Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko koskaan törmänneet että aikuisella yli 50-vuotiaalla miehellä on bändien julisteita seinillä?

Vierailija
14.03.2022 |

Mitä mieltä olet? Kertonee että jäänyt teinin tasolle.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt mutta itselle yhtä paha merkki bänditeepparit tai lippalakkikokoelma auton takaikkunassa. En kestäisi tuollaisia.

Vierailija
2/10 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkulla (51) on nuoruutensa suosikkibändin keikkamainosjuliste kehystettynä seinällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nastalla/teipillä/sinitarralla kiinnitettynä vai kehystettynä? Siinä on ratkaiseva ero.

Vierailija
4/10 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole mitään eroa onko kehystetty vai ei. Mies 15-vuotiaan tasolla!!!!!!! Äkkiä karkuun!!!!!

Vierailija
5/10 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen laittanut animetyttöjen julisteita!

m56

Vierailija
6/10 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No justiinsa. Näin kolmekymppisenä hevimiehenä voin sanoa, että minun julisteet tulee mukaan seinälle jos eläkeläisenä joudun vanhainkotiin.

Sinänsä lapsellinen aloitus jo. En minäkään naureskele (tai no vähän, mutta pidän omana tietonani) keski-ikäisten naisten naiveille aforismimaalauksille tai New York tauluille. Ja suurimmalle osalle sillä New Yorkin maisemalla on todennäköisesti aika paljon pinnallisempi merkitys, kuin minulle vaikka Iron Maidenin julisteella.

Vierailija
7/10 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kehystettynä neljä julistetta. Kahdessa niistä olen itse. Muistoja.

Olen entinen muusikko. Hartsun keikalta ostin sellaisen seinän kokoisen Ultra Bra-julisteen ja laitoin kehyksiin. Se on hieno. Tuleva keräilykappale.

Ikonejakin löytyy monta seinältä.

Vierailija
8/10 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo musiikki ja muukin taide / kulttuuri on vain teinipoikien juttu ja eihän sitä harrasta miljoonat muut normi aikuiset muutenkaan maailmalla? Mikä toisten harrastuksia on mennä arvostelemaan, vieläpä jotain niin yleistäkin kuin musiikki / bändit / audio / Hi-Fi jne. entä ne kaikki ihmiset jotka työskentelee musiikki-alalla ovatko hekin jääneet lapsen tasolle kehityksessään? Heidänkin kotonaan / studioissa varmasti löytyy musiikki aiheisia tai oman bändinsä tauluja jne.

Minua ei kiinnosta miten kukin kotinsa sisustaa ja sieltä saa löytyä seiniltä vaikka minka aiheisia tauluja ja julisteita vaikka noita anime aiheisia julisteita mitä tuo m56 aikaisemmissa kommenteissa sanoi, ainakin kertoo että tykkää ja on kiinnostunut niistä aiheista kun oikein seinälle julisteita / tauluja ripustaa, eiköhän se ole ihan jokaisen ihmisen oma asia.

Vierailija
9/10 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne teinivuosien Suosikki-julisteet sinitarralla sopii lähinnä miesluolan seinälle, mutta kehystetyissä en näe mitään vikaa. Johtunee tosin siitä, että itsellänikin on sellaisia.

Vierailija
10/10 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on olohuoneessa Motörheadin, Slayerin ja Kreatorin seinälippuja. Jos se on jollekin ongelma niin eipä ole minun ongelmani. N50.