Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehenne olisivat tehneet tässä tilanteessa? :)

Vierailija
18.08.2015 |

Mun mies näki sisällä koppakuoriaisen. Otti sanomalehden palasen ja laittoi koppiksen siihen ja vei ulos. Koppis kellahti sanomalehden päältä pihalaatoitukselle ylösalaisin, pienet jalat kohti taivasta. Mies vielä käänsi sen oikeinpäin ja koppis jatkoi matkaa <3 

No, mitäs teidän miehet ois tehneet vastaavanlaisessa tilanteessa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awww miten söpöä! :D

Vierailija
2/21 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:37"]

Saman.

[/quote]Jep :)

Vierailija
4/21 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman, tai sitten olisi rakentanut koppikselle valtavan terraarion ja syöttänyt sitä :D

Vierailija
5/21 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pyytänyt tappaman sen, mutta mies olisi tehnyt kuten ap:n mies.

Miehet ovat sikoja kun eivät tottele naista!!!

Vierailija
6/21 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huutaisi: "Aaargh! Ötökkä!" Sitten mä otan ne käteen ja vien ulos, jos eivät ole pistävää tai purevaa sorttia. Pistävät tai purevat pyydystän vesilasin ja postikortin avulla.

Vierailija
7/21 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja tein tuon tuossa kuntoradalla pari viikkoa sitten. Siis käänsin oikein päin. Tänään näin toisen katolleen enkä tehnyt mitään ja ajattelin vain että siinä on varmaan jotain vikaa kun se sellaisessa paikassa on selällään.

Vierailija
8/21 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koppikset on kivoja koska ne ei pure, inise eikä lentele ympärillä tuntikausia. Hyttysten sietääkin kuolla.

Vierailija
9/21 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa :) 

Vierailija
10/21 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan läimäyttänyt sitä ja vienyt jäännökset roskiin. Kuoriaisia tässä maailmassa riittää, ei niitä tarvitse erikseen säästää. T. mies.

Vierailija
11/21 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiskaisin mokoman sontiaisen.

Vierailija
12/21 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saman. Noin mäkin tekisin.

Vierailija
13/21 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis tehnyt saman. Tänä vuonna asunnostakin pelastanut monta kärpästä ja ötököitä.

Yksi ilta oltiin kävelyllä ja etana oli matkalla kohti autotietä. Mies otti taskustaan paperinpalan ja otti etanan paperille. Kiikutti sitten pyörätien toiseen reunaan ja laski maahan. Tässä pelastusoperaatiossa oli etanan päälle mennyt hiekkaa, joten pyyhki vielä nenäliinalla hiekat pois etanasta. Oli aika söpöä :)

Vierailija
14/21 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies olisi tehnyt tapon. En moittisi.

Vierailija
15/21 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:35"]Mun mies näki sisällä koppakuoriaisen. Otti sanomalehden palasen ja laittoi koppiksen siihen ja vei ulos. Koppis kellahti sanomalehden päältä pihalaatoitukselle ylösalaisin, pienet jalat kohti taivasta. Mies vielä käänsi sen oikeinpäin ja koppis jatkoi matkaa <3 

No, mitäs teidän miehet ois tehneet vastaavanlaisessa tilanteessa?
[/quote]

Naurattaa tämä tyyli ; noh, mitäs teidän miehet ois tehnyt. Paistaa niiiin että ap rehvastelee muita "paremmalla" miehellään. Eihän hän tätä kysyisi jos uskoisi muiden miesten toimivan samalla tavalla.

Nyt taitaa ap:tä vituttaa kun ei ollutkaan niin uniikki mies hänellä, vaan aika monen mies olisi tehnyt täysin samoin :D

Vierailija
16/21 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan yhtään mitään.

Vierailija
17/21 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies olis varmaan alkanut valittamaan, milloin mä oon viimeksi siivonnut kun kämpässä juoksentelee torakoita...

Vierailija
18/21 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ois ottanut ötökän käteen kiipeilemään ja sitten mennyt näyttämään lapsille, millainen se on ja missä on jalat ja siivet ja millainen selkä ja maha ja pää jne. Ois myös kysynyt, haluaako lapset ottaa koppiksen käteen. Molemmat ois varmaan halunneet siihen asti, että koppis alkaa kiivetä kohti kainaloa. Sitten ois lapsia alkanut vähän pelottaa koppiksen kiipeily. Mies ois ottanut koppiksen taas omaan käteensä ja vienyt ulos. Nimim. Kokemusta on.

Vierailija
19/21 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa lätkässy sanomalehdellä ja heittäny ulos :D ja sanomalehti takas laatikkoon :D

Vierailija
20/21 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 01:28"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:35"]Mun mies näki sisällä koppakuoriaisen. Otti sanomalehden palasen ja laittoi koppiksen siihen ja vei ulos. Koppis kellahti sanomalehden päältä pihalaatoitukselle ylösalaisin, pienet jalat kohti taivasta. Mies vielä käänsi sen oikeinpäin ja koppis jatkoi matkaa <3 

No, mitäs teidän miehet ois tehneet vastaavanlaisessa tilanteessa? [/quote] Naurattaa tämä tyyli ; noh, mitäs teidän miehet ois tehnyt. Paistaa niiiin että ap rehvastelee muita "paremmalla" miehellään. Eihän hän tätä kysyisi jos uskoisi muiden miesten toimivan samalla tavalla. Nyt taitaa ap:tä vituttaa kun ei ollutkaan niin uniikki mies hänellä, vaan aika monen mies olisi tehnyt täysin samoin :D

[/quote]

Oiskohan sulla aika mennä nukkumaan? Mä enemmänkin käsittäisin tuon vähän sarkastiseen tyyliin. Ei kannata olla niin pilkunnussija. 

Ei ap