Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cheekin uusi biisi - onko joku kuunnellut?

Vierailija
19.08.2015 |

Onko samaa settiä kun entinenki materiaali? Vai onko vaihtanut iskelmään?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 08:46"]Hyvä suomimammat!! Taloutenne on helvetin heikossa jamassa, työttömyys lisääntyy, paljon nuoria elää toimeentulotuella ja mitä te teette,

Haukutte ihmistä joka yrittää elättää itsensä, toivote epäonnea hänelle urallaan ja haukutte hänen työtään paskaksi!

Kyllä vaan vituttais jos joutuis siellä tekemään töitä, täällä sentään kannustetaan ja ei ainakaan haukuta vaikkei tykkättäisikään!
[/quote]

Perus suomalaista toimintaa, olen Ruotsista seurannut miten suomalaiset "kannustaa" omiaan, ei kateeksi käy!!

Suomella ja ruotsilla on se ero että kun joku tekee yhden virheen niin suomalainen haukkuu sitä virhettä mutta ruotsalainen kehuu kuinka hyvin meni eikä virheestä kannata välittää!

Vierailija
42/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin onnellinen siitä että täällä on menestynyt cheek, robin, Mikael Gabriel yms..

Vaikka en musiikista niin hirveästi välitä niin kuuntelen vain sitä varten että he menestyisivät! Kaikkea hyvää heidän uralleen, ei tarvita yhtään työtöntä enää lisää tähän maahan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 08:46"]

Hyvä suomimammat!! Taloutenne on helvetin heikossa jamassa, työttömyys lisääntyy, paljon nuoria elää toimeentulotuella ja mitä te teette, Haukutte ihmistä joka yrittää elättää itsensä, toivote epäonnea hänelle urallaan ja haukutte hänen työtään paskaksi! Kyllä vaan vituttais jos joutuis siellä tekemään töitä, täällä sentään kannustetaan ja ei ainakaan haukuta vaikkei tykkättäisikään!

[/quote]Itse ainakin kannustan artisteja, joita voin kunnioittaa edes vähän. En missään nimessä arvosta itserakkaita kusipäisiä ihmisiä, periaatteessa toivonkin heille vähän huonompia aikoja, jotta tippuisivat edes vähän alemmaksi pilvilinnoistaan. Eli kannustan varmasti, jos siihen on edes jotakin syytä. Mielestäni tässä tapauksessa näin ei ole, Cheek ei ole sitä ansainnut.

Vierailija
44/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin

Vierailija
45/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 01:56"]Sanokaa mun sanoneen..se meinaa alkaa vielä ihan laulajaksi..ton biisin lopun perusteella. Kyllä me vielä kunnon iskelmä-Poski saadaan siitä.
[/quote]

Kuuntelin myös, että on tainnut Poski treenata laulamista tauon aikana. Ei kuulosta niin tuskaiselta enää.

Vierailija
46/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheekiä fanittavat (yli 15-vuotiaat) näyttävät ainoastaan sen, että eivät tajua musiikista hevon helvettiä ja ovat täysin vietävissä olevaa lammassieluista roskaväkeä, jonka mielestä mikään suosittu ei voi olla mitään muuta kuin parasta ikinä. Aloittakaa vaikka sanojen kuuntelemisesta. Kiinnittäkää huomiota, miten lapsellisia ne on. Oikeesti Ellan ja Aleksin biiseissä oli enemmän viestiä kuin Cheekin teinisanoituksissa.

Vierailija
47/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa ulostetta, jaksoin kuunnella siihen "Jarejarejare pani sitä jare pani tätä kaikki huutaa jarejarejare" kohtaan asti. Huonoin mitä tuo on ikinä julkaissut. Timantit ja Äärirajoilla sentään on jonkinlainen sävel, tässä ei ole yhtään mitään. Ei muuta kuin sairasta itsekehua.

Vierailija
48/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 08:23"]

aika omahyväiset sanat, ei mitään uutta sillä rintamalla...

[/quote]

Se on rakkaat mammat niin, että itsekehu, omahyväisyys ja uho kuuluvat ja ovat alusta asti kuuluneet tämän tyylilajin biisien sanoituksiin.

Miksihän rap herättää näin paljon närää? En voi itse kuunnella jotain iskelmähuttua, mutta en mä silti laadi aloituksia, että joku reijo taipale on p*skaa kaikki.

Vierailija
49/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero entiseen on, että tärkee oli joku muu kuin Jht.

Vierailija
50/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:15"]

[/quote]

Se on rakkaat mammat niin, että itsekehu, omahyväisyys ja uho kuuluvat ja ovat alusta asti kuuluneet tämän tyylilajin biisien sanoituksiin.

Miksihän rap herättää näin paljon närää? En voi itse kuunnella jotain iskelmähuttua, mutta en mä silti laadi aloituksia, että joku reijo taipale on p*skaa kaikki.

