Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hotelliyö ja osaamaton mies

Vierailija
14.03.2022 |

Mies ehdotti romanttista viikonloppua jossain hotellissa ihan kotikaupungissa. Tiesin, että taas olisi pelkkää tylsää jyystöä luvassa. Mies ei ole koskaan pystynyt antamaan orgasmia minulle, vaikka olen asiasta puhunut ja neuvonutkin miten se klitoris on se nautinnon lähde. Ei vain malta ja on kiire jyystämään ja sen jälkeen mielenkiinto lopahtaa.
Hotellissa olikin alapesuallas ja menin vessaan siivoamaan miehen sotkuja.
Voi herranjestas, kuinka voimakas suihku sitten osuikin juuri oikeaan kohtaan. Sain viikonlopun aikana monta ihanaa orgasmia altaan avulla ja mies luuli olevansa oikea rakastelun mestari, kun sunnuntaina hoipuin täysin tyydytettynä autolle. En viitsinyt korjata miehen käsitystä, mutta pyysin miestä varaamaan meille huoneen nimenomaan tästä samasta hotellista pääsiäiseksi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/23 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tuo ihan heti, suihkuhan ihanaa! Mutta en käsitä mikset kerro miehellesi.

Vierailija
4/23 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Ainakin oli viihdyttävä tarina, vaikka hotelli taisi olla Porvoossa taas.

Vierailija
5/23 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mene sinne yksin ilman miestä?

Vierailija
6/23 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon tuo ihan heti, suihkuhan ihanaa! Mutta en käsitä mikset kerro miehellesi.

Luuletko, että varaa mitään hotellia, jos kerron, että altaan avulla tulin moneen kertaan ja sinun taidoillasi en kertaakaan.

N39, vastauksena toiselle kysyjälle.

Vierailija
7/23 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol vaan isellesi; et siis usko, että huonoja rakastajia on! Heurekaa!!

Vierailija
8/23 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies voisi tilannetta parantaa? Kysyn itseni puolesta koska olen myös samanlainen osaamaton ossi.

Vierailija
9/23 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mies voisi tilannetta parantaa? Kysyn itseni puolesta koska olen myös samanlainen osaamaton ossi.

Ossi, mieti sitä naisen vulvaa ja klitorista omaksi terkaksesi, tai ainakin osaksi sitä...sillä pääsee jo pitkälle. Eikä mitään kamalaa nopeaa rämpytystä. Helläja hidas toimii parhaiten!

Ja jos vieläsamalla saa sitä kalua sisään, se on sitten 10 +!

Vierailija
10/23 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele, kokeile ja opiskele nuolemaan ja sormettamaan. Sitten kun tunnet, että pillu alkaa kiimassaan syömään sormiasi tiedä, että olet päässyt asian ytimeen. Sen jälkeen voit joko nuolla loppuun orgasmiin asti tai yrittää saada orgasmin naimalla. Jos opit keskustelemaan naisen pillun kanssa ja tyydyttämään pillun himon,  niin nainen tekee mitä vain puolestasi saadakseen uudestaan. Naiset aina sanoo, että mies ajattelee kullillaan, mutta kyllä sama pätee tosinkin päin. Teet pillun riippuvaiseksi sinusta, niin nainen kulkee mukana.

Vierailija
11/23 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensimmäiseksi unohtaa sen oman kullin ja kiireen päästä sen kanssa heilumaan. Keskity nyt ihan täysin siihen naisen nautinnon tuottamiseen ja ota sitä ohjausta ja opastusta vastaan. Nainen kyllä ilmaisee sen tavalla tai toisella, kun haluaa sinun alkavan kullisi kanssa toimimaan.

Vierailija
12/23 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ossi, mieti sitä naisen vulvaa ja klitorista omaksi terkaksesi, tai ainakin osaksi sitä...sillä pääsee jo pitkälle. Eikä mitään kamalaa nopeaa rämpytystä. Helläja hidas toimii parhaiten!

Ja jos vieläsamalla saa sitä kalua sisään, se on sitten 10 +!

Mikä on vulva?

Vierailija
13/23 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt uimahallissa tai kylpylässä, jossa on niitä vedenalaisia hierovia suihkuja?

Itse en tahdo päästä altaasta pois enää omin voimin ja luulen sekä pelkään, että kasvoistani näkyy, että saatu on.

Vierailija
14/23 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luettu. Meni 5sek.

Vierailija
15/23 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap halvempaa ostaa sätisfaijeri netistä.

Vierailija
16/23 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt uimahallissa tai kylpylässä, jossa on niitä vedenalaisia hierovia suihkuja?

Itse en tahdo päästä altaasta pois enää omin voimin ja luulen sekä pelkään, että kasvoistani näkyy, että saatu on.

Se ristiselän hieroja toimii ihan satavarmasti ja on parempi kuin mitkään kaalimadon tuotteet.

Vierailija
17/23 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan veskin käsibideellä saa mahtavat orgasmit! Sykkii pillu kauan vielä.

Vierailija
18/23 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos ostat oraksen himaan ja lasket sillä toosaan kun samalla imet ukon munaa  halpaa ja kivaa

Vierailija
19/23 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä jos ostat oraksen himaan ja lasket sillä toosaan kun samalla imet ukon munaa  halpaa ja kivaa

Mulla mikään toosa ole! Hyi mikä nimitys naisen kauneimmalle ja herkimmälle paikalle. Ikävän kuuloinen pervo olet.

Vierailija
20/23 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kotona sellainen poreallas jonka vesisuuttimien veden virtauksen voimaa voi säädellä kaukosäätimellä. Allas on minulla päivittäin käytössä ja se on taivaallisen ihana.

Vaikea päätös olisi, jos pitäisi valita miehen ja altaan välillä.