Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pullerot! Miten pukeudut hellepäivänä?

Vierailija
18.08.2015 |

Toinen pullero kaipaa vinkkejä. Mitään shortseja en todellakaan pue päälleni.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleron kaunis pukeutuminen on vähän kuin ripostelisi nompparellejä paskakasan päälle. Paskalta se näyttää edelleen, vaikka yritys tehdä siitä kakkua nompparellien avulla huvittaa suuresti sivustakatsojia! :DDD

Vierailija
22/32 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:10"]

Pulleron kaunis pukeutuminen on vähän kuin ripostelisi nompparellejä paskakasan päälle. Paskalta se näyttää edelleen, vaikka yritys tehdä siitä kakkua nompparellien avulla huvittaa suuresti sivustakatsojia! :DDD

[/quote]

Täällä sitä saa yllättyä kerta toisensa jälkeen, kuinka henkisesti rumia ja kuvottavia ihmisiä Suomesta löytyykään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:04"]Toinen pullero kaipaa vinkkejä. Mitään shortseja en todellakaan pue päälleni. [/quote] Pysy pullero kotonasi. Kauniina päivänä me miehet tykätään kattella kauniita naisia. Te pullerot kyllä voitte lyllertää takaisin kadulle kun syyssateet alkaa ja kaikkia vituttaa jo muutenkin.

[/quote]

Vedä tumppuun. Lylleröitsen just niin paljon kun huvittaa. Ja käyn bikineissä uimassakin kaiken kansan keskellä ja tulen heiluttelemaan selluliittistä perääni sun naamas eteen. Saatanpa vielä vahingossa kaatua päällesikin; hien, ihran ja tissihien tuulahdusten osuessa sieraimiisi.

Vierailija
24/32 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:11"]

Pitkiin kalsareihin ja tunikaanhan nuo näyttää kaupungilla verhoutuvan. Karseeta katsottavaa.

[/quote]No, millaiseen asuun pullero sitten mielestäsi saa pukeutua hellepäivänä? Muovisäkki ei kelpaa vastaukseksi. Jopa sinä ymmärtänet, että sellainen on aivan liian hiostava.

Vierailija
25/32 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liian iso eikä liian pieni vaate, vaan oikean kokoinen, väljä ja ja ryhdikästä kangasta. V-kaula-aukko, sopivan muttaiset lyhyet hihat, väljähköt jos isot käsivarret. Ei pelkkiä vaaleita isoja ointoja. Kevyesti muotoileva alusmekko, joka tekee sen ettei esim helmat "tartu" vaan että vaate liikkuu.

Vierailija
26/32 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame, missä on shortsiosa. Ei hankaa hikiset läskit reidet yhteen. Mulla on näitä kaksi, mutta toinen ei mahdu enää päälle. Ja toinenkin just ja just. Puhkeudun myös shortseihin.

Paitana mulla on usein spagettiolkain toppi, jonka päällä ohut läpikuultava paita. Peittää mahaläskit, mutta ei ole kuuma.

Vierailija
27/32 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:10"]

[/quote]

Täällä sitä saa yllättyä kerta toisensa jälkeen, kuinka henkisesti rumia ja kuvottavia ihmisiä Suomesta löytyykään.
[/quote]

Se oli vaan vitsi. :( Anteeksi jos nyt et sitä tajunnut ja loukkaannuit, huoh. :/

Vierailija
28/32 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman peittävästi jos auringossa joudun oleilemaan.

Vierailija
29/32 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä shortseissa on vikana? Mulla on puoleen reiteen ulottuvia farkku- ja pelishortseja, ja sitten polviin asti riittäviä "muotoshortseja" isokokoisille. Hyvältä näyttää ainakin mulla, painoa reippaasti yli 100 kg.

Vierailija
30/32 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:45"]

Mikä shortseissa on vikana? Mulla on puoleen reiteen ulottuvia farkku- ja pelishortseja, ja sitten polviin asti riittäviä "muotoshortseja" isokokoisille. Hyvältä näyttää ainakin mulla, painoa reippaasti yli 100 kg.

[/quote]

Noissa kiloissa ei taatusti näytä mikään hyvältä, eli on ihan sama mihin pukeutuu. T: toinen pullero

Vierailija
31/32 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:45"]

[/quote]

mikä on muotoshortsi?

Vierailija
32/32 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:27"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:10"] Pulleron kaunis pukeutuminen on vähän kuin ripostelisi nompparellejä paskakasan päälle. Paskalta se näyttää edelleen, vaikka yritys tehdä siitä kakkua nompparellien avulla huvittaa suuresti sivustakatsojia! :DDD [/quote]   Täällä sitä saa yllättyä kerta toisensa jälkeen, kuinka henkisesti rumia ja kuvottavia ihmisiä Suomesta löytyykään. [/quote] Se oli vaan vitsi. :( Anteeksi jos nyt et sitä tajunnut ja loukkaannuit, huoh. :/

[/quote]

"Kännissä ja läpällä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi