Asioita jotka vain oikeasti köyhä tajuaa
Itse tajusin mitä luksusta on päästä kahvilaan juomaan kaakao kermavaahdolla ja syömään juustokakkua. Jäin työttömäksi pari vuotta sitten ja joka penni on laskettava. Ihana vaarini vei minut <3
Kommentit (5804)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua lukiessa enemmänkin ihmetyttää noitten ns ei-köyhien typeryys ja empatian puute. On vaikea ymmärtää, miten he ovat paremman työpaikan ja elämän saaneet. Eivät ainakaan älykkyytensä avulla. Mieluummin itse palkkaisin töihin empaattisen ja fiksun, kuin toisille naljailevan kiusaajan.
Toivottavasti tämä ketjun anti tulee vain parilta idiootilta ja trollilta. En haluisi ajatella ihmisten olevan yleisesti ottaen noin tyhmiä.
Olen tajunnut ei-köyhienkin viestit ja heidän tarkoitusperänsä, vaikuttaa siltä, että ne on ehdoin tahdoin haluttu käsittää väärin, koska mitä ilmeisemmin on väärinkäsittäjillä omat agendansa tehdä niin.
Olen nähnyt täällä silkkaa haluttomuutta ryhtyä toimeen ja perkaamaan itseään ulos köyhyydestä - näen, että nämä ihmiset haluavat olla köyhiä, parin fiksun köyhän kanssa olen myös keskustellut. Heille mieluusti voisin vaikka antaa rahaa, jotta pääsisivät köyhydyestään irti, tuon ensimmäisen ryhmän köyhille en niinkään. Heille köyhyys palvelee vain negatiivisen mielen ulostulona.
Ja sinulla varakkuus palvelee vain negatiivisen mielen ulostulona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sugar Beth kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni elävä esimerkki täältä. Kun on laittamassa iloisen ruokaa ja huomaakin, että perunat on sisältä mätiä..
Kai niitä kuoriosia voi silti syödä? Juuri nyt ei ole mahdollista hakea kaupasta uusia.
Kannattaa tottakai ostaa parin kilon pusseja perunaa, tulee halvemmaksi. Mutta jo alle viikossa perunat alkavat itää ja niitten sisuksista ei ole mitään tietoa. Samahan on muittenkin kasvisten kanssa.
laittaa sitten ämpäriin multaa ja itäneet perunat sinne, niin kohta on uusia perunoita lauasella. itsekin juuri siirsin pari itämään alkanutta perunaa ikkunalaudalle parvekkeelle itämään vielä enemmän, siitä sitten tulee aikanaan ämpäriperunoita.
Ja Kotitonttu toimittaa multasäkit köyhän kotiin, ihan niinkuin sinullekin, eikö vain? Ei nyt multaa kaupasta tarvitse ostaa ja siihen budjetoida! ☺
Mistä sen parvekkeen saa?
voi luoja tätä avuttomuutta, noo sitte laitat ulos pihalle tai sisälle ikkunan alle
sitte kohta sulla ei ole sitä ikkunaakaan
Kerrostalossa ei noin vain jotain petunakasvatusämpäreitä ulos pihalle laiteta. Eikä vuokraisäntä tykkää kun kasvattaa perunoita sisällä.
Katsos kun teillä varakkailla on oma piha ja asunto mussä saa tehdä mitä vain. Se ei köyhillä onnistu.
katsos kun satun omistamaan käyhiä kavereita ja yhden heistä taloyhtiön pihalle tehtiin talkoina kasvatuslavoja jotta asukkaat pääsisivät kaupunkiviljelemään. eimuuta kuin uusia tekosyitä keksimään.
Vierailija kirjoitti:
Perunan kasvattaminen jossain yksiössä ämpärissä on aika naurettavaa. Ymmärrän tomaatit ja muut tommoset.
kun suomessa oli suuri nälänhätä, niin iso osa kansasta piti itseään ja perhettään hengissä juurikin perunankasvatuksella. Köyhimmät puolittivat siemenperunat, jotta saisivat riittävästi perunaa talvenkin varalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin myös Lidl vaatii sen älykännykän, jotta saa bonuksia!
Nykyelämä on kyllä monella tapaa vaikeaa ilman älykännykkää. Liput ynnä muut ovat sovelluksilla, whatsappilla pidetään yhteyttä, karttasovellukset on tärkeitä vieraassa kaupungissa ym. Yhteiskunta toimii sen mukaan että kaikilla on älypuhelin.
älypuhelimia saa halvallakin....
Sekään ei riitä että on älypuhelin. Sitä pitää pystyä käyttämään. Itsellä huono näkökyky joten puhelin on puheluita varten.
