Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidän vanhemmista miehistä

Vierailija
17.08.2015 |

Argh, kirjoitin koko roskan jo kerran ja mobiililla painoin takaisin-toimintoa.

Olen nuori nainen. Olen aina ollut seksuaalisesti viehättynyt vanhemmista miehistä. Ikinä ei ole oman ikäiset kiinnostanut. Tottakai komea 2-kymppinen on viehättävä, mutta harvemmin nuoret saavat minut ihastumaan. Pidän 35-45 vuotiaista miehistä. Tämä on ongelma, koska harva sen ikäinen haluaa rinnalleen lähes teiniksi laskettavan naisenalun. Joku sellainen raaka miehekkyys viehättää. Se että nämä miehet on jo löytäneet oman paikkansa elämässä. Minulla ei isäongelmia, minua ei ole käytetty nuorena seksuaalisesti hyväksi, en kaipaa miesten rahoja enkä halua sugar daddya. Ihan parisuhdemielessä. Mutta toki tiedostan että harvoin tämän tyyppiset suhteet kestävät yli puoli vuotta. Minulla ei ole ketään tiettyä mielessä, vaan kysynkin nyt voiko tästä suuresta maailmasta joskus löytyä minulle mieleinen mies. Ymmärrän hyvinkin sen kuinka epänormaalia on olla kiinnostunut isänsä ikäisistä miehistä. Olen kuullut, että usea 4-kymppinen katsoo minun ikäisiäni ja tuntee enemmän sellaista isällistä lämpöä. Elämäntilanteet ovat tietysti täysin erilaiset, joka tuottaa ongelmia.

Mitä mun oikeasti pitäis tehdä? Olen yrittänyt kiinnittää huomiota oman ikäisiini, mutta aina vaan se intohimo leimahtaa älykkään ja upean vanhemman miehen kanssa. Usein muuten kysytään, ihailenko vain vanhempia miehiä enkä itse sitä tajua, mutta ei, en ihaile. Pidän heitä upeina ja haluaisin yhdestä tämän ikäluokan ihmisestä kumppanin. Ja ymmärrän että tekstini kuulostaa ehkä typerältä, mutta kirjoitin tuon ikähaarukan vain selventääkseni minkä ikäisistä suurinpiirtein puhun.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna mennä, eikö täälläkin palstaile näitä naisettomia ja tosiaan eivät mitään toisten jämiä ole, vaan ihan puhtaasti poikamiehiä, n. 40 v? Mua ei vois vähempää kiinnostaa, tykkään että miehen pitää miellyttää silmää ja enpä sellaiseen törmänny yli 40-vuotiassa. Mutta jos et ulkonäöstä perusta eikä sua haittaa vaikka petipuuhat ei niin kummosesti jokusen vuoden kuluttua enää onnistu, niin anna palaa vaan!

Vierailija
2/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:47"]Ei kai siinä mitään, ajattele kuitenkin, että 30 vuoden päästä olet itse vasta viisikymppinen ja miehesi 75 v. Eli keski-ikäinen ja oikeasti vanha. Susta voi nyt tuntua, että 30 v on ikuisuus, mutta oikeasti se menee yhdessä hujauksessa. Nainen on viisikymppisenä suurella todennäköisyydellä täysillä työelämässä, uransa huipulla ja vielä terve ja kun naiset pysyy vielä muutenkin pitempään aktiivisia ja terveinä (yleensä siis), niin ero sinun ja miehesi välillä on valtaisa. Katso tuon ikäisiä ihmisiä, he kulkevat rollaattorilla, monet ovat jo palvelutalossa asumassa. Eli sinä voisit olla miehesi omaishoitaja. Sinä olet vielä halukas ja kyvykäs seksiin, miehesi erittäin suurella todennäköisyydellä ei enää ole ainakaan kyvykäs.

