Haluavatko kaikki miehet
Kommentit (23)
Eivät. Varsinkaan yli 4-kymppiset.
3 oli kyllä nainen. Mutta ei ole tullut vastaan.
Tottakai me kaikki halutaan. Mehän ollaan kaikki samanlaisia. Voi hitto taas teidän kanssa.
...mutta henkilökohtaisesti panen kyllä perseeseen jos toinen haluaa. En mitenkään vaadi kuitenkaan. Toiset naiset vaan tykkää.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 01:57"]Tottakai me kaikki halutaan. Mehän ollaan kaikki samanlaisia. Voi hitto taas teidän kanssa.
...mutta henkilökohtaisesti panen kyllä perseeseen jos toinen haluaa. En mitenkään vaadi kuitenkaan. Toiset naiset vaan tykkää.
[/quote]
Kunpi on nautinnollisempaa. Peppu vai emätin yhdyntä? :)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 01:57"]Tottakai me kaikki halutaan. Mehän ollaan kaikki samanlaisia. Voi hitto taas teidän kanssa.
[/quote]
[/quote]
Kuule riippuu ihan naisesta, kuun asennosta ja muutenkin mielialasta. Kyllä mä sanoisin että se suu on parempi kilpailija vaginalle kuin peppu. Vaihtelu virkistää tietysti. ;)
Minulta on tsekattu eturauhanen, eikä se tuntunut mitenkään seksuaalisesti kiihottavalta joten sanon ei.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:04"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 01:57"]Tottakai me kaikki halutaan. Mehän ollaan kaikki samanlaisia. Voi hitto taas teidän kanssa.
[/quote]
[/quote]
Kuule riippuu ihan naisesta, kuun asennosta ja muutenkin mielialasta. Kyllä mä sanoisin että se suu on parempi kilpailija vaginalle kuin peppu. Vaihtelu virkistää tietysti. ;)
[/quote]
Okei:) mutta en oo ikinä kokeilu peppusä seksiä niin NAISET sattuuko peppu seksi? Ja käytättekö liukkatria jos harrastatte sitä?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:06"]Minulta on tsekattu eturauhanen, eikä se tuntunut mitenkään seksuaalisesti kiihottavalta joten sanon ei.
[/quote]
Kiihotutko silti naisen perseestä?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:06"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:04"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 01:57"]Tottakai me kaikki halutaan. Mehän ollaan kaikki samanlaisia. Voi hitto taas teidän kanssa. ...mutta henkilökohtaisesti panen kyllä perseeseen jos toinen haluaa. En mitenkään vaadi kuitenkaan. Toiset naiset vaan tykkää. [/quote] Kunpi on nautinnollisempaa. Peppu vai emätin yhdyntä? :) [/quote] Kuule riippuu ihan naisesta, kuun asennosta ja muutenkin mielialasta. Kyllä mä sanoisin että se suu on parempi kilpailija vaginalle kuin peppu. Vaihtelu virkistää tietysti. ;) [/quote] Okei:) mutta en oo ikinä kokeilu peppusä seksiä niin NAISET sattuuko peppu seksi? Ja käytättekö liukkatria jos harrastatte sitä?
[/quote]
No omalla kohdallani ei satu ja juu, käytämme reilusti liukkaria. Siinä varmaan syy, että peppuseksi on nautinnollista. Unohtamatta tietystikään kunnon esileikkejä.
En edusta kaikkia miehiä mutta itse pidän ja voisin kyllä mielummin lykkiä persiiseen pelkästään
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:06"]
Minulta on tsekattu eturauhanen, eikä se tuntunut mitenkään seksuaalisesti kiihottavalta joten sanon ei.
[/quote]
eikö muka kun hiero sitä? mulla tuli touhutippa jo sen takia siihen tutkimuspöydälle
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:07"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:06"]Minulta on tsekattu eturauhanen, eikä se tuntunut mitenkään seksuaalisesti kiihottavalta joten sanon ei. [/quote] Kiihotutko silti naisen perseestä?
[/quote]
Kahdesta viivan erottavasta kummusta joo. Ei mulle silti se ruskea reikä mikään pakkomielle ole.
Mun mies ei ole innostunut kun olen ehdottanut. Ollaan 25v molemmin puolin.
Mun mies sanonut että sitä vähän ällöttää ajatus että panee sinne mistä tulee paskaa..:DD kuulemma on kokeillut ja ei ollut hääppösempää. Itsekin olen exän kanssa kokeillut ja en tykännyt.
Ei ole sen jälkeen halunnut kun kerran sai - minun aloitteestani
Mun mies haluaa (ja kolmoselle tiedoksi, että on 60v)...
Oisi ihan kiva jos miehet vastaisitte! Ap