FB-Kaverin kuvassa näkyvä selfie keppi
Ärsyttääkö teitä muita facebook-kaverit, joiden kuvissa näkyy osittain selfie-keppi tai kuva on otettu selfie-kepillä? Siis ärsyttävintä on kun kepin varsi näkyy osittain itse kuvassa. Itse koen ihan järkyttävää puistatusta kun tajuan että selfie keppi on roudattu mitä ihmeellisimpiin paikkoihin vain sen takia että ihminen voi ottaa sillä facebook kuvia (vaellukselle, suppailemaan, lentokentälle, lenkille...)! Olenko jotenkin jälkeenjäänyt trendeissä tai kateellinen, koska en ota mitään tolkkua kuka hel...n älykööpiö edes roudaa mukanaan jotain kepukkaa?? Ja nyt puhutaan yli 30-v ihmisestä ei mistään 13-17-vuotiaasta teinistä, missä tapauksessa kepin käyttö olisi vain symppistä ja lapsellista.
Kommentit (10)
En ole koskaan ajatellut asiaa, mutta nyt kun mainitsit, niin melkoisen häiritsevä ajatushan se on, että keppi on pakattava mukaan joka paikkaan.
"Ai niin, muistinkohan laittaa selfiekepin laukkuuni..."
Tuntuu ihan kauheelta teatterilta. Varmaan raskasta roudata keppiä ympäriinsä. Itse olisin kauhean vaivaantunut jos kaveri haluaisi ottaa kuvan meistä esim. kampissa ja alkaisi viritellä selfie keppiä. kokisin kauheaa häpeää....
Hahhah. Ei häiritse mua yhtään. Omistan itekin selfie kepin mutta en koskaan muista ottaa sitä mukaan. En tajua mitä kauheata siinä on jos ottaa sen kepin avulla kuvia :D sehän on hyvä keksintö!
Yksinmatkustavana voin kertoa, että on ihan kätevä jos haluaa ottaa reissussa kuvia myös itsestään. Aina ei ole muita joilta pyytää voisiko ottaa kuvan ja toisinaan se kuva on ihan "väärin" otettu.
Ota se keppi siltä pois ja piiskaa sitä sillä kunnes se itkee ja pyytelee anteeksi.
Ei häiritse. Lähinnä naurattaa koko selfie ja keppi vouhotus.. Jotenkin noloa touhua kaikkinensa.
Ei häiritse. On itseasiassa loistava kapistus esimerkiksi reissatessa ja snorklauksessa!
En jaksaisi vaivata päätäni moisella. Itse en selfiekeppeilyä harrasta, mutta siis kokoontaitettunahan se keppi vie tilaa yhtä paljon kuin lompakko tms. Eli ei se paljon laukussa / repussa tunnu.
Voihan se olla vähän turhamaista/noloa, mutta itse saan paljon enemmän hupia ja myötähäpeää ihmisistä jotka ihan tosissaan ärsyyntyvät toisten selfiekepeistä. :D
Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin!!!!!!!!11