Lyhyt suhde ja raskaus
Kävi sellainen tilanne että ollaan seurusteltu muutama kuukausi miehen kanssa ja tulin raskaaksi. Mies haluaisi meidän tekevän vauvan. Itse en tiedä, aborttiaika sovittu, mutta ajatukset todella sekaisin. Tuntuisi ihan hullulta tehdä tähän nyt vauva, vaikka mies tuntuu "siltä oikealta". Kukaan muu ei ole tältä tuntunut ja kolmekymppiä jo itselläkin mittarissa, joten ei sitä aikaa enää älyttömästi ole muutenkaan.
Tosin yksinhuoltajaksi jäännin riski on jasiksi se abortti on paljon mielessä enemmän.
Ap
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Ei se synny synnyttämättä siihen tarvitaan nainen.
Päätät asian itse. Sillä ei ole mitään merkitystä tuntuuko sekavalta vai ei. Päätät asian silti itse. Elät päätöksesi kanssa lopun elämäsi, joten kannattaa yrittää valita oikein. M36
Niinpä ja koska riski yksinjäämiseen on näin lyhyessä suhteessa suuri, niin ehkä tässä vaiheessa järkevintä on tehdä abortti. Yksinhuoltajaksi minusta ei ole, varsinkaan heti alusta lähtien.
Ap
Ei se synny synnyttämättä siihen tarvitaan nainen.
Päätät asian itse. Sillä ei ole mitään merkitystä tuntuuko sekavalta vai ei. Päätät asian silti itse. Elät päätöksesi kanssa lopun elämäsi, joten kannattaa yrittää valita oikein. M36