Sinua kiinnostaisi matkustelu, mökkeily, yhteiset liikunta ja -kulttuuriharrastukset, mutta miehelläsi on sairauksia ja vaivoja, väsymys vaivaa, on kontrolliaika sydänfilmiin ja inrikin pitäisi ottaa ja eturauhashöyläyskin lähestyy. Lähes kaikki tuon ikäiset ovat sairaita ja raihnaisia, se vaan on tosiasia. Ja miehet kun tuppaavat muutenkin vanhenemaan naista nopeammin ja se vain korostuu kun on noin suuri ikäero. Lopulta jäät leskeksi ja vanhemman naisen on vaikea löytää uutta miestä, koska miehet ovat joko varattuja tai liian sairaita tai peräti vainajia.

Olen pahoillani, jos mielesi tästä pahoittuu, se ei  ole tarkoitukseni, olen vain läheltä seurannut paria tällaista liittoa. En ollenkaan paheksu ikäeroja suhteissa puoleen tai toiseen, mutta harkitse nyt huolellisesti mihin sitoudut. Saatat myös haluta lapsia vaikkapa 15 vuoden kuluttua, haluatko, että lapsesi isä on 60 v?

[/quote]

Kiitos paljon, tosi hyvin kirjoitit asiasi. :) Vaikka älyllisesti ymmärrän kaikki faktat mitä ihmiset tästä mulle kertoo ja mitä säkin tässä just totesit, mutta kun mua ei haittaa. Kun olen 50 vuotias mun ajatusmaailma on varmasti muuttunut ja siinä tilanteessa voi ero kohdata jos vaikka sairaus tulisi itsellenikin, kuolema, ihan mikä vain. En halua elää elämääni niin, että en nyt tee ratkaisuja jotka tuntuvat hyvältä siksi, että ne eivät välttämättä kannattele 30 vuoden kuluttua. Ensimmäiset parisuhteet harvoin muutenkaan kestävät, ja sitten jos kestääkin niin olen 75 vuotiaan miehen kanssa. Ja autan miestäni tulemalla mukaan sydänkuvauksiin ja muihin henkiseksi tueksi. Itsekin joudun loppuelämäni ravaamaan sairaaloissa kun minulla on pitkäaikaissairaus. Saatan kuulostaa naiivilta, mutta sitten kuulostan. En jaksaisi aina selitellä itseäni. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:47"]

Ei kai siinä mitään, ajattele kuitenkin, että 30 vuoden päästä olet itse vasta viisikymppinen ja miehesi 75 v. Eli keski-ikäinen ja oikeasti vanha. Susta voi nyt tuntua, että 30 v on ikuisuus, mutta oikeasti se menee yhdessä hujauksessa. Nainen on viisikymppisenä suurella todennäköisyydellä täysillä työelämässä, uransa huipulla ja vielä terve ja kun naiset pysyy vielä muutenkin pitempään aktiivisia ja terveinä (yleensä siis), niin ero sinun ja miehesi välillä on valtaisa. Katso tuon ikäisiä ihmisiä, he kulkevat rollaattorilla, monet ovat jo palvelutalossa asumassa. Eli sinä voisit olla miehesi omaishoitaja. Sinä olet vielä halukas ja kyvykäs seksiin, miehesi erittäin suurella todennäköisyydellä ei enää ole ainakaan kyvykäs.

Sinua kiinnostaisi matkustelu, mökkeily, yhteiset liikunta ja -kulttuuriharrastukset, mutta miehelläsi on sairauksia ja vaivoja, väsymys vaivaa, on kontrolliaika sydänfilmiin ja inrikin pitäisi ottaa ja eturauhashöyläyskin lähestyy. Lähes kaikki tuon ikäiset ovat sairaita ja raihnaisia, se vaan on tosiasia. Ja miehet kun tuppaavat muutenkin vanhenemaan naista nopeammin ja se vain korostuu kun on noin suuri ikäero. Lopulta jäät leskeksi ja vanhemman naisen on vaikea löytää uutta miestä, koska miehet ovat joko varattuja tai liian sairaita tai peräti vainajia.