älypuhelimiin saa näköavustimia. ja ennenkuin joku alkaa itkeä ettei ole varaa sellaisiin, taitavat olla ihan jokaisessa puhelimessa jo tehtaalla asennettuina
Suurentaako se jotenkin noitä näppäimiä et näkee mitä painais?
älykännyssä ei ole näppäimiä. Niissä on kosketusnäyttö, saat niihin juuri niin suuret ja niin suurella kontrastilla olevat numerpt kuin tarvitset, toki tässäkin on mallikohtaisia eroja, joten vertailu kannattaa. Joissakin malleissa voit myös soittaa äänikomennolla, tai sormenliikkeellä.
Näppäimiä osaa painella sokeakin.
Ainakin köyhä sokea. Sokeus on vain selitys ja tekosyy ettei näe näppäimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin myös Lidl vaatii sen älykännykän, jotta saa bonuksia!
Nykyelämä on kyllä monella tapaa vaikeaa ilman älykännykkää. Liput ynnä muut ovat sovelluksilla, whatsappilla pidetään yhteyttä, karttasovellukset on tärkeitä vieraassa kaupungissa ym. Yhteiskunta toimii sen mukaan että kaikilla on älypuhelin.
älypuhelimia saa halvallakin....
Sekään ei riitä että on älypuhelin. Sitä pitää pystyä käyttämään. Itsellä huono näkökyky joten puhelin on puheluita varten.
älypuhelimiin saa näköavustimia. ja ennenkuin joku alkaa itkeä ettei ole varaa sellaisiin, taitavat olla ihan jokaisessa puhelimessa jo tehtaalla asennettuina
Suurentaako se jotenkin noitä näppäimiä et näkee mitä painais?
älykännyssä ei ole näppäimiä. Niissä on kosketusnäyttö, saat niihin juuri niin suuret ja niin suurella kontrastilla olevat numerpt kuin tarvitset, toki tässäkin on mallikohtaisia eroja, joten vertailu kannattaa. Joissakin malleissa voit myös soittaa äänikomennolla, tai sormenliikkeellä.
Ei oo?? mun puhelimes on sellaset laatat mitä painellaan ja niis on kirjaimia. Mihin ne on tarkkoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sugar Beth kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni elävä esimerkki täältä. Kun on laittamassa iloisen ruokaa ja huomaakin, että perunat on sisältä mätiä..
Kai niitä kuoriosia voi silti syödä? Juuri nyt ei ole mahdollista hakea kaupasta uusia.
Kannattaa tottakai ostaa parin kilon pusseja perunaa, tulee halvemmaksi. Mutta jo alle viikossa perunat alkavat itää ja niitten sisuksista ei ole mitään tietoa. Samahan on muittenkin kasvisten kanssa.
laittaa sitten ämpäriin multaa ja itäneet perunat sinne, niin kohta on uusia perunoita lauasella. itsekin juuri siirsin pari itämään alkanutta perunaa ikkunalaudalle parvekkeelle itämään vielä enemmän, siitä sitten tulee aikanaan ämpäriperunoita.
Ja Kotitonttu toimittaa multasäkit köyhän kotiin, ihan niinkuin sinullekin, eikö vain? Ei nyt multaa kaupasta tarvitse ostaa ja siihen budjetoida! ☺
perunaa kyllä voi kasvattaa ilman multaakin, netistä löytyy siihen neuvoja. minä kasvatan mullassa, jonka olen itse valmistanut biojäätteestä. Olen myös ostanut multaa joskus 40 litran säkki maksoi jotain 1,90
Kiitos kiitos tiedosta! Ihanaa, nyt voin heittää pihalle tuon ludesohvan. Voin käyttää multasäkkiä sohvana.
Alkoikin jo niin syyhyttää.
Ohis. Syyhyttää? Eikös me sovittu, että ne roskalavalta tuodut lutikkasohvat keitetään?
Sugar Beth kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sugar Beth kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
perunaa kyllä voi kasvattaa ilman multaakin, netistä löytyy siihen neuvoja. minä kasvatan mullassa, jonka olen itse valmistanut biojäätteestä. Olen myös ostanut multaa joskus 40 litran säkki maksoi jotain 1,90
Kannoitko sen 40 l multasäkin kotiin samalla kun hait roskalavalta kotiinkannettavan 20 € pakastimesi? Vaikka hoituiko säkki ludesohvan päällä? ☺
ei, minä tilasin multasäkin kotiini kotiinkuljetuksella ja pakastimen ostin ihan uutena liikkeestä, sekin tuotiin kotiinkuljetuksena aikoinaan. taidat sekoittaa minut toiseen, mutta ymmärrän, haluat tahallasi riidellä.
