Miksi nykyään on niin paljon kauniita naisia?
Kommentit (25)
Siksi että ne muutamat rumat erottuvat vielä selvemmin. Ja että ne tuntisivat itsensä vielä rumemmiksi.
Mä nään vaan näitä lyhyttukkasia siiderivalaita. Hyi saatana.
Oon kans miettinyt onko mun katse harjaantunut vai mitä on tapahtunut. Luulen et se on että ulkonäön muokkaaminen on hyväksyttävää, ennen olis ollut noloa keskittyä itseensä niin paljon. Yks iso yksittäinen tekijä on ripsipidennykset. Hyvin tehdyt tekee tavallisesta naamasta kauniin.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:28"]
Sehän on hyvä juttu :)
[/quote]
No toki on, vaikkei se mikään vaatimus ole elämässä, saa olla jokainen just omanlaisensa ihan rauhassa. Ei siis ollenkaan haittaa minua tämä kauneus. :D Ei tarvitse käydä kuin esim. yhdellä pitkällä lenkillä, niin vastaan saattaa tulla kymmenenkin aivan hemmetin hyvännäköistä naista.
Koska siveetön pukeutuminen on lisääntynyt.
t. imaami
Yhä nuoremmat pukeutuu aikuismaisemmisti ja meikkaustyyli (muoti) tyylikkäämpi. Rumille on paljon yleistyneitä apuja hiuksiin ja ripsiin. Rumanaamainenkin uskaltaa nykyään panostaa kroppaan. Kirpparit yms. vaatteiden kierättätys tuo loputtomat pukeutumisvaihtoehdot kivasti myös köyhille. Pitkät, surat hiukset muotia, ei permiksiä. Lihavuus on perisynti.
Kannattaa hetki miettiä onko alkoholin käyttösi riistäytynyt käsistä koska rumia naisia ei ole olemassa, on vain liian vähän alkoholia.
naiset pyrkii yhä enemmän kauneuteen ja siitä on tullut yksi arvoista.. lisäksi some lisää ihmisten ulkonäköpaineita, varsinkin nuorien
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:36"]
Kannattaa hetki miettiä onko alkoholin käyttösi riistäytynyt käsistä koska rumia naisia ei ole olemassa, on vain liian vähän alkoholia.
[/quote]
No kun nyt otit puheeksi, niin en edes käytä alkoholia enää ollenkaan ja aiemminkin sitä meni vain kohtuudella, eli ei nyt oikein osu.
Nykyään ihmiset saa niin hyvä ruokaa ettei kukaan jää muotopuoleksi, hampaat oiotaan peruskoulussa, leuan koon/aseman virheet korjataan samoin peruskoulussa, naisilla on ripsenpidennykset, on olemassa kaikennäköisiä meikkejä ja hiusvärejä, kivoista vaatteista on niin yliannostus joka puolella että niitä löytää jopa kirpparilta puoli-ilmaiseksi eli kaikilla on niihin varaa.
Mut ne ulkonäköpaineet tuntuu kyllä pahalta. Musta tuntuu että katsotaan pahasti, jos lihoo tai ei jaksa muuten panostaa. Seuraan muotia ja hoidan kauneutta ja kuntoa koska tykkään, mutta kyllä se jotenkin myös ikävältä ja aikaavievältä velvollisuudeltakin tuntuu joskus. Olispa niin hyvä itsetunto, että viitsisi laittamattomanakin mennä tuolla...
Ihan normaalin näköistä porukkaa suurin osa. Harvat kauniit tietenkin erottuvat joukosta. Siis luonnon kauniit, ne kyllä tunnistaa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:45"]
Mut ne ulkonäköpaineet tuntuu kyllä pahalta. Musta tuntuu että katsotaan pahasti, jos lihoo tai ei jaksa muuten panostaa. Seuraan muotia ja hoidan kauneutta ja kuntoa koska tykkään, mutta kyllä se jotenkin myös ikävältä ja aikaavievältä velvollisuudeltakin tuntuu joskus. Olispa niin hyvä itsetunto, että viitsisi laittamattomanakin mennä tuolla...
[/quote]
Ei noin kannata ajatella. Kaikki saavat olla ihan omanlaisiaan, kaikkien tulee saada olla! Enkä minä ainakaan katso pahalla lähtökohtaisesti yhtään ketään, olen kyllä sen verran avara tyyppi, enkä ollenkaan usko olevani ainoita sikäli fiksuja ihmisiä. Mutta sille en voi mitään, että kauneus kiehtoo minua kovasti, joten teen siitä välillä tällaisen numeron. En pahalla, hyvällä vain. :)
Ihana otsikko, joskus täälläkin jollain jotain positiivista sanottavaa!<3
Nykyään meikataan paaaaaljon tarkemmin ja huolitellummin kuin minun nuoruudessani.
Jep. Tuntuu vain että vain nuoret luokitellaan kauniiksi. Kolmea kymppiä kun lähentelee niin on lähinnä säälittävää edes panostaa ulkonäköönsä koska who cares? Noh voipahan keskittyä olemaan äiti kun naisena ei ole arvoa.
N26
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:53"]
Ihana otsikko, joskus täälläkin jollain jotain positiivista sanottavaa!<3
[/quote]
No hei, elämässä on suotavaa olla positiivistakin. Ja sitä on monellakin saralla, kunhan vaan elää aistit auki eikä liiaksi kyynisty. :)
Ettekö ole pistäneet merkille?