Millainen on tuntemasi Outi?
Kommentit (36)
Empaattinen, ystävällinen, hoikka ja kaunis. Työssään erinomainen ja päiväkotiryhmänsä lasten suuri suosikki.
Toinen muuten fiksu ja kiva, mutta urheilu mennyt vähän yli. Yli 40v, laiha kuin kuuranko ja aivan lyhyeksi kynitty kananpersetukka.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 09:47"]
Toinen muuten fiksu ja kiva, mutta urheilu mennyt vähän yli. Yli 40v, laiha kuin kuuranko ja aivan lyhyeksi kynitty kananpersetukka.
[/quote]
*luuranko
Molemmat tomeria, itsepäisiäkin, älykkäitä, itsevarmoja.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 09:43"]
Olen Outi ja luonnollisesti ajattelen että kaikkien kivojen kommenttien täytyy olla minusta ;D
[/quote]
Minä liityn myös tähän kerhoon. No noista negatiivisista voisin ottaa kyllä sen kananpersetukan :D
Tuntemani on aikamoinen alkkis :(
Tunnen tosi monta Outia. Kaikki ovat reippaita, aikaansaavia ihmisiä. Enemmän tai vähemmän räväköitä ja rohkeita naisihmisiä.
Sisarusparven nuorin. Hiljainen, vähän semmoinen "nörtti". Pelaa paljon tietokoneella, juttelee netissä kavereiden kanssa, muttei juurikaan tapaa luokkakavereita vapaa-ajalla. Luova ja taitava piirtämään, kiinnostunut sarjakuvista ja tietokonepeleistä. "Pahimmassa" teini-iässä nyt, syrjäänvetäytyvä, aivan samanlainen kuin jokainen isosiskoistaankin aikoinaan.
en ole moneen vuoteen nähnyt, mutta oli sellainen aika reippaan ja jämptin oloinen, hieman tukeva, isorintainen, äänekäs.
En ole koskaan kauheasti tykännyt Outista nimenä, siitä tulee mieleen kuukautiset. Siis sanana.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:52"]En ole koskaan kauheasti tykännyt Outista nimenä, siitä tulee mieleen kuukautiset. Siis sanana.
[/quote]
Selitä, kiltti. Outi ja kuukautiset?
Ja jos nolostelet menkkoja, lopeta se. Ihan yhtä luonnollinen asia kuin vaikka aamulla suihkussa käynti (jos käyt). Business as usual.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:52"]En ole koskaan kauheasti tykännyt Outista nimenä, siitä tulee mieleen kuukautiset. Siis sanana. [/quote] Selitä, kiltti. Outi ja kuukautiset? Ja jos nolostelet menkkoja, lopeta se. Ihan yhtä luonnollinen asia kuin vaikka aamulla suihkussa käynti (jos käyt). Business as usual.
[/quote]
Tiedän että mielleyhtymä on outo. En nolostele menkkoja enkä edes ole mikään tyttönen enää. Mutta aina Outi-nimestä on jollain ihmeen tavalla tullut mulle mieleen KUUKAUTISET, siis se sana. Kai siinä on jotain samaa sointia. Enkä siis tarkoita haukkua henkilökohtaisesti Outeja, kunhan tästä nimestä oli puhe niin kerroin minun oudon "mielipiteeni", jos tuota nyt mielipiteeksi voi kutsua.
Pieni, hintelä, haiseva ja ujo. Opiskeli hoitoalaa.
Olen Outi ja luonnollisesti ajattelen että kaikkien kivojen kommenttien täytyy olla minusta ;D