Olen pahoillani, jos mielesi tästä pahoittuu, se ei  ole tarkoitukseni, olen vain läheltä seurannut paria tällaista liittoa. En ollenkaan paheksu ikäeroja suhteissa puoleen tai toiseen, mutta harkitse nyt huolellisesti mihin sitoudut. Saatat myös haluta lapsia vaikkapa 15 vuoden kuluttua, haluatko, että lapsesi isä on 60 v?

[/quote]

Ihan hyviä pointteja, mutta parisuhteiden kesto ei kyllä ole kovin usein 30 v., ennemin 3 v. oli ikäeroa tai ei...

Vierailija
4/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:51"]No anna mennä, eikö täälläkin palstaile näitä naisettomia ja tosiaan eivät mitään toisten jämiä ole, vaan ihan puhtaasti poikamiehiä, n. 40 v? Mua ei vois vähempää kiinnostaa, tykkään että miehen pitää miellyttää silmää ja enpä sellaiseen törmänny yli 40-vuotiassa. Mutta jos et ulkonäöstä perusta eikä sua haittaa vaikka petipuuhat ei niin kummosesti jokusen vuoden kuluttua enää onnistu, niin anna palaa vaan!
[/quote]

Perustan ulkonäöstä kyllä, mutta aika selkeästi kirjoitin että 40 vuotiaissa on mielestäni ne seksuaalisesti viehättävimmät. Kyllä useat miehet pystyvät harrastamaan seksiä normaalisti paljon vanhemmaksikin. Ja kuten kirjoitin aikaisemmin, "toisen jämät" ei ole mulle mikään ongelma. Ap.

Vierailija
5/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:41"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:18"]  Vastasinkohan kaikille nyt.. [/quote] tähän et ottanut kantaa: Suurin haaste lienee siinä, että vapaa-ajan viettotavoissa on usein huomattavasti eroa 20 v. ja 40 v. iässä (jos ei ole ikiteini). Toisaalta elämänkokemusten erilaisuus ja eri aikakausina koetut elämän virstanpylväät (toiselle nuoruus on kasarimusaa ja 059-puhelin ja toiselle Britney Spears ja WhatsApp) saattavat aiheuttaa sen, että ei löydy yhteistä pohjaa elämälle. eli miten suhtaudut siihen, kun mies haluaa viettää kotielämää ja kaverit taas baari-elämää? [/quote] Ai joo, sori. No mulla itselläni on käytössä sairauden vuoksi (ei mikään mielialalääkitys tms) lääkitys enkä oikein voi alkoholia juoda, joten koti-illat kuulostaa oikein hyvältä. Ja en muutenkaan tykkää ns. bilettää kuin muutaman kerran vuodessa, että sellaiset rauhalliset illanistujaiset ja viini-illat on enemmän mun juttu. Vaikka onhan se viinikin alkoholia, niin pointti varmaan tuli selväksi :D Ap.

[/quote]

No sitten joku nelikymppinen saa sinusta hyvän kumppanin. Missä päin etsit?
[/quote]

Pk seudulla. Ap.

Vierailija
6/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:18"]  Vastasinkohan kaikille nyt.. [/quote] tähän et ottanut kantaa: Suurin haaste lienee siinä, että vapaa-ajan viettotavoissa on usein huomattavasti eroa 20 v. ja 40 v. iässä (jos ei ole ikiteini). Toisaalta elämänkokemusten erilaisuus ja eri aikakausina koetut elämän virstanpylväät (toiselle nuoruus on kasarimusaa ja 059-puhelin ja toiselle Britney Spears ja WhatsApp) saattavat aiheuttaa sen, että ei löydy yhteistä pohjaa elämälle. eli miten suhtaudut siihen, kun mies haluaa viettää kotielämää ja kaverit taas baari-elämää? [/quote] Kun kuuntelee firman kesätyöntekijöiden viikonloppusuunnitelmia korkeintaan 50% puheissa korostuu biletys. Muut puhuvat mökkeilyistä, futiksen katsomisesta, kahviloista, elokuvista, treenaamisesta

[/quote]

Firman bileissä ei ole edes mukan ne nuoret jotka viettää illan mieluummin kotona.

