Tess Gerritsenin kirjat. Onko muut lukeneet?Y
Yksi parhaimmista kirjailijoista mitä on :) Robin Cook ja Gerritsen parhaimmat kirjailijat kautta aikojen. Stephen King ei yllä läheskään samalle tasolle. Eikä moni muukaan.
Kommentit (11)
Te3ss Gerritsenin tyyli sopii minulle, hyvin sujuvaa tekstiä. Kaikki olen lukenut, mitä käsiini olen saanut.
Nyt tuntuu ilmestyvän uusi.
Åsa Larssonin dekkareita suositteln myös - ihania
Olen lukenut yhden uskomattoman typerän sepustuksen, jossa oli jotain loisia ulkoavaruudesta ja aivoleikkaus avaruudessa. Aivan käsittämätöntä roskaa. Hyviä kirjailijoita taas ovat esimerkiksi Jaan Kross, Neil Gaiman, Anne Tyler, Margaret Atwood, Susanna Clarke, Terry Pratchett ja Tove Jansson.
Ne rizzoli&isles kirjat todella hyviä!
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 17:42"]Olen lukenut yhden uskomattoman typerän sepustuksen, jossa oli jotain loisia ulkoavaruudesta ja aivoleikkaus avaruudessa. Aivan käsittämätöntä roskaa. Hyviä kirjailijoita taas ovat esimerkiksi Jaan Kross, Neil Gaiman, Anne Tyler, Margaret Atwood, Susanna Clarke, Terry Pratchett ja Tove Jansson.
[/quote]
Taisit lukea juuri sen kaikista einiinmielenkiintoisimman Gerritsenin, jonka ite jätin välistä. Loput lukenu ja tykänny :)
Minä tykkään Tess Gerritsenistä. En ole lukenut mistään ulkoavaruuden loisista tai aivoleikkauksesta avaruudessa, puhuiko edellinen Gerritsenin kirjallisuudesta? Multa on jäänyt tuo välistä ;) minusta Gerritsenin kirjat ovat viihdyttäviä trillereitä, joiden parissa on mukava rentoutua ( jollei satu liian jännä kohta).
Mä fanitan kans ihan täysillä Tess Gerritseniä! Muöla on melkein koko sen tuotantokin :)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 17:49"]
Minä tykkään Tess Gerritsenistä. En ole lukenut mistään ulkoavaruuden loisista tai aivoleikkauksesta avaruudessa, puhuiko edellinen Gerritsenin kirjallisuudesta?
[/quote]
Kyllä vain; googletin ja tuo kammottava sepustus oli nimeltään Gravity. Kiitti, mulle riitti Gerritsen. -2
Aikamoista teiniviihdettä, liian helppoa lukemistoa.
Tykkään, uusimmat ovat liiankin jännittäviä. Teininä luin tarpeeksi klassikoita, nykyisin en jaksa lukea muuta kuin (hyvää) viihdettä. Tuo em.loiskirja taitaa kuulua hlön alkutuotantoon.