Minulle ei koskaan tarjota kaupan kahvitarjoilussa
ihan kuin olisin näkymätön vaikka ostan kyllä perheellisen ihmisen ostokset monta kertaa viikossa. Koppavat biatchit pitäkää kahvinne.
Kommentit (8)
Menet ja otat kahvia. Ei kai sitä tarvitsekaan odottaa, että tarjotaan.
Koppava biatchi, ylimielinen italiatar?
Ei mullekaan, mutta menen ottamaan. Sen sijaan kaikenmoiset tuote-esittelijät tyrkyttää maistiaisia, vaikka en haluaisi maistaa ja yritän katsomatta nopeasti kävellä ohi. Aina huutelevat perään ja kiusallista sanoa etten halua ottaa.
En minäkään sitä kahvia saa, siitä pitää eläkeläisjoukkio huolen:) No, en ole kyllä sitä vaillakaan.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 14:17"]
Mikä on kaupan kahvitarjoilu?
[/quote]
No varmaan ihan mikä vaan; kaupan avajaiset tai "synttärit", joulu tai juhannus tai muu juhlapäivä tai vaikka uusi kahvimerkki, jota tarjotaan, että ostaisitte kotiin.
Kuulut samaan sarjaan lapseni kanssa. Jos jossain jaetaan lapsille jotain, niin lapselleni ei koskaan anneta. Ja esim. lapsiparkeissa lapseni lähtee pois, ilman että hoitajat reagoivat. En tiedä miksi hän on näkymätön. Hän on äänetön ja rauhallinen. Hän ei ole pahoinpidelty tai lyttyyn kasvatettu, omasta mielestäni.
Ei kai elämä ole tuosta kiinni. Itse en juo kahvia joten en kosaan saa mitään. Mutta ei se mua haittaa eikä häiritse. Kiva kun jollekkin tarjoavat.