Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en jaksaisi opiskella nyt

Vierailija
18.08.2015 |

Olen puolivälissä raskaana, odotan viidettä lastani. Olen opiskelija ja lapsemme ovat päiväkodissa. Nyt yllättäen on iskenyt täydellinen hyytyminen. Tekisi mieli vain ottaa sairaslomaa, ja viettää päivät yksin kotona. Saisi nukkua ja tehdä kotitöitä rauhassa.

On univelkaa ja matala hb, mikä selittää väsymystä. Taustalla on myös henkisesti raskas vuosi.
Tiedän, että voisi olla järkevääkin ottaa lomaa, mutta tuntuu siltä kuin luovuttaisin. Eikä luovuttaminen kuulu tapoihini, pärjään aina. Nyt vaan ei jaksaisi :/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko lesta

Vierailija
2/5 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti voimia sinulle! Tee niin kuin parhaalta tuntuu. Ei se ole luovuttamista! Se on oman jaksamisen tunnistamista! Opiskella ehdit myöhemminkin! Jos nyt poltat itsesi loppuun, niin miten jaksaisit koota itsesi? Ennakoi, niin jaksat pidemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt tsempata itseäni, ettei ole kuin muutama kuukausi äitiyslomaan, vain vähän reilu 3kk.
Pakko myöntää, että intoon varmasti vaikuttaa sekin, etteivät tämän hetkiset kurssit ole erityisen kiinnostavia mielestäni.
Itsemotivointi olisi helpompaa, jos aiheena olisi jotain mielenkiintoista.

Ap

Vierailija
4/5 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppaa nyt vaikka sillä, että vauvan ollessa talossa ne kurssit olis vielä vähemmän kiinnostavia. Ne on nyt helppo tehdä alta pois, kun vauva on vielä paketissa ja isommat hoidossa.

Nimim. DI, joka suoritti viimeisinä opintoina ensimmäisen vuoden matematiikan kurssit, vauva oli sillon mummin hoidossa, yhteensä 8 tuntia viikossa ;(

Vierailija
5/5 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kyllä pitää ihan kunnon äitiysloman vauvan synnyttyä, ja jatkaa vauvan ollessa yli vuoden.
Ap