Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imatra vai Lappeenranta?

Vierailija
18.08.2015 |

Kumpi parempi paikka asua/vierailla?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenranta

Vierailija
2/13 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenranta ehdottomasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenranta!

Vierailija
4/13 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt kummassakaan! Eli en tiedä! Mutta Lappeenrannassa on ainakin jokin korkeakoulu eli lienee parempi paikka. 

Vierailija
5/13 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset Imatralla ehkä mukavampia (ainakin ennen olivat ja niin moni muukin sanoi), mutta siitäkin huolimatta ehdottomasti Lappeenranta. Itse olen syntyjäni Imatralta, enkä muuttaisi sinne takaisin ihan hevillä. Lappeenrannassa voisin jopa kuvitella asuvani.

Vierailija
6/13 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 17:37"]Ihmiset Imatralla ehkä mukavampia (ainakin ennen olivat ja niin moni muukin sanoi), mutta siitäkin huolimatta ehdottomasti Lappeenranta. Itse olen syntyjäni Imatralta, enkä muuttaisi sinne takaisin ihan hevillä. Lappeenrannassa voisin jopa kuvitella asuvani.
[/quote]

Eivät ole ainakaan enää. Kauheeta paskanpuhuja -porukkaa. En suosittele Imatraa asuinpaikkana kellekkään, enkä kyllä Lappeenrantaakaan ainakaan ihmisten perusteella. Lappeenranta paikkana ihan hieno mutta siinä se.

Vierailija
7/13 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenranta, mutta Imatrakin on symppis. Lappeenranta on kuitenkin idompi ja siellä on enemmän tekemistä.

Vierailija
8/13 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenrannan hyvät puolet: Helsinki lähempänä ja laivayhteys Viipuriin.

Imatran hyvät puolet: Imatrankoski ja Svetogorsk lähellä.

Vierailija
9/13 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä imatran keskustassa haisee kusi. Hirvee löyhkä.

Juopot kuseksii mihin huvittaa.

Vierailija
10/13 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on Imatralta kotoisin ja sanoo ettei ikinä muuteta sitten sinne. Joskus harvoin siellä käymme niin täytyy sanoa, että tunnelma Imatralla on jotenkin tosi masentava, ihmiset jotenkin alistuneet osaansa. Lisäksi lauantaisin vähäisetkin kaupat tahtoo olla aina suljettuja.

Lappeenrannassa on vähän enemmän "yritystä", ihmiset iloisempia.

Vierailija
11/13 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 17:52"]

Mieheni on Imatralta kotoisin ja sanoo ettei ikinä muuteta sitten sinne. Joskus harvoin siellä käymme niin täytyy sanoa, että tunnelma Imatralla on jotenkin tosi masentava, ihmiset jotenkin alistuneet osaansa. Lisäksi lauantaisin vähäisetkin kaupat tahtoo olla aina suljettuja.

[/quote]

Mutta Imatralla on pesisjengi IPV Reds.

Kannattais miehesikin kannattaa seuraa niin tulisi ehkä enemmän tunnesidettä kaupunkiin.

Vierailija
12/13 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 17:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 17:52"]

[/quote]

Mutta Imatralla on pesisjengi IPV Reds.

Kannattais miehesikin kannattaa seuraa niin tulisi ehkä enemmän tunnesidettä kaupunkiin.

[/quote]

IPV oli kova sana joskus 80-luvulla, silloin tulikin niissä peleissä istuttua, kun koululaisena pääsi ilmaiseksi. Nyt minulle riittää Imatraa parin tunnin visiitti muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
13/13 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenranta jos pitäisi valita. Siellä on ihan kiva ainakin käydä välillä vaikka en tuskin enää haluaisi asua siellä kun olen tottunu vähän suurempaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi