Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakkauden loppu?

Vierailija
14.03.2022 |

Niin, sitäkö tämä on? Ollaan oltu yhdessä yli 20v. Ollaan ihan onnellisia. Suhteen ensimmäiset 10v mies melkein palvoi ja tunsin että hän todella rakastaa mua. Sit se kaikki muuttui. Ei enää huomioimista ja sellasta rakkauden näyttämistä. Arkihan oli jo tuona 10v ihana ehtinyt tulla suhteeseen, että sehän tässä ei enää ole syynä. Tunnen välillä olevani itsestäänselvyys. Oikeastaan naimisiinmenon jälkeen kaikki muuttui. Mä huomioin toista arkena ja muistan juhlapäivinä, hän ei. Jos jotain juhlitaan, mä saan järjestää ja hoitaa. Ei hän edes ehdota mitään, kun ei hän tartte mitään reissua esim. hääpäivänä. Rahasta ei ole kysymys. Enkä mitään kallista edes ajatellut, halpis ruotsinristeilykin toisi vähän vaihtelua. Arkena vaan työn ja kodin väliä mennään. Kumma että hän ei kaipaa muuta. Ehkä viihtyisi paremmin jonkun muun kanssa. En tiä mitä tällä julkaisulla oikeestaan hain. Ehkä sain vähän pahaa oloa pois.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jutellut miehesi kanssa? Ja hän oletettavasti on sanonut, ettei mikään ole vialla ja hermostunut, että mitä hänen nyt mielestäsi pitäisi tehdä. 

Tuollaista se elämä tahtoo olla.

Vierailija
2/10 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota muuttaa kaiken joka tapauksessa. Unohda suhteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on kyllä ihan täyttä paskaa

Vierailija
4/10 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Mies ei vaan tunnu arvostavan minua enää. Selailen vuokra-asuntoja ja pohdin miten pärjäisin yksin lapsen kanssa.

Tuntuu niin surulliselta että koko elämä näin hajoaa alta.

Vierailija
5/10 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies viihtyy jo jonkun muun kanssa, sä et vaan vielä tiedä sitä.

Vierailija
6/10 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Mies ei vaan tunnu arvostavan minua enää. Selailen vuokra-asuntoja ja pohdin miten pärjäisin yksin lapsen kanssa.

Tuntuu niin surulliselta että koko elämä näin hajoaa alta.

Hei onpa edes se positiivista, ettet ole ainoa. Täysin sama juttu. Kai tästä on muutkin selvinneet sitten.

Vierailija
7/10 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä naisille. Kyllästyvät lopulta jos mies ei jatkuvasti palvo naista. Ole onnellinen, että löysit miehen joka jaksoi näytellä 10 vuotta, useimmat ei jaksa. Jatkuva esittäminen on yksi suuri syy miksi miesten elinaika on lyhyempi kuin naisten.

Vierailija
8/10 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä naisille. Kyllästyvät lopulta jos mies ei jatkuvasti palvo naista. Ole onnellinen, että löysit miehen joka jaksoi näytellä 10 vuotta, useimmat ei jaksa. Jatkuva esittäminen on yksi suuri syy miksi miesten elinaika on lyhyempi kuin naisten.

No pieni huomionosoitus myös takaisinpäin tuskin on liikaa vaadittu. Kusettamista tuo on. Näytellään kunnes ei enää tartte. Ja minä vielä ehdotin naimisiinmenoa. Sentään ei ole lapsia.

Vierailija
9/10 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies viihtyy jo jonkun muun kanssa, sä et vaan vielä tiedä sitä.

Ei viihdy. Töissä ja kotona vaan.

Tai joo, tavallaan. Se toinen on karhu3.

Ap

Vierailija
10/10 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kovaa hommaa tuo heteron näytteleminen miehille.