Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako mistään apua juuri nyt?

Vierailija
17.08.2015 |

viillän kohta itseni auki. onko mitään auttavaa kriisichattia tms missä voisin puhua ihmisen kanssa tähän aikaan?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan samat fiilikset kuin ap:lla, paitsi 100 metrin päässä oleva junarata houkuttaa hirveästi. Rakastamani mies jätti ja yksinäisyys tuntuu ihan kamalalta, vaikka mulla on lapsiakin. Annoin lapsille ekstrahalit illalla ja kerroin kuinka rakastan, kun ajattelin että jos en aamulla ole hengissä muistaisivat jotain hyvää äidistä.

Vierailija
22/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään tilanne ei ole henkensä riistämisen arvoista, vaikka joskus siltä tuntuisi. Se on vain tunne, joka muuttuu, jos haet ja otat vastaan apua. Kiität itseäsi joku päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita vaan jos uni ei tule! Kyllä me täällä luetaan!

Vierailija
24/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos vähän helpottaa tänne kirjoittaminen ja meidän viestien lukeminen. Hyvä jos pystyt suuntaamaan huomiota muualle ja yrittää nukkua.

Onko sulla mitään hoitokontaktia? Vamaan olisi hyvä tällaisia tilanteita varten sulla olla joku tarvittava lääke. Bentsotkin on paljon parempi vaihtoehto kuin itsensä vahingoittaminen.

Tsemppiä yöhön. Toivottavasti saat nukuttua.

Vierailija
25/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:39"]Mulla ihan samat fiilikset kuin ap:lla, paitsi 100 metrin päässä oleva junarata houkuttaa hirveästi. Rakastamani mies jätti ja yksinäisyys tuntuu ihan kamalalta, vaikka mulla on lapsiakin. Annoin lapsille ekstrahalit illalla ja kerroin kuinka rakastan, kun ajattelin että jos en aamulla ole hengissä muistaisivat jotain hyvää äidistä.
[/quote]

<3 mulle tuli kyyneleet silmään. Samoja aatoksia myös täällä. Esitän töissä päivisin vahvaa ja iltaisin...ajatukset on parvekkeelta hyppäämisen ja keittiöveisten välillä. Pelkään että jään aina yksin. Haluaisin että mulla olisi mies, joka välittää ja rakastaa.

Vierailija
26/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:39"]

Mulla ihan samat fiilikset kuin ap:lla, paitsi 100 metrin päässä oleva junarata houkuttaa hirveästi. Rakastamani mies jätti ja yksinäisyys tuntuu ihan kamalalta, vaikka mulla on lapsiakin. Annoin lapsille ekstrahalit illalla ja kerroin kuinka rakastan, kun ajattelin että jos en aamulla ole hengissä muistaisivat jotain hyvää äidistä.

[/quote]

sinulle samat sanat, soita nyt jo lastesi vuksi sinne kriisipuhelimeen. pÄäset aieltä myös eteenpin hoidon suhteen. Kaikkia elämän kriiseä ei jaksa yksin, täytyy ottaa nöyrästi apua vastaan kun sitä tarvitsee.

tsemppiä sinulle, karmein vaihe kestää jonkin aikaa, mutta kipu llievittyy ajan kanssa. tiedän, että se ei nyt lohduta, mutta sun on nyt vaan pidettävä pää kylmänä ja mentävä tunti kerrallaan eteenpäin

Vierailija
27/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:39"]Mulla ihan samat fiilikset kuin ap:lla, paitsi 100 metrin päässä oleva junarata houkuttaa hirveästi. Rakastamani mies jätti ja yksinäisyys tuntuu ihan kamalalta, vaikka mulla on lapsiakin. Annoin lapsille ekstrahalit illalla ja kerroin kuinka rakastan, kun ajattelin että jos en aamulla ole hengissä muistaisivat jotain hyvää äidistä. [/quote] <3 mulle tuli kyyneleet silmään. Samoja aatoksia myös täällä. Esitän töissä päivisin vahvaa ja iltaisin...ajatukset on parvekkeelta hyppäämisen ja keittiöveisten välillä. Pelkään että jään aina yksin. Haluaisin että mulla olisi mies, joka välittää ja rakastaa.

[/quote]

Se onkin se ongelma, että kaipaisi jotakuta joka välittäisi ja rakastaisi. Olen miettinyt, että ehkä juuri ne ihmiset, kuten minä, jotka kovasti kaipaavat rakkautta, jotenkin ajavat ns. normaali-ihmiset pois. Mä olen niin tarvitseva, että ei kai mua kukaan kestä ikinä. Joten yksinäisyyttä on luvassa hautaan asti, miksi pitkittää kärsimystä? Lapset kyllä hetkeksi aina saavat jotain uskoa valettua tähän synkkään ankeuteen, mutta kai nekin lopulta masentuvat tällaisen äidin kanssa. Kiitos tsempeistä.

Vierailija
28/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on pakko opetella rakastamaan itseäsi, ja hylkäämään se ajatus, että joku muu "parantaisi" sun elämän. Kun olet vahvemmin omillasi, voi uusi ihminen tulla elämääsi! Ja joku tasapainoinen...

Vierailija
29/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

rohkaisen avoimmuuteen, kun edes jossain sanot että jaksaminen on kortilla saat avoimmuutta myös läheisiltäsi. Minua ainakin helpotti että muillakin on vastaavia oloja ja niistä voi selvitä. Älä vaadi itseltäsi liikaa.

Vierailija
30/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Netistä  löytyy:

http://www.apua.info/

http://www.apua.info/fi-FI/apuanopeasti/

Valtakunnallinen kriisipuhelin   01019 5202

Vierailija
31/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

112

Vierailija
32/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole puhelinta, pitäisi saada netin kautta yhteys johonkin jos on mahdollista...

Vierailija
33/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kunta?

Vierailija
34/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:50"]

Mikä kunta?

[/quote]

etelä-pohjanmaa

Vierailija
35/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

112, sieltä saat paikalle esim. Sosiaalipäivystyksen

Vierailija
36/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:00"]

112, sieltä saat paikalle esim. Sosiaalipäivystyksen

[/quote]

en pysty soittamaan minnekkään...

Vierailija
37/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene päivystykseen

Vierailija
38/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koputa naapuriin ja pyydä lainaamaan puhelinta.

Vierailija
39/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sul oo puhelinta?