Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua että lähden opiskelemaan :(

Vierailija
18.08.2015 |

Olemme olleet yhdessä 5 vuotta, ja nyt olen 21v. Mies on 2 vuotta minua vanhempi ja hänellä on vakituinen työpaikka paikkakunnalla jossa nyt asumme.

Minulla taas ei ole töitä ja haluaisin jo jatko-opiskelemaan. Pääsinkin eri paikkakunnalle jonne on 2 tunnin matka suuntaansa. Joudumme siis muuttamaan erilleen, koska miehen työmatka olisi 4 tuntia päivässä :/

Ensin asia oli ihan ok, mutta nyt mies on alkanut kiukutella asiasta ja hänestä minun pitäisi perua opiskelupaikkani.

Minusta on ihan hirveää muuttaa erilleen mutta toisaalta tulevaisuuden kannalta opiskelu on tärkeää. Onko muita joskus samassa tilanteessa olleita ja miten selvisitte?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lähdet opiskelemaan. Hyvin suurella todennäköisyydellä, että edes ole loppuelämää yhdessä, joten miksi luopua opiskelupaikasta ukon takia

Vierailija
2/7 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumppaa se tollo ja tuu istuu mun tatin päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep mä lähdin tunnin päähän opiskelemaan. Ekan viikon jälkeen piti olla bileet meillä siis miehen kämpillä. Menin koulun jälkeen pe iltana ja rupesin tsiigaa et mikä juttu tää on.. No siellä oli uus muija joka hääräs ku mikäkin emäntä. Lähdin tunnin jälkeen sanomatta mitään enkä koskaan katsonut taakseni.

Vierailija
4/7 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai lähdet :-)Jos suhde ei tuota kestä niin ei se kestä mitään.

Vierailija
5/7 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sulla on opiskelupaikka, mutta mietit, pitäisikö kuitenkin jäädä kiukuttelevan miehen luokse ja pysyä työttömänä. Mietipä nyt kumpi on sun juttu.

Vierailija
6/7 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun silloinen mieheni mitään kiukutellut vaan pakkasi reppunsa ja lähti mukaan. Onnistui saamaan myös töitä noin 100 km:n päästä opiskelupaikastani. Oli se sentää paljon lyhempi matka kuin se 1000 km, joka oli alkuperäinen välimatka.

Voittehan te tavata viikonloppuisin, ja nykyisissä opiskeluissa on paljon itse- ja etäopintoja, eli voit olla kotona enemmänkin.

Mieti kuitenkin, mitä sinä teet miehellä, joka ei ajattele sinunkin tulevaisuutta osana yhteistä etua ja onnea, vaan itsekkäästi haluaa sinun vaan kyhnäävän kaiken aikaa vieressään.

Vierailija
7/7 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan ratkeaa sillä, että ap järjestää itse kulkemisensa opibtoihin. Näin miehen työmatka ei pitene.