Vierailija
7/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vertailun vuoksi minulla on 47v mies ja itse olen 17v. Mielestäni rakkaus ei tunne rajoja. Ainut ongelma koko suhteessa on ollut se että menetin monta ystävää ja vain sen takia koska mieheni on myös enoni. Meille se ei kuitenkaan ole ongelma että pitäköön jokainen huoli omista asioistansa!

Vierailija
8/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:56"]Tottakai löytyy, tämä on kun kysyisi, että olisi ilmaista olutta tarjolla, mahtaisiko kenellekään maistua. [/quote] Mitä tarkoitat? Ai että nuori nainen kelpaa aina koska on nuori? En mä ainakaan halua olla kenenkään seksilelu kun on vielä paikat kunnossa, vaan tasavertaista parisuhdetta ajattelin enemmänkin. Ap.

[/quote]

Sori vaan, mutta se ei ole sinun haluamisesta kiinnii, että kenlle kelpaisit.
[/quote]

Sori vaan, mutta olen mieluummin yksin kuin onneton parisuhteessani. Oletan kyllä, että joskus löydän minua kunnioittavan miehen joka vastaa toiveitani. Ap.

Vierailija
9/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:55"]Ihan vertailun vuoksi minulla on 47v mies ja itse olen 17v. Mielestäni rakkaus ei tunne rajoja. Ainut ongelma koko suhteessa on ollut se että menetin monta ystävää ja vain sen takia koska mieheni on myös enoni. Meille se ei kuitenkaan ole ongelma että pitäköön jokainen huoli omista asioistansa!
[/quote]

Hehheh. Oliko siinä kaikki?

Vierailija
10/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:55"]

Ihan hyviä pointteja, mutta parisuhteiden kesto ei kyllä ole kovin usein 30 v., ennemin 3 v. oli ikäeroa tai ei...

[/quote]

Voi tsiius. Heh eheh heh. Aivan kuin parisuhteiden määrä olisi parmpi mittari kuin pituus. OLETKO IDIOOTTI?

Hyvät parisuhteet kestää pitkään, huonot vähän aikaa. TYPERYS!!!!!!

Vierailija
11/61 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:55"]

[/quote]

Voi tsiius. Heh eheh heh. Aivan kuin parisuhteiden määrä olisi parmpi mittari kuin pituus. OLETKO IDIOOTTI?

[/quote]
Parisuhteen voi kyllä lopettaa moni muukin asia kuin vain se, että asiat on nyt huonosti.

Vierailija
12/61 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:59"]

[/quote]

[/quote]

Mistä moinen kielenkäyttö? Tarkoitan, että se, että ap nyt rupeaisi suhteeseen 20 v. vanhemman kanssa, ei tarkoita sitä, että hän on siinä suhtessa enää 30 v kulutta, tai edes 15 v kuluttua. yli 30 v parisuhteet ovat paljon, paljon harvinaisempia kuin suurten ikäluokkien aikana. 50% avioliitoista päätyy eroon.

Eli se, että Ap olisi 30v kuluttua omaishoitaja, ei ole mikään itsestäänselvyys, jos hän nyt tapaa 40 v kumppanin.

Ei, en ole idiootti enkä typerys. Sinä voisit hieman tarkastella omaa käytöstäsi, vaikka anonymiteetin suojasta haukutkin.

Vierailija
13/61 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:59"]

[/quote]

[/quote]

Mistä moinen kielenkäyttö? Tarkoitan, että se, että ap nyt rupeaisi suhteeseen 20 v. vanhemman kanssa, ei tarkoita sitä, että hän on siinä suhtessa enää 30 v kulutta, tai edes 15 v kuluttua. yli 30 v parisuhteet ovat paljon, paljon harvinaisempia kuin suurten ikäluokkien aikana. 50% avioliitoista päätyy eroon.

Eli se, että Ap olisi 30v kuluttua omaishoitaja, ei ole mikään itsestäänselvyys, jos hän nyt tapaa 40 v kumppanin.