Kaverini, köyhä, osti 40 litran multasäkin yhdessä naapurinsa kanssa ja tilasivat sen kolmannen asukkaan kotiinkuljetuksen mukana: maksoivat siitä kotiinkuljetuksesta tuolle kolmannelle asukkaalle nimellisen summan. Tämä toki vaatii sen, että ihan itse on aloitteellinen ja uskaltaa kysyä apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sugar Beth kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivoja perunavinkkejä! Oli hauska oppia, ettei kasvattamiseen tarvita multaa.
Mutta jos ne perunat laittaa itämään ikkunalaudalle, ei ole mitä syödä.
Kannattaa vaan kuoria perunoista ne itävät kohdat ja syödä perunat. Jos itäminen on vasta ihan alussa.
Kai sinulla on se ei-köyhien täällä Tiikerikakkupäivänä neuvoma jauhopussi? Sen hinnalla kun saa kaiken! Jauhosta on joka lähtöön! Perunasatoa odotellessa voit keittää klimppisoppaa veteen. ☺
Mulla on ihan perunajauhoa! Uskon saavani niistä onnella, ahkeruudella ja tahdonvoimalla aikaan perunoita!
Tää oli oiva idea, siis voiko niistä leipoa perunoita? Jos siis jaksaa....
Mä olen kuullut, että perunasta voi tehdä liimaakin, joten varmasti tuo onnistuu.
Joo, siis siitä itäneestä perunasta perunaliimaa ja sillä perunajauhe perunaksi. Voi toimiakin!
Pelkkää perunaa, pakko toimia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multaa voi hakea kätsysti vaikkapa hautausmaalta ilmaiseksi! Nehän on jo kuolleita, ei ne sitä kaipaa!
Sitten se pakastin ja ilmaiset ämpärit vaan pulkkaan tai jätesäkin päälle, astiat täyteen multaa, ja suksilla vedät ne yön turvin kotiin.
Ai hitto!!! Päivän paras!!!
Kiitos paljon!
Mutta mä olenkin ollut kerran päivän rikas, joten olen vähän fiksu yhä, vaikka ajattelukykyni selkeästi haalenee.
Mitäs sitten, kun olen laittanut oman ilmaisämpärini myyntiin nettikirppikselle, että saisin "yksittäisestä esineestä pari euroa", kuten ei-köyhät täällä neuvoivat. Että missä tää niinku sitä biojätettä valmistais? Köyhä odottaa taas varakkailta ja viisailta neuvoa ihan uuno-eemelinä. ☺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sugar Beth kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi luoja tätä avuttomuutta, noo sitte laitat ulos pihalle tai sisälle ikkunan alle
Kerrostalossa ei noin vain jotain petunakasvatusämpäreitä ulos pihalle laiteta. Eikä vuokraisäntä tykkää kun kasvattaa perunoita sisällä.
Katsos kun teillä varakkailla on oma piha ja asunto mussä saa tehdä mitä vain. Se ei köyhillä onnistu.katsos kun satun omistamaan käyhiä kavereita ja yhden heistä taloyhtiön pihalle tehtiin talkoina kasvatuslavoja jotta asukkaat pääsisivät kaupunkiviljelemään. eimuuta kuin uusia tekosyitä keksimään.
Jos nyt sinun köyhän kaverisi taloyhtiön pihalle voi rakentaa talkoilla kasvatuslavoja niin ymmärräthän, että näin ei ole kovinkaan monissa taloyhtiöissä.
Vai onko tekosyy kun sanon, ettei kovin moni köyhä voi sitä kaverin kasvilavaa hyödyntää, oikeastaan muut kuin siinä taloyhtiössä asuvat.
Joku yksittäinen tapaus ei tarkoita, että joku asia olisi yleisesti käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sugar Beth kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun teillä varakkailla on oma piha ja asunto mussä saa tehdä mitä vain. Se ei köyhillä onnistu.katsos kun satun omistamaan käyhiä kavereita ja yhden heistä taloyhtiön pihalle tehtiin talkoina kasvatuslavoja jotta asukkaat pääsisivät kaupunkiviljelemään. eimuuta kuin uusia tekosyitä keksimään.
Meil on vaa tollanen asfalttisisäpiha johon ei ees aurinko paista :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sugar Beth kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmisiä enää voi omistaa. Vai orjiasiko heidän meinaat olevan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sugar Beth kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivoja perunavinkkejä! Oli hauska oppia, ettei kasvattamiseen tarvita multaa.
