Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit niin köyhä, että joutuisit kulkemaan epämuodikkaissa vaatteissa

Vierailija
18.08.2015 |

(siis olisit ihan oikeasti rutiköyhä, et mikään "köyhä")... miltä epämuodikkaissa vaatteissa kulkeminen tuntuisi? Miten paljon se haittaisi sinua, vai haittaisiko ollenkaan?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:58"]

(siis olisit ihan oikeasti rutiköyhä, et mikään "köyhä")... miltä epämuodikkaissa vaatteissa kulkeminen tuntuisi? Miten paljon se haittaisi sinua, vai haittaisiko ollenkaan?

[/quote]

Olen oikeasti rutiköyhä mutta onneksi en ole koskaan piitannut muodista parempinakaan aikoina joten olen hankkinut vain  normaalin tylsiä vaatteita. Toisaalta vujosien varrella on kertynyt pikkuhiljaa esimerkiksi housuja vaikka millaisilla lahkeilla joten vaatteiden palatessa muotiin olen taas ns. muodikas.

Vierailija
2/24 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:58"]

[/quote]

Olen oikeasti rutiköyhä mutta onneksi en ole koskaan piitannut muodista parempinakaan aikoina joten olen hankkinut vain  normaalin tylsiä vaatteita. Toisaalta vujosien varrella on kertynyt pikkuhiljaa esimerkiksi housuja vaikka millaisilla lahkeilla joten vaatteiden palatessa muotiin olen taas ns. muodikas.

[/quote]

-j

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat? Puhutko nyt huippumuodista vai jostain ketjuliikkeiden muotivaatteista, nekin kun menevät muodin mukaan? Voihan vaikka kirpparivaatteita valita sen mukaan mikä on huippumuotia ja ovat silloin jopa aikaa edellä kun täällä ollaan aina paljon jäljessä Etelä-Euroopasta.

Vierailija
4/24 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että rikkaat jotka yrittää piilotella asiaa tunnistaa pukeutumisesta. Eli jos olisin hiton rikas niin pitäisi varmaan ottaa köyhistä mallia ettei tule uteliaita naisia 'stalkkaamaan'?

Vierailija
5/24 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:20"]Luin että rikkaat jotka yrittää piilotella asiaa tunnistaa pukeutumisesta. Eli jos olisin hiton rikas niin pitäisi varmaan ottaa köyhistä mallia ettei tule uteliaita naisia 'stalkkaamaan'?

[/quote]
Ovelimmat naiset siis stalkkaavat kaikista köyhimmän näköisiä :D

Vierailija
6/24 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha..enpä ole koskaan ollut täysin muodikas vaikka välillä rahaa olikin enemmän. Nyt ostan sellaisia vaatteita jotka on ajattomia ja käy pitkään. Ja onneksi en ole muotipelle

Vierailija
7/24 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:16"]

Mitä tarkoitat? Puhutko nyt huippumuodista vai jostain ketjuliikkeiden muotivaatteista, nekin kun menevät muodin mukaan? Voihan vaikka kirpparivaatteita valita sen mukaan mikä on huippumuotia ja ovat silloin jopa aikaa edellä kun täällä ollaan aina paljon jäljessä Etelä-Euroopasta.

[/quote]

"Etelä-Euroopasta", kuten Bulgariasta tai Albaniasta?

Vierailija
8/24 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa muotia (kuin syrjäsilmällä), mutta jos seuraisin, niin kyllä sieltä kirppikseltäkin löytyisi ne legginsit ja tunika. 

Vierailija
9/24 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen keskivertoa varakkaampi mutta muodikkuuden sijaan tykkään mukavista vaatteista. Tuskin mun sketchersin tennarit ja nanso/gap/jne vaatteet muodikkaita ole mutta ihan helevetan mukavia päällä.

Vierailija
10/24 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:16"]

[/quote]

"Etelä-Euroopasta", kuten Bulgariasta tai Albaniasta?
[/quote]
Ranska, Espanja ja Italia, oletin että muotia seuraavat ymmärtävät.

Vierailija
11/24 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi ollenkaan. Jos olisin työelämässä ja pitäisi silti pukeutua siististi, yrittäisin varmaan löytää kirpputoreilta ajattomia klassikoita.

Onko mitään tyhjänpäiväisempää kuin muodin perässä juokseminen ja kertakäyttövaatteiden hamstraaminen?

Vierailija
12/24 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa ihmiset, jotka ylipäätään käyttävät sanaa "muodikas" tai "muotivaatteet" :D reps. Tulee mieleen sellanen keski-ikänen tantta.

Vierailija
13/24 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:16"] Mitä tarkoitat? Puhutko nyt huippumuodista vai jostain ketjuliikkeiden muotivaatteista, nekin kun menevät muodin mukaan? Voihan vaikka kirpparivaatteita valita sen mukaan mikä on huippumuotia ja ovat silloin jopa aikaa edellä kun täällä ollaan aina paljon jäljessä Etelä-Euroopasta. [/quote] "Etelä-Euroopasta", kuten Bulgariasta tai Albaniasta? [/quote] Ranska, Espanja ja Italia, oletin että muotia seuraavat ymmärtävät.

[/quote]

Bulgaria ja Albania ovat Ranskaa etelämpänä.

Vierailija
14/24 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus farkut ja neule -tyyli on ajaton ja niitä löytyy kirppikseltä halvalla. En näkis mitään ongelmaa. Ei se että on varaton tarkota sitä että pakko olis jossain 2006 -vuoden polyesterihameissa ja lohikäärmetopissa kulkee.

Vierailija
15/24 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä haittaa ollenkaan. Hyvä, että sentäs on ehjät ja puhtaat. T. Epämuodikas köyhä.

Vierailija
16/24 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä miltään. En ole koskaan pukeutunut muodikkaasti.

Vierailija
17/24 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi silloin jos kurjuus todella näkyisi, silloin saisi huonompaa kohtelua.

Vierailija
18/24 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Olen keskivertoa varakkaampi, mutta kuljen kirpparivaatteissa enkä välitä vähääkään, ovatko ne muodikkaita vai eivät. Vaatteissa on tärkeintä, että ne ovat lämpimiä ja mukavia päällä. 80-luvulla tehtiin vielä hyviä vaatteita. Varsinkin ulkomaanmatkoille pukeudun tahallani köyhästi, koska en halua että minua pidetään rikkaana ja ryöstetään.

Vierailija
19/24 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa muotia muutenkaan. Silti tai juuri sen vuoksi, näytän mielestäni hyvältä. Nytkin jo käyn kirppareilla, vaikka kyllä riittäisi rahat vaatekauppoihinkin. Opiskelija olen. :)

Vierailija
20/24 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilta saa eurolla perussiistit farkut ja t-paidan. Ei siis haittaisi.