Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häiritsikö sinua jos yhdessä kaupassa kulkiessanne mies kulkisi aina sinua edellä

Vierailija
13.03.2022 |

Mietin aina yritänkö pysyä perässä vai meneekö omia reittejäni.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kauppa kyseessä?

Vierailija
2/12 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta kaupungilla kävellessä kyllä. Se on outoa, ei normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kuuluu olla miehen takana, jotta nainen ei näe kun mies katsoo vieraita naisia muna pystyssä.

Vierailija
4/12 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Otamme molemmat omat korit.

Vierailija
5/12 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja meillä minä kuljen edellä kun en jaksa odottaa.... Mies on niiiiin hidasliikkeinen. Vaikka autosta ulos pääsy, 80% kerroista kyllästyn siihen ja sanon että meen jo ja sitten vaan lähden ja jätän miehen ulostautumaan autosta ihan omaan tahtiinsa.

Vierailija
6/12 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me jaamme ostoslistan ja toinen hakee toisen puolen ja toinen toisen.

Jos ois jokin muu syy miks mies hiihtäis edellä se sais kävellä kotio koska menisin hakemaan auton parkkipaikalta ja jättäisin ukkelin kaupalle.

Vierailija
7/12 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, johtaja toimii noin

Vierailija
8/12 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo suhteen laadusta jos mennään eri latuja. Ei hyvältä tuntuis jos mies harppoisi edelläni tai itse harppoisin. Rinnakkain sitä mennään jos kaikki ok.

Vierailija
9/12 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Mun mies on aika levoton ja monesti se jo hiihtää leipähyllyllä kun mulla on vielä monta kasvista punnittavana. Sitten se kohta tulee takaisin kun huomaa etten tullut perässä.

Vierailija
10/12 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kauppa kyseessä?

Melkein mikä vaan, mutta enemmän tämä ilmenee jossain erikoisliikkeissä kuten rautakaupassa. Ei niinkään ruokakaupassa.

Vierailija
11/12 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut, tosin harvoin käydään yhdessä kaupassa. Kerran yksi erään liikkeen henkilökuntaan kuuluva kysyi meiltä, kuinka kauan pitää olla yhdessä, että mies uskaltaa puhua vaimolleen tuolla tavalla.

Kuulosti varmaan sivullisesta ihan hirveältä , mutta oon aika tottunut miehen komenteluun ja juttuihin, jotka ovat ajoittain äärisovinistisia ja  älykkyyttäni aliarvioivia

Vierailija
12/12 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee pitkillä koivilla nopeesti eteenpäin, kun minä persjalkasena perässä, lisäksi jos mies päättää ostokset niin meillä ei syödä yhtään mitään ja mitään ei osteta. Hänen kanssa ei kaupassa kannata käydä.