Ei, en ole idiootti enkä typerys. Sinä voisit hieman tarkastella omaa käytöstäsi, vaikka anonymiteetin suojasta haukutkin.
[/quote]

Hyviä huomioita

Vierailija
14/61 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off the record. Kukaan tuntemani 70-85 ei tarvitse hoitajaa ei omais eikä muutakaan

Vierailija
15/61 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:14"]Off the record. Kukaan tuntemani 70-85 ei tarvitse hoitajaa ei omais eikä muutakaan
[/quote]

Hyvä kuulla. :D Ap.

Vierailija
16/61 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:10"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:59"] [quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:55"] Ihan hyviä pointteja, mutta parisuhteiden kesto ei kyllä ole kovin usein 30 v., ennemin 3 v. oli ikäeroa tai ei... [/quote] Voi tsiius. Heh eheh heh. Aivan kuin parisuhteiden määrä olisi parmpi mittari kuin pituus. OLETKO IDIOOTTI? Hyvät parisuhteet kestää pitkään, huonot vähän aikaa. TYPERYS!!!!!! [/quote] Mistä moinen kielenkäyttö? Tarkoitan, että se, että ap nyt rupeaisi suhteeseen 20 v. vanhemman kanssa, ei tarkoita sitä, että hän on siinä suhtessa enää 30 v kulutta, tai edes 15 v kuluttua. yli 30 v parisuhteet ovat paljon, paljon harvinaisempia kuin suurten ikäluokkien aikana. 50% avioliitoista päätyy eroon. Eli se, että Ap olisi 30v kuluttua omaishoitaja, ei ole mikään itsestäänselvyys, jos hän nyt tapaa 40 v kumppanin. Ei, en ole idiootti enkä typerys. Sinä voisit hieman tarkastella omaa käytöstäsi, vaikka anonymiteetin suojasta haukutkin. [/quote] Hyviä huomioita

[/quote]

juu, ja nelikymppiseltä mieheltä :-)

Vierailija
17/61 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:10"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:59"] [quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:55"] Ihan hyviä pointteja, mutta parisuhteiden kesto ei kyllä ole kovin usein 30 v., ennemin 3 v. oli ikäeroa tai ei... [/quote] Voi tsiius. Heh eheh heh. Aivan kuin parisuhteiden määrä olisi parmpi mittari kuin pituus. OLETKO IDIOOTTI? Hyvät parisuhteet kestää pitkään, huonot vähän aikaa. TYPERYS!!!!!! [/quote] Mistä moinen kielenkäyttö? Tarkoitan, että se, että ap nyt rupeaisi suhteeseen 20 v. vanhemman kanssa, ei tarkoita sitä, että hän on siinä suhtessa enää 30 v kulutta, tai edes 15 v kuluttua. yli 30 v parisuhteet ovat paljon, paljon harvinaisempia kuin suurten ikäluokkien aikana. 50% avioliitoista päätyy eroon. Eli se, että Ap olisi 30v kuluttua omaishoitaja, ei ole mikään itsestäänselvyys, jos hän nyt tapaa 40 v kumppanin. Ei, en ole idiootti enkä typerys. Sinä voisit hieman tarkastella omaa käytöstäsi, vaikka anonymiteetin suojasta haukutkin. [/quote] Hyviä huomioita

[/quote]

juu, ja nelikymppiseltä mieheltä :-)
[/quote]

No nyt kun sä oot täysin kohdeluokkaa mistä oon täällä puhunut, niin haluaisitko sä antaa omasta näkökulmastasi mielipiteen? Että voisko sun mielestä tällainen parisuhde koskaan toimia. Ap.

