Ovatko Anni Hautala ja Juha Perälä mielestäsi sympaattisen "lapsellisia"?
Tällä viikolla Anni ja Perälä olleet kahdestaan puikoissa ja ovat kyllä suloisia. Fanitan kovasti, mutta haluaisin nostaa otsikosta keskustelua. Vetävät kieli poskessa huumorilla ryyditettyä aamu-showta, mutta kyllähän heihin tutustuu ihmisinäkin, eikä pelkästään humoristeina melko hyvin kun vuosia kuuntelee. Olen huomannut enenevissä määrin, että tämä kaksikko (kuten moni muukin suomalainen) elää ja ajattelee kuin olisivat kymmenisen vuotta nuorempia. Ovat siis 1982 syntyneitä molemmat, ja sitä ei juttujen perusteella uskoisi.
Nuorekkuushan on ehdottomasti positiivinen juttu, mutta minua ihmetyttää se kuinka he ovat niinkin tietämättömiä ympäröivästä yhteiskunnasta, vaikka ovatkin "toimittajia". Viihdeuutisia tuntuvat lukevan kuin raamattua. Aamulypsyn hyviä puolia on kuitenkin se, että siellä käsitellään päivänpolttavia uutisia (siis muitakin kuin Vesa Keskisen uutisia) ja yritetään parantaa maailmaa. Sen tekeminen olisi todella paljon helpompaa jos hieman myös tietäisi mistä puhuu. Perälän valtti on itseironia, mutta sitä ei poissulkisi se, että osaisi myös sanoa jotain järkevää. Parhaat koomikothan ovat tunnetusti älykkäintä osaa väestöstä.
Senkin kyllä huomaa, että Anni on aina ollut todella suosittu tyyppi ja nyt tietysti julkkiksena vielä moninkertaisesti enemmän. Vaikea asettua hänen asemaan, elämässä voi keskittyä kaikkeen hauskaan ja itseään kiinnostavaan jos on saanut elää sellaista elämää kuin hän. On jopa kiehtovaa kuunnella häntä.
Kommentit (13)
1982 syntynyt on kyllä todella nuori, btw. Kakaroitako tällä palstalla pyörii?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 17:58"]
1982 syntynyt on kyllä todella nuori, btw. Kakaroitako tällä palstalla pyörii?
[/quote]
Nuoriso ja se että kuka on nuori tarkoittaa eri ihmisille niin eri asioita. Pointtihan on kuitenkin siinä, että eritoten Anni ja Perälä ovat molemmat kasikakkosia ja he ihan selvästi hahmottavat maailmaa kuin olisivat 22-vuotiaita. Se on ensinnäkin outoa, erikoista, hämmentävää ja herättää kysymyksiä millaisia he ovat viiden vuoden päästä, varsinkin jos jatkavat ohjelman tekoa.
Aamulypsyllä on kyllä uskomattoman paljon kuulijoita.. jotain 500 000!
Mä en ymmärrä kuka jaksaa kuunnella niitä lapsellisia juttuja? Ei mitään järkevää asiaa, aivan kuin jotkut NRJ Aamupojat aikoinaan...
Perälällä on kyllä aivan uskomattoman surkea yleissivistys.
Ei ole mun makuun, kohdeyleisö on enemmän sellaista joilla keskittymiskyky ei riitä oikeisiin uutisiin tai ymmärtämään sellaista abstraktimpaa satiiria. En arvosta pieruhuumoria.
Jotenki liian juuttuneita rooleihin, kasvaisivat vähän tai yllättäisivät jotenkin....
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:26"]
Ei ole mun makuun, kohdeyleisö on enemmän sellaista joilla keskittymiskyky ei riitä oikeisiin uutisiin tai ymmärtämään sellaista abstraktimpaa satiiria. En arvosta pieruhuumoria.
[/quote]
Ovathan nuo lajissaan todella taitavia, nokkelia ja sanavalmiita. Jotenkin vain huvittavaa välillä, kun elävät kaikella mahdollisella tavalla pitkitettyä nuoruutta. Järkyttävän yllättävä uutinen on kuitenkin se, että olen kuunnellut aamulypsyä ja katsonut subilta tuulitunnelia..niin Maisa Torppa on monesta asiasta paljon enemmän perillä kuin Anni Hautala. En olisi joskus aikaisemmin uskonut, kun Annikin taisi päästä valtsikaan sisään, mutta näin se on... :)
Ainoastaan lapsellisia hölmöjä. Erehdyin viime kerralla Jaajon poissaollessa muutaman aamulypsyn kuuntelemaan. Tosin Jaajo ei juuri lisää maitoa juttuun tuo. Radio Rock - Korporaatio kicks ass.
Anni on nolo. Kikattaa miesten vitseille. Se pilaa Perälän ja Jaajon jutut. Taustanauraja. Ja ihan hirvee ääni, ihan ku nuorella pojalla äänenmurroksessa. Juttujen sisältö zero, mutta ei edes säätiedotuksen lukeminen suju. Ottakaa nyt herran tähden toi eukko aamulypsystä pois. Ikuinen harjottelija. Huono, huonompi, Anni.
Niinä aamuina kun Anni oksettaa liikaa, eli aikas usein, käännän Aallolle Anna Perhon vuoksi. Ikään kuin varmistaakseni että nainenkin saa olla älykäs ja luova radiossa.
Käkäkäkäkäkäkäkäkäkäkäkä. Kuka tollasta pas...kaa ja sössötystä kuuntelis tulematta hulluksi.
Kaikki aamulypsyn juontajat viettävät todella erilaista elämää verrattuna muihin ikäisiinsä, että päivittäin kuunnellessa saattaa vähemmän sosiaalisen ihmisen todellisuudentaju mennä sekaisin. Nehän ensinnäkin saa ihan tolkullista palkkaa siitä, että tekevät noin kuusi tuntia päivässä töitä. Olen välillä niin kateellinen kun heillä on aikaa tehdä töiden jälkeen vaikka mitä, ja töissä kuunnellessa kuitenkin tuntuu että ovat raskaan työn raatajia.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:40"]
Käkäkäkäkäkäkäkäkäkäkäkä. Kuka tollasta pas...kaa ja sössötystä kuuntelis tulematta hulluksi.
[/quote]
Ainakin kolmikko elää täysillä elämäänsä ja jakaa sen kuulijoiden kanssa. Siis kuulijoiden, joita taitaa olla enemmän kuin millään muulla ohjelmalla.
Heitän vastakysymyksen, että miten voi olla mahdollista että kukaan voi kuunnella Minna Kuukkaa, joka taitaa edelleen olla Radio Novan aamussa. Henkilöllä ei ole niin mitään annettavaa alalle. Kunhan juttelee mukavia. Onko se kanavajohtajien markkinatutkimusten tulos, että suomen suurimmalla kanavalla kuulijat haluavat keskimäärin kuunnella tyhjän puhumista? Kuukka puhuu säästä, siitä että on maanantai ja siitä että huomenna on tiistai..loppuviikosta jutut menee hurjemmaksi, kun perjantaina alkaakin viikonloppu ja siitä hän puhuukin sen aamun.