Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet 44-vuotiaasta, joka juo energiajuoman päivittäin?

Vierailija
14.03.2022 |

Mitä mieltä?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiennyt että energiajuomat on vain tietyn ikäisille... eihän ne lapsille juu, mutta mitä väliä onko 17v vai 70v?

Vierailija
22/49 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä että joku päivä sydän sanoo poks

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo kahvia, mutta yhteen aikaan join energiajuoman joka päivä, jäin siihen koukkuun. Sitten tulin järkiini, eihän se tee terveydelle hyvää. Toisinaan juon edelleen silloin tällöin yhden migreeniin tai jos haluan vatsan tyhjentää. N47

Vierailija
24/49 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä juon kahvia ainakin 3 kuppia päivässä, eli paha mennä arvostelemaan.

Vierailija
25/49 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miettisin vaan tietääkö henkilö miten haitallisia ne energiajuomat on omalle keholle.

Kofeiinipitoisuus laimeampi kuin vaaleapaahtoisessa kahvissa. Tauriinia, markkinointikikkana lisättyjä vitamiineja. Hiilihappo ja sokeri on hampaille huono, mutta voi ottaa sokerittoman version. Makeutusaineet tosin eivät ole terveystuote nekään. Hiilihapotettuun makeaan juomaan jää helpolla koukkuun, se on ihan tutkittu asia. Tölkki päivässä mielestäni yks hailee.

Vierailija
26/49 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi ajatella kalorittomasta energiajuomasta?

Vierailija
27/49 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin juon useamman kerran viikossa silloin, kun väsyttää töissä. Ikää yli 50v. Mun isä 90v. juo myös silloin tällöin.

Vierailija
28/49 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en juo, mutta jos joku juo, niin tekee sen laillisesti

Vierailija
29/49 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mieltä että joku päivä sydän sanoo poks

Sanoo se sydän poks jonakin päivänä kuitenkin ja monilla ihan yllättäen, kuten tutullani 48-votiaana ilman mitään ennekkovaroituksia. Joka vuosia hyväkuntoisia kuolee hiihtoladuille jne.

Vierailija
30/49 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin juon useamman kerran viikossa silloin, kun väsyttää töissä. Ikää yli 50v. Mun isä 90v. juo myös silloin tällöin.

Turhaa juotavaa, sama kuin limsaa ryyppäisit. Mutta omatpa ovat hautajaisesi.

Vierailija
31/49 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän se minulle kuuluu? join juuri smoothien, epäterveellinen valinta sekin.

Vierailija
32/49 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo terveellistä ole mutta mikä nyt olisi, juohan monet kahviakin päivittäin isoja määriä (ei mitään 1-3 kuppia vaan enemmän) ja jotkut taas juo litratolkulla limuja esim. six-pakki kokista päivässä ei nuokaan limun juonnit tai ylenpalttinen kofeiinin kulutus ole terveellistä mutta yleistä siltikin, yksi energiajuoma päivässä ei ole sen pahempaa vaikka epäterveellistä sekin. Itse olen vähentänyt kahvin juontia ja vaihtanut kofeiinittomaan kahviin tai vihreään teehen myöskään limuja tai alkoholia esim oluita en juo ja olen vaihtanut alkoholittomiin oluihin taikka vissyyn, normi vissyvesi on noista paras vaihtoehto.

Vierailija
33/49 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että on teinipoikani tasolla.

Vierailija
34/49 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviähän ne on, itse olen 31 ja juon muutaman kerran viikossa, maun takia. Ehkä hän on koukussa niihin kuten 90% suomalaisista on kahviin. Jonnet ovat tehneet niistä noloja juomia :(

Hyvin harva on "koukussa" kahviin. Sitä juodaan koska se hyvää.

Reps! Mitäs ne sitten on ne puheet "päivä ei lähde ilman kahvia käyntiin" ja "hirveä päänsärky, jos ei saa kahvia" jne. 

Lienee melko harvojen riesana nuo päänsäryt kahvittomuudesta johtuen.

Vierailija
35/49 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviähän ne on, itse olen 31 ja juon muutaman kerran viikossa, maun takia. Ehkä hän on koukussa niihin kuten 90% suomalaisista on kahviin. Jonnet ovat tehneet niistä noloja juomia :(

OIKEASTI?!

Uskotko, että kukaan ei ikinä juo niitä kofeiinin takia? Jotkut joisivat niitä maun takia olipa niissä kofeiinia tai ei. Jotkut juovat siksi, koska väsyttää.

Vierailija
36/49 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin juon ja olen 42.

En tykkää kahvista,yhtä pahaa on sitten mustaa tai maidolla. Teestä tykkään,muttei piristä yhtä tehokkaasti kuin energiajuomat.

Aloitan aamun Batteryllä ja yhteensä päivän aikana menee 2-3 tölkkiä.

Vierailija
37/49 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millainen hän on luonteeltaan.

Vierailija
38/49 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harva on "koukussa" kahviin. Sitä juodaan koska se hyvää.

Hehe :) Juu aivan varmasti, siksi sitä keitetään aina samaan aikaan päivittäin säännöllisesti, koska se on vaan hyvää.

Juu näinpä :') Katellaanpa mitkä on olot jos sitä aamukahvia ei saa, eikä iltapäiväsumppiakaan. Kyllä harmittaa pelkästään makuelämyksen menetys :D

T. Tarvitsen prkl aamuisin kahvini.

1. päivä vielä menee leppoisissa (uneliaissa) merkeissä mutta toisena tulee kunnon cold turkey-reaktio. Siis kun ei saa nuuhkia sitä aromia.

Vierailija
39/49 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin pidän redbullista ihan sen maun takia. En ajattele mitään, siinäpähän juo, jos haluaa.

Vierailija
40/49 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitsee kahvia tai energia juomia energiaa ja hereillä oloa varten niin on vain huonossa kunnossa ja tai riippuvainen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi