asti. Olimme molemmat hyvin tuiskeessa ja suutelimme ja harrastimme hetken seksiä kunnes tulin katumapäälle ja lopetin hommat siihen.
Nyt kalvaa kamala syyllisyys ja pahaolo... Tämä on ihan hirveää. Kerroin tästä miehelleni ja hän ei tiedä mitä haluaa tehdä.. En tajua mikä minuun meni meillä on mieheni kanssa kaikki vallanmainiosti. Hävettää haukkukaa vaan olen ne todellakin ansainnut.
N 22
Kommentit (17)
No mitäpä tuota haukkumaan. Itse vastaat seurauksista. Hyvä kun kerroit miehellesi. Tulevaisuus näytää sitten voiko hän antaa anteeksi. Ja vaikka voisikkin niin voisikko unohtaa ja luottaa sinuun. Itse en siihen kykenisi. Minulle uskollisuus on tabu.
Varmaan voittaja fiilis kun et hoitanut miestä loppuun. Teit vaan itsestäs pellen
Tein itsestäni pellen kun en hoitanut miestä loppuun just..?
Ap
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:50"]Tein itsestäni pellen kun en hoitanut miestä loppuun just..?
Ap
[/quote] samaa luokkaa kuin että otin vain suihin.
Rangaistus sinulle, jos haluat jatkaa miehesi kanssa: Älä pahoita miehesi mieltä kertomalla teostasi, vaan kanna syyllisyyden tuskat itse. Tulet kärsimään siitä, mutta se on paras vaihtoehto, jos et halua erota miehestäsi.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:53"]
Rangaistus sinulle, jos haluat jatkaa miehesi kanssa: Älä pahoita miehesi mieltä kertomalla teostasi, vaan kanna syyllisyyden tuskat itse. Tulet kärsimään siitä, mutta se on paras vaihtoehto, jos et halua erota miehestäsi.
[/quote]
Ai kerroitkin jo... No mutta muille ohjeeksi tämä. Aina totuus ei ole se paras vaihtoehto.
Kadun tekoani niin suuresti, tuntuu että ei saa happea kun niin paljon ahdistaa ja mietityttää tämä tilanne. Niin kamala morkkis että tekisi mieli hautaua maan alle.
Miten alkoholi voikin pistää pään noin sekaisin. Vieläkun minulla ja miehelläni on kaikki niin hyvin tai siis oli. Miten tästä pääsee yli? Onko kokemuksia?,
Ap
Harmi kun kerroit, sotkit täysin viattoman mukaan omaan mokaasi (no helpottiko kertominen?) ja aiheutit juuri hänelle aikamoista tuskaa. Olisit pitänyt syyllisyytesi omana tietonasi ja ottanut opiksesi.
Ei tulevaisuutta suhteellanne.
Mun mielestä se vahingoittaa enemmän suhdetta kun on salattavaa itse en pystyisi tuollaiseen
Mutta voihan se jollain toimia
Aika jännä et monet on sitä mieltä että ei olisi pitänyt kertoa... Sitten olisi koko ajan saanut elää pelkoperseessä että mistäköhän hän saa sen kuulla.. Kun hän kumminkin eksäni tuntee ja heillä on paljon yhteisiä kavereitakin.. mun mielestä vähintä mitä voin tehdä oli kertoa
Ap
Ja jossain määrin kertominen auttoi
Ap
Tänään tämä olikin vasta toinen pettämisavaus. Jään odottamaan kolmatta vuodatusta.
Mulle ei oo tullut vastaan muita avauksia taidan kaivaa ne esille ja lueskella niitä saa ainakin vähän vertaistukea vaikka alimmassa helvetissä saisimme me pettäjät palaa.. Kuvottaa itseni
Ap
Mistä hitosta me se tiedetään. Anna miehesi puhelinnumero niin kysyn ja annan vastauksen sinulle.