Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä hackmann aterinsarjaa nämä?

Vierailija
19.08.2015 |

Muutossa löytyi kaapeista. En löydä googlettamallakaan että mitä sarjaa nämä ovat. Myyntiin pistäisin. Veitsen kahva on tuommoinen "erikoinen"
.
http://aijaa.com/9jbPcM

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/8 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, sehän se. Kiitos. Torista ja huuto.netistä en löytänyt yhtään tuota sarjaa. Mitenkäs nyt hinnoittelisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni oli ihan kohtuuhintainen, ei kovin kallis siis. Prismassa ainakin tuota oli myynnissä, voi ehkä olla vieläkin..?

Vierailija
4/8 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis, mutta on siis niin paskat! Mä en voi sietää sitä kun niitä veitsiä ei saa fiksusti astianpesukoneeseen kun se kahva on niin leveä ja litteä sieltä takaosasta, keikkuvatkin pirullisesti kun kattaa pöytää.

Aaaarrrgghhh.... Anteeksi vuodatus, helpotti jo :)

Vierailija
5/8 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsinyt hukkaamieni tilalle Swingin lusikoita kissojen ja koirien ja myyjien avulla, mutta tuotanto on lopetettu jo vuosia sitten eikä edes outleteissa enää ole myynnissä.

Kerropa tänne, mitä päätät hinnasta. Olen hyvin kiinnostunut. (Siitäkin huolimatta, että noiden veitsien kahva on pirullinen keksintö, etenkin perunoiden kuorimisessa tyylipuhdas susi.)

Vierailija
6/8 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:57"]

Vähän ohis, mutta on siis niin paskat! Mä en voi sietää sitä kun niitä veitsiä ei saa fiksusti astianpesukoneeseen kun se kahva on niin leveä ja litteä sieltä takaosasta, keikkuvatkin pirullisesti kun kattaa pöytää.

Aaaarrrgghhh.... Anteeksi vuodatus, helpotti jo :)

[/quote]

Noitahan mainostettiin sillä, että uudenlaisen muotoilun ansiosta veitset voi kattaa sekä syrjälleen että "vatsalleen". Astianpesukonetta minulla ei ole, mutta huuhtelukoriin nuo sentään mahtuvat nätisti. Minä olen mieltynyt sarjan ulkonäköön nimenomaan silmieni kautta.

Nro 6

Vierailija
7/8 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisikö joku sen hackmanin aterinsarjan nimeä, jossa aterinten varressa on kiekurainen koristekuvio? Veitset on neliömäisiä ja samoin lusikat on hieman neliömäistä muotoa?

Vierailija
8/8 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Hackmannin Nikke ja Pirita