Osaan vaivuttaa itseni valveuneen. Haluatko kysyä jotain (asiallista)
Hei!
Olen noin vuoden lukenut ja tutkinut netistä valtavasti valveunista ja siitä tilasta.
Olen tietynlaisen fyysisen meditaation kautta opetellut tämän vuoden aikana siirtämään itseni valveuneen jossa voin tietoisesti vaikuttaa tekoihini, ja jonkin verran myös siihen mitä ympärilläni tapahtuu, eli voin luoda tietynlaista narratiivia uniini.
Tämä on selkeästi asia jossa opettelu kannattaa, huomaan edistyväni ajan kanssa valtavasti siinä että voin kontrolloida "unta" tarkemmin.
Jos asia kiinnostaa, vastaan mielelläni asiallisiin kysymyksiin :)
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Osaatko lentää? Minä osaan lentää unissani samalla tiedostaen että olen unessa.
Tätä ei tapahdu kuin harvoin, mutta hieno tunne joka kerta.
Lennän siis kotikaupunkini yllä.
Hei!
Kyllä, pystyn lentämään halutessani. Se tuntuu aivan kuin "oikeasti" lentäisin, vatsasta sieppaa jos teen vuoristoratamaisia kieppejä jne.
En kovin usein tee sitä, olen keskittynyt vuorovaikutukseen muiden hahmojen kanssa. Kiehtoo se että ne vastailevat ja jutteleva tminulle unessa, vaikka oletuksena kaikki tämä kumpuaakin omista aivoistani!
AP
Vierailija kirjoitti:
Miksi koet taidon hyödylliseksi?
Rehellisesti?
Uskon että saatan valveunia nähdessä siirtää tietoisuuteni jonnekin muualle.
Ja se "usko" kiehtoo valtavasti. Ei niin että se olisi joku uskonnollinen asia, vaan ennemmin ajatus siitä että "mitä jos".
Jotenkin se, että tietynlaiset hahmot sinisissä haalareissa esiintyvät todella usein valveunissani, mutta en koskaan pääse heidän lähelleen, antaa syytä miettiä miksi en, ja keitä/mitä ne ovat?
Ja kyllähän tämä aika lennokkaalta kuulostaa, olen kyllä ihan järjissäni, ja tiedän että se on unta/tajunnan taso, mutta..... Mitä JOS?
AP
Vierailija kirjoitti:
Laitas hyviä linkkejä aiheeseen
Olen nyt puhelimella liikenteessä, laitan koneelta myöhemmin!!
Kiinnostaa, miten asiaa voi harjoitella. Itse aina välillä satunnaisesti unessa tajuan, että olen unessa. Ja päätän tehdä jotain jullua, kuten vaikka kaupassa laataa hyllyn tai jotain.
Osaatko lentää? Minä osaan lentää unissani samalla tiedostaen että olen unessa.
Tätä ei tapahdu kuin harvoin, mutta hieno tunne joka kerta.
Lennän siis kotikaupunkini yllä.