Millä tavoin miehesi on kiduttanut sinua henkisesti?
Kommentit (19)
Välillö on tuntunut kuin olisin pilaantunut maito, haiseva ja käynyt jotai ei halua enää maistaa :/
Jäi kiinni tuhmista viesteistä toisille naisille samalla kun kotona pihtasi multa seksiä. Tapahtumasta vuosi enkä ole vieläkään palautunut.
Henkisesti, haukkunut: huora, läski lutka...
Fyysisesti, lyönyt, kuristanut, potkinut..
Syönyt suklaani sillä välin kun olen ollut muualla..
Puhunut vain kavereistaan ja kaverireissuistaan, sanonut että minä voin odottaa vaikka vuoden ja sitten on aikaa..
Tapaillut toista naista ja tullut painamaan minua illalla kotiin :(
Nimitellyt hulluksi, kun itkin keskenmenon jälkeen.
Arpomalla mielestäni hieman liian pitkään exänsä ja minun välillä. Toki yritin ymmärtää kun toisessa korissa oli perhe ja yhteinen historia ja toisessa sielunkumppani, palava rakkaus. Nyt 10 vuotta myöhemmin on kyllä ihanaa kun mies sanoo edelleen, että olen parasta mitä hänelle on tapahtunut. Lapset ovat kuitenkin mukana elämässämme, eihän hän niistä joutunut luopumaan, "vain" edellisestä vaimosta, yhteisistä ystävistä, talosta jne.
Syönyt vanukkaat jääkaapista.
(ymmärrättehän, että tämä oli vitsi)
Olemalla kuin musta pilvi pääni päällä. Olen jo useamman kerran maininnut sen miten elämä muttui niin paljon kevyemmäksi kun mies lähti viikoksi reissutöihin etelään. Tunnen itseni taas nuoreksi, toiveikkaaksi, vahvaksi ja ihanaksi naiseksi!
Ketju ilmoitettu miesvihaisena. Tässä oletuksena on, että AINA miehet kiduttavat jollakin tavalla.
Alistanut ja kehunut vain muita naisia 3
kamalia miehiä teillä, varsinkin nuo suklaa ja vanukkaavarkaat
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:33"]kamalia miehiä teillä, varsinkin nuo suklaa ja vanukkaavarkaat
[/quote]
Tämä.
Antanut ymmärtää muttei ymmärtänyt antaa. Kaiken suhteen, KAIKEN.
Antanut tuntea oloni riittämättömäksi ja huonoksi