Vierailija
18/61 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:26"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:10"] [quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:59"] [quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:55"] Ihan hyviä pointteja, mutta parisuhteiden kesto ei kyllä ole kovin usein 30 v., ennemin 3 v. oli ikäeroa tai ei... [/quote] Voi tsiius. Heh eheh heh. Aivan kuin parisuhteiden määrä olisi parmpi mittari kuin pituus. OLETKO IDIOOTTI? Hyvät parisuhteet kestää pitkään, huonot vähän aikaa. TYPERYS!!!!!! [/quote] Mistä moinen kielenkäyttö? Tarkoitan, että se, että ap nyt rupeaisi suhteeseen 20 v. vanhemman kanssa, ei tarkoita sitä, että hän on siinä suhtessa enää 30 v kulutta, tai edes 15 v kuluttua. yli 30 v parisuhteet ovat paljon, paljon harvinaisempia kuin suurten ikäluokkien aikana. 50% avioliitoista päätyy eroon. Eli se, että Ap olisi 30v kuluttua omaishoitaja, ei ole mikään itsestäänselvyys, jos hän nyt tapaa 40 v kumppanin. Ei, en ole idiootti enkä typerys. Sinä voisit hieman tarkastella omaa käytöstäsi, vaikka anonymiteetin suojasta haukutkin. [/quote] Hyviä huomioita [/quote] juu, ja nelikymppiseltä mieheltä :-) [/quote] No nyt kun sä oot täysin kohdeluokkaa mistä oon täällä puhunut, niin haluaisitko sä antaa omasta näkökulmastasi mielipiteen? Että voisko sun mielestä tällainen parisuhde koskaan toimia. Ap.

[/quote]

Mikä tahansa parisuhde toimii tai on toimimatta sen perusteella, miten siinä olevat ihmiset sen kokevat, siihen panostavat ja kuinka paljon antavat ulkoisten asioiden vaikuttaa jos suhde on "epätavallinen". Ikäero tuolla skaalalla tuo niitä ulkopuolisia paineita, mutta ensisijaisesti kyse on kahden henkilön kemiasta keskenään. Se ratkaisee, ei numerot.

vastaaja 45

Vierailija
19/61 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:26"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:10"] [quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:59"] [quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:55"] Ihan hyviä pointteja, mutta parisuhteiden kesto ei kyllä ole kovin usein 30 v., ennemin 3 v. oli ikäeroa tai ei... [/quote] Voi tsiius. Heh eheh heh. Aivan kuin parisuhteiden määrä olisi parmpi mittari kuin pituus. OLETKO IDIOOTTI? Hyvät parisuhteet kestää pitkään, huonot vähän aikaa. TYPERYS!!!!!! [/quote] Mistä moinen kielenkäyttö? Tarkoitan, että se, että ap nyt rupeaisi suhteeseen 20 v. vanhemman kanssa, ei tarkoita sitä, että hän on siinä suhtessa enää 30 v kulutta, tai edes 15 v kuluttua. yli 30 v parisuhteet ovat paljon, paljon harvinaisempia kuin suurten ikäluokkien aikana. 50% avioliitoista päätyy eroon. Eli se, että Ap olisi 30v kuluttua omaishoitaja, ei ole mikään itsestäänselvyys, jos hän nyt tapaa 40 v kumppanin. Ei, en ole idiootti enkä typerys. Sinä voisit hieman tarkastella omaa käytöstäsi, vaikka anonymiteetin suojasta haukutkin. [/quote] Hyviä huomioita [/quote] juu, ja nelikymppiseltä mieheltä :-) [/quote] No nyt kun sä oot täysin kohdeluokkaa mistä oon täällä puhunut, niin haluaisitko sä antaa omasta näkökulmastasi mielipiteen? Että voisko sun mielestä tällainen parisuhde koskaan toimia. Ap.

[/quote]

Mikä tahansa parisuhde toimii tai on toimimatta sen perusteella, miten siinä olevat ihmiset sen kokevat, siihen panostavat ja kuinka paljon antavat ulkoisten asioiden vaikuttaa jos suhde on "epätavallinen". Ikäero tuolla skaalalla tuo niitä ulkopuolisia paineita, mutta ensisijaisesti kyse on kahden henkilön kemiasta keskenään. Se ratkaisee, ei numerot.

vastaaja 45
[/quote]

Itse olen aiheesta samaa mieltä, mutta en sit kai vaan ole ilmaissut asiaa noin selkeästi. Kiitos tästä. Ap.

Vierailija
20/61 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau -.- niin minäkin, mutta en tajunnut tehdä numeroa siitä.