Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettaako ahdistus jotain?

Vierailija
18.08.2015 |

Osaako joku kertoa, mitä on oppinut ahdistuksesta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:10"]Sekavuus on ok. Oletko ollut hyvin kunnianhimoinen?

[/quote]
Perus kympin tyttö juu. Kovasti oli suunnitelmia ennen kuin sairastuin. Yliopisto"yhteisö" on osoittautunut vähän pettymykseksi. Ajattelin "tyytyä" alempaan korkeakoulututkintoon, jos terveyteni ei kohene. Amiksessa ei oikein ole mitään sekä työllistävää että kiinnostavaa. :/

Vierailija
2/4 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:10"]Sekavuus on ok. Oletko ollut hyvin kunnianhimoinen?

[/quote]
Perus kympin tyttö juu. Kovasti oli suunnitelmia ennen kuin sairastuin. Yliopisto"yhteisö" on osoittautunut vähän pettymykseksi. Ajattelin "tyytyä" alempaan korkeakoulututkintoon, jos terveyteni ei kohene. Amiksessa ei oikein ole mitään sekä työllistävää että kiinnostavaa. :/
[/quote]
Ai niin, sanaan "yhteisö" liittyen:
Olen tainnut oppia, että kaikki ihmissuhteet ja yhteisöt eivät ole panostamisen arvoisia. Olen ollut useita kuukausia pois yhdestä ikäänkuin vapaamuotoisesta harrastusyhteisöstä masennuksen takia, eikä kukaan ole kysellyt perään. :/ Ensi kierroksella pitäisi jotenkin kasata paremmat ihmissuhteet. Ainakin mun mielestä näytän masentuneelta: ennen katoamistani muutuin harmaaksi, enkä nykyisellään enää käy missään, ellei ole pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööö, kunnianhimo rapisee päivä päivältä. Joskus siis tulee päivä, jolloin suhtaudun realistisesti kykyihini ja unelmiini. Elämä on lyhyt ja priorisointikykyni perseestä. Vielä...
.
Olen oppinut, että en ole psyykkisesti terve. Tätä on suvussa, joten eipä tilannetta karkuun pääse. Jonkinlainen hyväksyntä siis lienee viisasta.
.
Olen tajunnut, että keskinkertaisuus oikeastaan olisi ok. Keskinkertainen koulutus, työ, harrastukset...
.
T: Edelleen myrskyn keskellä, siis sekava.

Vierailija
4/4 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekavuus on ok. Oletko ollut hyvin kunnianhimoinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan