Mihin kaikkeen veden juonti auttaa?
Ajatellaan ihminen joka juo mehuja ja limsoja, jos hän lopettaa sokeristen juonnin ja juo vettä. Eli ei olisi juuri vettä juonut ennen. Mihin auttaa? Onko jollaki omakohtaisia kokemuksia? Minusta tuntuu että turvotus häviää ja laihtuu, ehkä finninen iho voi vähän paremmin.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:22"]Janoon auttaa aika hyvin.
[/quote]
Hekoheko, eikö ole mielestäsi ilmiselvää?
Päänsärkyyn, janoon, kuumassa viilennykseksi, hygieniaa
Minä sain painoni pudotettua, ei lähtenyt laskuun ilman vettä.
Ei se mihinkään auta! Ennen luulin toisin, mutta todennut, että ei mitään eroa!
Juon paljon vettä, mutta en ole hoikka. En juo limuja tai mehuja juuri koskaan. Mistä se sinulle kertoo? Että vettä juomalla pysyy ilopunkerona?
Jos juo tarpeeksi vettä, ei se mihinkään auta jos juo enemmän = liikaa. Esim mulla ei ole finneihin auttanut
No itellä katosi finnit lähes kokonaan ja laihduin pelkästään kun vaihdoin mehut ja limsat veteen.
Ei veden turha kiskominen ole terveellistä. Tästä oli juurikin tutkimus.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:02"]Ei veden turha kiskominen ole terveellistä. Tästä oli juurikin tutkimus.
[/quote]
Näin on. Tätä on tutkittu aiemminkin. Naiset kuvittelevat vedellä olevan vaikutusta terveyteen. Todellisuudessa muutkin juomat ovat pääsääntöisesti vettä, ja liika veden juominen on epäterveellistä. Mm. kalium, natrium ja magnesium pakenevat elimistöstä liiallisen vedenjuonnin vuoksi. Jopa deliriumin (sekavuustila) voi aiheuttaa. Älkääpä ryystäkö vettä tolkuttomia määriä !
Tässä ei puhuttu paljonko saa juoda vettä vaan onko havaittu hyötyjä, kuten limsan litkijä vaihtaa veteen- > paino lähti lasku suuntaan ja iho parani. Myöskin selluliitti ei ole niin näkyvää ja päätä ei särje kuten ennen. Nämä minun kokemuksiani. AP
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:02"]Ei veden turha kiskominen ole terveellistä. Tästä oli juurikin tutkimus.
[/quote]
Näin on. Tätä on tutkittu aiemminkin. Naiset kuvittelevat vedellä olevan vaikutusta terveyteen. Todellisuudessa muutkin juomat ovat pääsääntöisesti vettä, ja liika veden juominen on epäterveellistä. Mm. kalium, natrium ja magnesium pakenevat elimistöstä liiallisen vedenjuonnin vuoksi. Jopa deliriumin (sekavuustila) voi aiheuttaa. Älkääpä ryystäkö vettä tolkuttomia määriä !
[/quote]
Voitko väittää ettei vesi olisi parempi vaihtoehto kuin vaikka muumi limukka?
Mulla on sukulaismies, joka juo töissä vain ja ainoastaan limua ja energiajuomia. Ei syö mitään työpäivän aikana. Röökiä menee myös kunnolla. En usko, että kotonakaan hän juuri juo vettä, siis ihan oikeaa vettä. Kertokaa mulle joku miten voi olla mahdollista pysyä terveenä tuollaisilla elintavoilla?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:38"]
Ei se mihinkään auta! Ennen luulin toisin, mutta todennut, että ei mitään eroa!
[/quote]
Totta. Mä en juonu aiemmin vettä ollenkaan, ainoastaan limuja ja niistä lähinnä pepsimaxia. Pari vuotta sitten lopetin ja vaihdoin maustettuihin vissyihin ja veteen. Enkä ole huomannut mitään eroa, en ole laihtunut vaikka aina sanotaan vedenjuonnin laihduttavan, eikä ihokaan ei ole sen kummempi.
Ihoon ainakin auttaa minulla. Sen huomaa viikossa jos ottaa 'vesispurtin' vaikka muutenkin juon riittävästi vettä.