Mikä on ihanin viesti, minkä ootte ikinä saaneet?
Liittykö rakkauteen, vai johonkin saavutukseen, terveyteen... kertokaa ihania juttuja!
Kommentit (41)
Ihanan pieni katkarapupenis sulla, sopii mun peppuun kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Onko surullista jos mulla ei tule ainuttakaan viestiä mieleen koko elämän varrelta minkä voisi nostaa tässä ketjussa esille?
Ehkä ei. Minulla on mennyt sua huonommin, vaikket sitä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle oo kukaan laittanut mitään ihanaa ikinä.
Mä just halusin sanoa sulle, että oot rohkea ja huippu tyyppi, kun uskalsit tulla kertomaan tänne tän. Mä saatan olla suhun ihastunut!
Ihanin tekstiviesti, mitä mieheltä olen koskaan olen saanut: Rakastan sinua.
Vieläkin muistan sen, vaikka siitä on aikaa jo lähes 25 vuotta.
Olemme nyt aviopari.
Se, kun entinen tyttöystävä lähetti selfien japanilaisessa koulupuvussa itsetyydyttäessä. M23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta tuli isä tänään <3
Miksi joku on tätä alapeukuttanut?
t. eri
En alapeukuttanut, mutta ihmettelin että onko tosiaan niin hienoa kuulla tekstiviestillä olevansa isä? Eikö paikan päällä oleminen olisi kuitenkin tässä ihan toivottavaa?
Eikö käynyt mielessä, että kaikilla ei välttämättä ole esim. työn takia mahdollista olla synnytyksessä mukana? Esimerkiksi meillä mies on laivalla töissä ja on 10 päivää putkeen merillä. Ei arvattu, että vauva syntyy 3 viikkoa etukäteen juuri silloin, kun mies on merillä. Viestillä lähti tieto eikä se vähentänyt isäksi tulon arvoa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Se, kun entinen tyttöystävä lähetti selfien japanilaisessa koulupuvussa itsetyydyttäessä. M23
Ja täytyy lisätä, että minulla on edelleen tuo kuva, kun hän ei pyytänyt minua poistamaan sitä. M23
Kaiikki amfetamiiinisi on myyyty. Saldosi pankiissa 4 miljooonaa.
Kerran yksi mies kirjoitti ja lähetti mulle runon. Se oli kyllä tosi kivasti tehty.
Valitettavasti valintamme ei tällä kertaa kohdistunut sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta tuli isä tänään <3
Miksi joku on tätä alapeukuttanut?
t. eri
En alapeukuttanut, mutta ihmettelin että onko tosiaan niin hienoa kuulla tekstiviestillä olevansa isä? Eikö paikan päällä oleminen olisi kuitenkin tässä ihan toivottavaa?
Oli se tosiaan hienoa. Istuin silloin jumissa lentokentällä. Lumimyrskyn takia yksikään lentokone ei lähtenyt siltä kentältä. Sillä hetkellä oli todella hienoa kuulla viestillä, että synnytys oli sujunut hyvin, vaikka minä en päässyt paikalle olosuhteiden ja odotettua aiemmin käynnistyneen synnytyksen takia.
t. tuo isä
Oikeasti moni on todella ihana.. äitien pojat osaa miellyttää halutessaan. Munkin pieni poika osta toppapukuisena pienenä poikana koruja tykkäämälleen tytölle.
Saanko sanoa kaksi? En osaa valita! Eka oli rakkaudentunnustus tärkeältä ihmiseltä. Ja toka oli ihana ja hyvin hauska tsemppiviesti, kun olin menossa jännittävään tilaisuuteen. En unohda kumpaakaan ikinä.
Mulle laulettiin ja sitten kävi yksi juttu. Otin hissin. Mies oli juoksut kerroksen alaspäin ja pysäytti hissin. Sain suudelman ja sitten hissi lähti taas liikkeelle.
Kyllä ne ihanimmat viestit on omalta miesystävältä enkä oikein osaa edes sanoa mikä olisi ihanin <3 Viimeksi "Voi. En halua että olet ahdistunut. Mä tulen suojelemaan sua. Kaupan kautta"
Testi näytti positiivista. Ostetaanko VW-bussi? (neljäs lapsi. <3 :))
Vierailija kirjoitti:
Testi näytti positiivista. Ostetaanko VW-bussi? (neljäs lapsi. <3 :))
Ostitteko?
”Rakas äiti herrätä meiät kun tut ranskasta etä me tiietään etä oot kotona”. Palasin ranskantunnilta ja 5- vuotiaan lappu löytyi tyynyltäni.