Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seurustelusuhde ilman seksiä

Vierailija
18.08.2015 |

Onko mahdollista? Minulle kelpaisi kyllä parisuhde mutta erinäisistä syistä en halua/pysty seksiin, niin onko minun vain oltava yksin? Niin paljon korostetaan että seksi kuuluu parisuhteeseen, onko tämä siis tulkittavissa että en ole sitten ansainnut parisuhdettakaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mahdollista, jos löytää toisen aseksuaalin (1% väestöstä) tai toisen kykenemättömän, tai molemmat hyväksyy että kumppani hoitaa sen puolen muualla, ja se on mahdollista kumppanille. Onhan myös muita tapoja harrastaa seksiä kun yhdyntä, jos se on vain siitä kiinni.

Ansaitsemisesta on mielestäni turha puhua, jotenkin ajattelen että tullut muotiin Lorealin mainoksista aikanaan, "Because I'm worth it" :D    

Kuten varmaan moni muukin, minä soisin toki sinulle seurustelusuhteen seksittömänäkin, mutta ei se ole minun annettavana, enkä itse semmoiseen ryhtyisi. Se on kuitenkin mahdollista vaikka tuskin helppoa saada tapahtumaan, ja sinun pitää se tehdä.

Vierailija
2/3 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos molemmille käy. Mielestäni kuitenkin luonnotonta, sillä se on yksi parisuhteen rikastuttavia asioita. Yleensähän sen puuttumisesta kärsii toinen osapuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat mun miehen. Sitä ei kiinnostanut tänäänkään.