[/quote]

Kuuluvat skeneen joo joo, mutta ei todellakaan ole poissulettua, etteikö voisi joskus avautua myös muusta kuin oman navan ympärillä pyörivistä asioista. Jossain vaiheessa alkaa vaan jo tuntua, että aikansa kutakin, kun viime levykin oli pelkkää minä sitä, minä tätä.

Vierailija
51/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:16"]

[/quote]

Siis nyt oli joku muu tärkeämpi vai? Tässä biisissähän "Chekkonen" nimenomaan kutsuu Jaren taas luokseen, ja Jarellakin alkaa olla ikävä alteregoaan.

Vierailija
52/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:16"]

[/quote]

Siis nyt oli joku muu tärkeämpi vai? Tässä biisissähän "Chekkonen" nimenomaan kutsuu Jaren taas luokseen, ja Jarellakin alkaa olla ikävä alteregoaan.
[/quote]ok. Hyvä, että selvisi sen naisen olleen myös jartsu. Kuuntelin tosi huonosti aamulka voicelta.

Vierailija
53/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:16"] Ero entiseen on, että tärkee oli joku muu kuin Jht. [/quote] Siis nyt oli joku muu tärkeämpi vai? Tässä biisissähän "Chekkonen" nimenomaan kutsuu Jaren taas luokseen, ja Jarellakin alkaa olla ikävä alteregoaan. [/quote]ok. Hyvä, että selvisi sen naisen olleen myös jartsu. Kuuntelin tosi huonosti aamulka voicelta.

[/quote]

Jare on itsekin kertonut biisin kertovan paluustaan Cheekiksi..siinä se. Kuuntelitko ne väliräpit, ei luulisi jäävän epäselväksi. Ja tästä alteregostaan Chekkosesta on myös tänään puhunut. Ei se naisääni merkkaa tässä mitään kotona huokailevaa eukkoa, joka oottaa Jarea kotiin. Toki joku fanityttö voi sijoittaa itsensä biisiin "huutamaan" Jaren perään.

Vierailija
54/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:20"]

[/quote]

[/quote]

Kuuluvat skeneen joo joo, mutta ei todellakaan ole poissulettua, etteikö voisi joskus avautua myös muusta kuin oman navan ympärillä pyörivistä asioista. Jossain vaiheessa alkaa vaan jo tuntua, että aikansa kutakin, kun viime levykin oli pelkkää minä sitä, minä tätä.

[/quote]

Iskelmäthän on just ja pelkästään minäminäminä. MINÄ ja MUN tunteet!!!! Missä muruseni ooooon? Ei yksinäinen unta saaaaa. Satulinna kaukomaan MULLE kuuluis kokonaaaaaan! Hirveetä shittiä.

Itseasiassa melkein kaikki musa. Mut jos ei jostain tykkää niin kukaan ei varmaankaan pakota kuuntelemaan?

Vierailija
55/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:16"] Ero entiseen on, että tärkee oli joku muu kuin Jht. [/quote] Siis nyt oli joku muu tärkeämpi vai? Tässä biisissähän "Chekkonen" nimenomaan kutsuu Jaren taas luokseen, ja Jarellakin alkaa olla ikävä alteregoaan. [/quote]ok. Hyvä, että selvisi sen naisen olleen myös jartsu. Kuuntelin tosi huonosti aamulka voicelta.

[/quote]

Jare on itsekin kertonut biisin kertovan paluustaan Cheekiksi..siinä se. Kuuntelitko ne väliräpit, ei luulisi jäävän epäselväksi. Ja tästä alteregostaan Chekkosesta on myös tänään puhunut. Ei se naisääni merkkaa tässä mitään kotona huokailevaa eukkoa, joka oottaa Jarea kotiin. Toki joku fanityttö voi sijoittaa itsensä biisiin "huutamaan" Jaren perään.
[/quote]en kuunnellut. Kuulin vain naisen laulun. Teini sitä kuunteli. Minä oon jo vanha akka.

Vierailija
56/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:38"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:20"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Iskelmäthän on just ja pelkästään minäminäminä. MINÄ ja MUN tunteet!!!! Missä muruseni ooooon? Ei yksinäinen unta saaaaa. Satulinna kaukomaan MULLE kuuluis kokonaaaaaan! Hirveetä shittiä.

Itseasiassa melkein kaikki musa. Mut jos ei jostain tykkää niin kukaan ei varmaankaan pakota kuuntelemaan?

[/quote]

No sehän siinä on, kun ei tältä mahtiartistilta meinaa välttyä varsinkaan nyt, jos ei sulje radiota. Spotifykin alkoi tuuttaamaan heti aamusta Sä huudat mainosta. Joten kyllä voin esittää mielipiteeni artististin musiikista, jota tursuaa joka suunnasta.

Vierailija
57/63 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisin parasta antia on ne kohdat, jossa naislaulaja laulaa kauniilla äänellään.:D

Vierailija
58/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelemattakin paskaa.

Vierailija
59/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin osuva tämänhetkiseen tilanteeseeni.

Mä huudan.... edes viestiä sinulta.<3

Vierailija
60/63 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten jäi mieleen "Jare sitä, Jare tätä" ja " Sä huuuuuuudat".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme