Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, leivo perinteiset rukiiset karjalanpiirakat, niin se on siinÄ!

Vierailija
18.08.2015 |

Jos miehen haluat viimeisen päälle hurmata, ei tarvita mitään trendikästä. Päin vastoin, itse tehdyt, tumman rukiiset karjalanpiirakat munavoilla, se on siinä. Parempaa afrodisiakkia ei ole keksitty.

Jos on karjalaisia juuria, niin sen parempi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kovasti karjalanpiirakoista ja niiden eri versioista ja osaan niitä leipoakin. Loppuiän leipuriksi en kuitenkaan rupea yhdellekään miehelle, jolla ei ole jotain vastaavaa minun hurmaamisekseni. Olisiko mahdollista tehdä semmoinen sopimus, että minä pidän sinut karjalanpiirakoissa loppuikäsi, jos sinä paistat minulle yhtä usein kunnon savolaista kalakukkoa?

T. Karjalais-savolaiset sukujuuret

Vierailija
2/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Vuoksen piirakoita ei voi perinnepiirakoiksi sanoa. Vai laittoiko se mummo oikeasti sokeria niihin piiraisiin??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok :) Tein niitä viimeksi viikko sitten. Tykkään myös pottupiirakoista :)

Vierailija
4/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne ruikset voi ostaa?

T: Afrodisia Kumi

Vierailija
5/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, jos mies alkaa piirakoista veistää jotain kaksimielistä vitsiä, vie ne pois pöydästä ja tarjoa miehelle kylmät kahvit. Varma moukan merkki.

Vierailija
6/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En leivo. Vihaan leipomista ja ruuanlaittoa muutenkin.

Vierailija
7/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis leivonnainen. Kuvastaa hyvin maatamme, munavoi kruunaa koko komeuden. No joo, ihan oikeasti karjalanpiirakka on hyvää ja aika trendikäskin nykyään.

Vierailija
8/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran tehnyt karjalanpiirakoita, maistuivat hyviltä mutta ulkonäkö oli vähän niin ja näin. :D Treeniä treeniä.

Vierailija
9/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivonhan mie, aina ku miel tekköö. Munavoit piälle ja suolalohta, voi ku on hyvvee :) Perunapiiroot on enemmän ommaan makkuun.

Vierailija
10/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ole edes vaikea homma! Ja on hyvvee

Vierailija
11/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lämmitin Vuoksen piirakoita (pakastetuote) sukulaismiehelle, jonka sukujuuret on Karjalassa. Hän söi ihan onnessaan ja muisti vielä mainita, että ihan kuin mummon tekemiä. =)

Vierailija
12/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania on, mutta perunapiirakat on parempia kuin riisipiirakat. Mummo ja äiti niitä aina tehneet kun Karjalasta kotoisin. Kerran tein taikinan, niin siitä tulikin vain 6 piirakkaa, heh. Taisin katsoa mittasuhteet väärin.

Vierailija
13/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt oo homma eikä mikään. Vaan se kakkaroiden laittaminen ja pulikalla pyörittely vaatiikin sitten hyvän miehen. En vain ala joka kylänmiehelle niitä vääntää.

Vierailija
14/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuota ainakaan hurmaa millään itse tehdyllä. Sanoisin melkein mitä teollisempi, sitä parempi ruoka tuon mielestä.

Vierailija
15/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:02"]

Joskus lämmitin Vuoksen piirakoita (pakastetuote) sukulaismiehelle, jonka sukujuuret on Karjalassa. Hän söi ihan onnessaan ja muisti vielä mainita, että ihan kuin mummon tekemiä. =)

[/quote]

Nälissään taisi raukka olla...

Vierailija
16/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miestä joka etsii jotain keittäjää tai äidinkorviketta. Tehköön piirakkansa itse jos niitä haluaa.