Mutta jos ne perunat laittaa itämään ikkunalaudalle, ei ole mitä syödä.
Kannattaa vaan kuoria perunoista ne itävät kohdat ja syödä perunat. Jos itäminen on vasta ihan alussa.
Kai sinulla on se ei-köyhien täällä Tiikerikakkupäivänä neuvoma jauhopussi? Sen hinnalla kun saa kaiken! Jauhosta on joka lähtöön! Perunasatoa odotellessa voit keittää klimppisoppaa veteen. ☺
Mulla on ihan perunajauhoa! Uskon saavani niistä onnella, ahkeruudella ja tahdonvoimalla aikaan perunoita!
Tää oli oiva idea, siis voiko niistä leipoa perunoita? Jos siis jaksaa....
Mä olen kuullut, että perunasta voi tehdä liimaakin, joten varmasti tuo onnistuu.
Voi tehdä. Perunasta tehtyä liimaa on nälänhätien aikana syötykin. Puuliima eli erikeepperi on myös syömäkelpoista, joskin vähäravinteista, vaikkei siitä huudellakaan. Kosteassa suolistossa se ei kuivu, mutta vessaan ei silti pidä jäädä kovin pitkäksi aikaa istuskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunan kasvattaminen jossain yksiössä ämpärissä on aika naurettavaa. Ymmärrän tomaatit ja muut tommoset.
kun suomessa oli suuri nälänhätä, niin iso osa kansasta piti itseään ja perhettään hengissä juurikin perunankasvatuksella. Köyhimmät puolittivat siemenperunat, jotta saisivat riittävästi perunaa talvenkin varalle.
Siinä tuvan lattiallako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Toimii varmasti, jos on jonkinlainen pellon alku edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä kuopasta, hei! Tarkoitin vain, että oikeasti köyhä vinguttaa sitä korttia ihan eri tahtiin kuin hyväosainen.
Ei se nyt noinkaan ole. Hyväosoainenkin voi elää kitsaasti.
Kulutustottumukset ovat jo niin kuopassa, ette oikein pysty oikein mistään säästämään, kiitos vaan neuvosta.
Ja edelleen, minun vaatimattomilla ostoksillani en bonuksia kerrytä, ikävä tuottaa pettymys.
Miten bonuskortti auttaa muuttamaan minun jo todella alhaisia kulutustottumuksia?
Kasvattaako se jotenkin minun kuukaudessa saamaani rahasummaa? Ja kuinka paljon? Anna joku rahallinen esimerkki, että tyhmä köyhä tajuaa.anna listaus kaikista kuukauden aikana tekemistäsi ostoksista, yksityiskohtaisesti, ei mitään sellaista, että ruokaan 50 euroa, käyttötavaroihin 10 euroa, vaan selkeä yksilöity lista, niin katsotaan. Lisäksi tulot ja tuet ja avustukset.
On se kumma kun oikeasti köyhät kertoo jotain, minkä ovat itse tajunneet todeksi niin hyväosaisten vaan täytyy päkättää vastaan.
tällä palstalla yksikään köyhä ei ole vielä suostunut avamaan köyhyyttään yksityiskohtaisesti, jotta olisimme voineet nähdä omin silmin, että mitään ei oikeasti ole tehtävissä, siksi teihin ei täällä uskota, tai osaamiseenne.
Siis onko teillä jokin lista valmiina mitä voi esitellä muille?
Ei valmiina tietenkään, mutta pitäähän sitä sen verran vaivautua, että kaivaa esille kuitit ja tiliotteet ja naputtelee hankinnat ja niiden summat tänne nettipalstalle, jotta tuo valopää saisi päivittelemistä.
"Ei ole vielä suostunut avaaman köyhyyttään yksityiskohtaisesti" on kyllä niin veemäinen ilmaus, että sen suustaan päästäneelle toivoisi vähintään syyhyä kesän ajaksi.
Minä olin se kuopassa oleva köyhä, jota tämä henkilö piikitteli ja lainasi otteita. Minä en kysynyt ensin mitään neuvoa vaan hän ensin moitti minua kun en ymmärtänut kuinka paljon minulle on etua S-bonuskortista eikä uskonut, ettei niitä bonuksia minulle köyhälle kerry.
Minä sanoin, että saisinko HÄNELTÄ jonkin laskelman kuinka pajon rahatuloni lisääntyy jos otan tuon kortin. Ei hän näemmä sitten pystynytkään faktaa tästä väittämästään osoittamaan vaikka oli kovin tuohtunut minuun.
No se sitten kääntyikin niin, että pyytämääni faktaa tähän bonuskortin hyötyihin ei tullut vaan asia kääntyikin niin, että HÄN pyysi MINUA toimittamaan yksityiskohtaisen ja seikkaperäisen listan mihin kulutan. Ei kuulemma riitä, että ruoka 50 euroa, hygienia 20 euroa...
En siis varsinaisesti pyytänyt neuvoa vaan faktaa.Miksi minun pitäisi toimittaa yksityiselämääni koskevaa tietoa tänne? Ja miksi hän ei toimittanut minulle väittämäänsä faktatietoa miten köyhä saa kertymään bonuksia tai muita etuja kun ostot ovat kuukaudessa hyvin pienet. Hän olisi voinut laittaa jonkun taulukon eri ostosummille kuukaudessa. Jos siis olisi ollut tosissaan muuta kuin nöyryyttämismielessä
Köyhän on järkevää ostaa myös jostain muusta liikkeestä jos siellä on vielä edullisempi joku tuote. Silloin ne pienet ostosummat pirstaloituvat vielä eri kauppoihin.
miten joku voi tehdä laskelman, jos kysyjä ei tarjoa dataa? Sinä olet tahtonut tahallasi uhriutua, näin sivusta sen näkee parhaiten.
Mitään laskelmaa ei ole pyydetty. En edes luottaisi jonkun randomin tekemään laskelmaan, tässä ketjussa nämä neuvojat ei älyllä loista.
Kyllä muuten pyysi: suora lainaus hänen itsensä kirjoittamana "Minä sanoin, että saisinko HÄNELTÄ jonkin laskelman kuinka pajon rahatuloni lisääntyy jos otan tuon kortin."
Laskelman pyysin siksi koska kokeilin osaako kyseinen henkilö perustella väitteensä muuten kuin soittamalla suutaan.
Jos esittää väitteen olen aina käsittänyt, että pitää se myöskin pystyä todistamaan. Hän ei ole tähän mennessä pystynyt. Annoin hänelle jopa omatoimisesti "dataa".
No, joku muu henkilö laittoi tänne sen prosenttijutun minkä perusteella totesin mitä arvelinkin, että ainakaan yksinelävä köyhä ostaa niin vähän kukaudessa, että ei saa edes sitä sataa euroa bonuksilla maksettua.
Bonuksia alkaa kertya esimerkiksi vasta kun 50 euroan ostot täyttyy.
Sekin on 0,50 euroa.
Sain siis sen tiedon muulta henkilöltäminä olin kauan sitten laittanut tänne ketjuun laskelman millä summalla voi saada liittymismaksun kasaan. Oma vikasi, kun et ketjua ole lukenut, vaan vain halunnut soittaa suutasi.
Mikset siitä sitten heti tässä kyseisessä keskustelussa maininnut? Tämä on niin pitkä ketju, että jää väliin joku sivu. Siitä ei voi moittia minua eikä muitakaan.
Miksi ihmeessä sitten pyysit jotain pilkuntarkkaa erittelya ostoksistani. Kun olit jo laittanut tuon prosentteihin perustuvan laskelman. Olisit sanonut, että bonuksista kertyvä laskelma on kyllä olemassa aiemassa viestissä. Ja vaikka viestin numeron.Eihän sinun tarvitse tietää miten paljon ostan kuussa vaan itse kyllä sen tiedän ja osaan jopa prosenttilaskunkin.
miksi olisi pitänyt mainita. sinä esitit kysymyksen sinun taloudellisesta tilanteestasi, minä pyysin sinulta dataa
Sugar Beth kirjoitti:
Mitäs sitten, kun olen laittanut oman ilmaisämpärini myyntiin nettikirppikselle, että saisin "yksittäisestä esineestä pari euroa", kuten ei-köyhät täällä neuvoivat. Että missä tää niinku sitä biojätettä valmistais? Köyhä odottaa taas varakkailta ja viisailta neuvoa ihan uuno-eemelinä. ☺
Mä olen köyhä, joten mun vinkki ei siksi ehkä kelpaa, mutta varmaan jossain tyhjässä (käytetyssä) muovipussissakin voi sitä valmistaa. Tai sitten pieniä määriä juomalaseissa, hatuissa ja saappaissa, kun ei ole sadekausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sugar Beth kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä! Asun Riihimäen keskustassa, pihaa ei ole, mutta varmasti taloyhtiö suostuu muuttamaan maksulliset parkkipaikat kaupunkiviljelmäksi, eikä autonomistajiakaan varmaankaan haittaa. Onneksi huomenna on maanantai, voin heti aamusta soittaa isännöitsijälle ja alustaa asiaa! ☺
Näppäimiä osaa painella sokeakin.