Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cheekin uusi biisi - onko joku kuunnellut?

Vierailija
19.08.2015 |

Onko samaa settiä kun entinenki materiaali? Vai onko vaihtanut iskelmään?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mun sanoneen..se meinaa alkaa vielä ihan laulajaksi..ton biisin lopun perusteella. Kyllä me vielä kunnon iskelmä-Poski saadaan siitä.

Vierailija
22/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 01:55"]Ei kyl oikeasti ollu hyvä. Tykkään sitä euroopan omistaja-bileet-tuli-taloon-cheekistä, en tälläsestä nyyhkypaskasta.
[/quote]

Mutta Cheek on nyt niin vakavissaan etsinyt itseään maailmalla ja samalla tuntenut kun fanityttöjen sydän vuotaa verta häntä kaivaten :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toi tuu soimaan radioissa ihan samalla tavalla kun vaikka joku Sokka irti..

Vierailija
24/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 02:03"]Eiköhän toi tuu soimaan radioissa ihan samalla tavalla kun vaikka joku Sokka irti..
[/quote]

Soi tai ei niin se ei biisin hyvyydestä kerro.

Vierailija
25/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:38"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:15"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 08:23"]

aika omahyväiset sanat, ei mitään uutta sillä rintamalla...

[/quote]

Se on rakkaat mammat niin, että itsekehu, omahyväisyys ja uho kuuluvat ja ovat alusta asti kuuluneet tämän tyylilajin biisien sanoituksiin.

Miksihän rap herättää näin paljon närää? En voi itse kuunnella jotain iskelmähuttua, mutta en mä silti laadi aloituksia, että joku reijo taipale on p*skaa kaikki.

[/quote]

Kuuluvat skeneen joo joo, mutta ei todellakaan ole poissulettua, etteikö voisi joskus avautua myös muusta kuin oman navan ympärillä pyörivistä asioista. Jossain vaiheessa alkaa vaan jo tuntua, että aikansa kutakin, kun viime levykin oli pelkkää minä sitä, minä tätä.

[/quote]

Iskelmäthän on just ja pelkästään minäminäminä. MINÄ ja MUN tunteet!!!! Missä muruseni ooooon? Ei yksinäinen unta saaaaa. Satulinna kaukomaan MULLE kuuluis kokonaaaaaan! Hirveetä shittiä.

Itseasiassa melkein kaikki musa. Mut jos ei jostain tykkää niin kukaan ei varmaankaan pakota kuuntelemaan?

[/quote]

No sehän siinä on, kun ei tältä mahtiartistilta meinaa välttyä varsinkaan nyt, jos ei sulje radiota. Spotifykin alkoi tuuttaamaan heti aamusta Sä huudat mainosta. Joten kyllä voin esittää mielipiteeni artististin musiikista, jota tursuaa joka suunnasta.

[/quote]

Okei, voisit myös haukkua tasapuolisemmin kaikkea sun mielestä huonoa, vai meneekö kaikki muu?

Vierailija
26/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ainakin tässä poski-jutussa häiritsee eniten se, kun tajuan millaisia idiootti-lampaita suurin osa ihmisistä on. Ettehän te nyt oikeasti tuosta voi tykätä... Kokeilkaa joskus jotakin muuta, vai ettekö kehtaisi tunnustaa että tykkäättekin sellaisesta mikä ei ole muotia? Onneksi en nyt näköjään ihan yksin näiden mielipiteideni kanssa sentään ole.

Vierailija
27/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, toi oli epäilemättä paskin biisi, jonka olen kuullut koko elämäni aikana. Ensinnäkin, MITEN on mahdollista että yli 30v jäbä tekee biisejä, joissa on noin teinimäiset ja nolot sanoitukset. Toiseksi, MIKSI Suomessa myydään tuolla shaiballa stadioneja täyteen? Kolmanneksi, mikä perkele on Chekkonen? En kestä enää :DDDdd

