Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin ihan ensimmäisellä ajotunnilla ja...

Vierailija
17.08.2015 |

ajettiin normaalissa liikenteessä rauhallisella alueella. Olin luullut, että vähintään muutama eka tunti on jossain suljetulla radalla. Onko tämä jotenkin tavallista? Hengissä tietty selvisin, mutta olin vähän siinä, että 'nytkö tässä pitää mennä tuonne risteykseen kun siellä on muitakin autoja sun muuta'.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista. Ajoradalle mennään myöhemmin.

Vierailija
2/6 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 20:08"]

Ihan tavallista. Ajoradalle mennään myöhemmin.

[/quote]Olin ihan kummissani. En sanonut tietenkään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun autokoulussa oli yleinen käytäntö että ensimmäisellä tunnilla mennään parkkipaikalle pyörimään ja jos oppilas vaikuttaa kykenevältä (suurin osa kai vaikutti) sai hän ajaa takaisin autokoululle (muutaman kilometrin matka) normaalin liikenteen sijassa. Mulla toinen tunti olikin sitten jo pelkkää liikenteen seassa ajamista. Näin siis Helsingissä.

Vierailija
4/6 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ennen, eli 90-luvulla. Mentiin parkkipaikalle ja opettaja katsoi, kuinka onnistuu käynnistys, jarrutus, vaihteisto, harjoiteltiin peruutusta ja sitten vasta liikenteen joukkoon.

Vierailija
5/6 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ennen, eli 90-luvulla. Mentiin parkkipaikalle ja opettaja katsoi, kuinka onnistuu käynnistys, jarrutus, vaihteisto, harjoiteltiin peruutusta ja sitten vasta liikenteen joukkoon.

Vierailija
6/6 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minakin ajoin ekan tunnin ihan kaduilla. Lontoossa viela. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi