Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikani haluaa vaihtaa nimensä :/

Vierailija
05.08.2015 |

Poikani haluaisi siis no ei suoranaisesti vaihtaa mutta muokata nimeään. Hän siis haluaisi vaihtaa Niko-nimestä Nicoon. Lisäksi hänellä on v-alkuinen toinen nimi. Tämän nimen hän haluaisi muuttaa w-alkuiseksi. Itse en pidä ajatuksesta ollenkaan, muutokset olisivat mielestäni negatiiviseen suuntaan, eivätkä sopisi sukunimeemme. Tuntuisi kyllä todella vieraalta olla Nicon äiti, itse en olisi ikinä tuota nimeä antanut. En usko että poikani enää täysikäisenä haluaisi itselleen moista nimeä. Eikö ole ihan ok sanoa pojalle että odottaa 18-vuotiaaksi ja vaihtaa sitten jos yhä haluaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Vierailija
2/13 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kun se BB-Nico kerran esittteli ittensä: "Olen Nico", Siis "Niso" C:llä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukunimi alkaa vissiin sit T:llä?

Vierailija
4/13 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luulet poikasi vaihtavan alaikäisenä nimensä ilman lupia?

Vierailija
5/13 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jugs

Vierailija
6/13 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojastasi on tullut aaveeläinen wt-mamma. O_O

Vierailija
7/13 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:26"]Miten luulet poikasi vaihtavan alaikäisenä nimensä ilman lupia?
[/quote]

Ei kai mitenkään? Hän on vain kauan jo näitä muutoksia toivonut ja syyllistää minua kun en tue hänen toiveitaan. Mietin itsekin onko kieltäminen oikein.
Ap

Vierailija
8/13 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano pojallesi, että sitten kun on 18 v, niin voi vaikka vaihtaa sen nimen Matiksi. Anna odottaa sinne asti, niin voi vaikka mieli muuttua.

Vierailija
9/13 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään et anna lupaa. 18-veenä saa sit tehdä niinku haluaa. Junnut on just tommosia ja siks on hyvä, et vanhemmat on vähän pistämässä jäitä hattuun :)

Vierailija
10/13 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaaks se yhtään jos tyttönä sanoisin että jos mun pitäs valita Niko tai Nico vaikka tinderissä niin kyllä se Niko olis!! Jotenki tulee sellane nihkee mielikuva kaikista tollasista jessica janica jony nico -nimistä:s mut jos hän haluaa sit täysi ikäsenä vielä vaihtaa nii eikai sille mitään voi.

Vierailija
11/13 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko on paaaaljon parempi kuin Nico! Typerää olisi vaihtaa, sehän vain hankaloittaisi arkea kun aina pitäisi selittää, että " nico CEELLÄ" ... Vaihtakoon täysi-ikäisenä jos vielä haluaa...enpä usko että haluaa.

Vierailija
12/13 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/13 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt poika