Vierailija
28/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ennen kivenkova cheek-fani (joo tosi nölöö, joku keekki) mutta pikku hiljaa Keekki alkoi luisua huonompaan ja huonompaan suuntaan ja juuri yöllä kuuntelin tuon uunituoreen biisin ja pakkosanoa käsi sydämellä että oli täyttä paskaa. Taisi olla minun cheekkeilyni siinä sitten :/ Kuuntelenpa sen biisin nyt uudestaan--->

Vierailija
29/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 08:23"]aika omahyväiset sanat, ei mitään uutta sillä rintamalla...
[/quote]

Huoh, se kuuluu räppiin. Räppiin kuuluu myös läpän heitto sanoituksissa. Ei mitään tekemistä räppärin aidon luonteen kanssa. t. Se ex-cheekkiläinen

Vierailija
30/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 08:23"]aika omahyväiset sanat, ei mitään uutta sillä rintamalla...
[/quote]

Huoh, se kuuluu räppiin. Räppiin kuuluu myös läpänheitto sanoituksissa. Ei mitään tekemistä räppärin aidon luonteen kanssa. t. Se ex-cheekkiläinen

Vierailija
31/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokin asia on wt, niin cheekin kuuntelu.

Vierailija
32/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 08:23"]aika omahyväiset sanat, ei mitään uutta sillä rintamalla...
[/quote]

Huoh, se kuuluu räppiin. Räppiin kuuluu myös läpän heitto sanoituksissa. Ei mitään tekemistä räppärin aidon luonteen kanssa. t. Se ex-cheekkiläinen
[/quote]
Huoh. "Se vaan kuuluu siihen juttuun niinku" ei ole mikään hyvä tekosyy. Itse on valinnut tyylilajinsa ja juttunsa. Kyllä se kertoo omahyväisyyksiä laukovan luonteesta.

Vierailija
33/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä sontaa. :( Voi itku, jos tuota nyt aletaan tuuttaamaan joka kanavalta.

Vierailija
34/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:23"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 08:23"]aika omahyväiset sanat, ei mitään uutta sillä rintamalla... [/quote] Huoh, se kuuluu räppiin. Räppiin kuuluu myös läpän heitto sanoituksissa. Ei mitään tekemistä räppärin aidon luonteen kanssa. t. Se ex-cheekkiläinen

[/quote]

No jos kuuntelee vaikka Pyhimystä tai Asaa, niin aika erilaista settiä, kuin Cheek. Eivätkö he olekaan räppäreitä?

Vierailija
35/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Cheek vieraillut Siltsun juhlakonsertissa? Kyllähän Siltsu kävi siellä sen keikalla. Kateus?

Vierailija
36/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:23"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 08:23"]aika omahyväiset sanat, ei mitään uutta sillä rintamalla... [/quote] Huoh, se kuuluu räppiin. Räppiin kuuluu myös läpän heitto sanoituksissa. Ei mitään tekemistä räppärin aidon luonteen kanssa. t. Se ex-cheekkiläinen

[/quote]

No jos kuuntelee vaikka Pyhimystä tai Asaa, niin aika erilaista settiä, kuin Cheek. Eivätkö he olekaan räppäreitä?
[/quote]

Niin tai Heikki Kuula?

Vierailija
37/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika omahyväiset sanat, ei mitään uutta sillä rintamalla...

Vierailija
38/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kuulin, ahahahaha mitä shittiä :DD "jarejarejarejare" Kuka tuosta ihan oikeasti tykkää, vai onko vain ns. statuksen vuoksi fani?

Vierailija
39/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kuulin radiosta ja tykkäsin. Vituttaa kun ei ole kaveria Blockfesteille (vai mikä olikaan nimeltään?). Ois kiva nähdä ja kuulla livenä. 

Vierailija
40/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suomimammat!! Taloutenne on helvetin heikossa jamassa, työttömyys lisääntyy, paljon nuoria elää toimeentulotuella ja mitä te teette,

Haukutte ihmistä joka yrittää elättää itsensä, toivote epäonnea hänelle urallaan ja haukutte hänen työtään paskaksi!

Kyllä vaan vituttais jos joutuis siellä tekemään töitä, täällä sentään kannustetaan ja ei ainakaan haukuta vaikkei tykkättäisikään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme