Puolisoni vanhemmat lakkasivat tykkäämästä minusta
Taustaa: olen 25 ja miehekkeeni 26 vuotias, olemme muuttamassa yhteen yli kahden vuoden seurustelun jälkeen kun valmistun (olemme kuitenkin asuneet yhdessä esim. kesälomat ja yhteiselo sujuu, naimisiin olemme puhuneet menevämme tulevaisuudessa). Mieheni vanhemmat suhtautuivat minuun alussa todella hyvin, mutta nyt suhtautuminen on muuttunut koko ajan nihkeämmäksi: esimerkiksi mieheni äiti kysyy jatkuvasti koska mieheni tulisi käymään, ei koskaan tulisinko minä. Minua ei halata tai ylipäätään hirveästi elämästäni kysellä - käytös on täysin päinvastaista kuin miten omat vanhempani suhtautuvat mieheeni, joka on aina toivotettu avosylin mukaan sukuun. En ole myöskään ollut yksissäkään miehen suvun juhlissa (joita tosin ei ole paljoa ollutkaan) ja muutenkin käytös on ollut nihkeää.
Viimeksi kun mies kävi nopeasti hakemassa tavaroita istuin eteisessä tabletin kanssa kun ahdisti mennä olohuoneeseen missä kaikki muut olivat, eikä kukaan noteerannut kun sanoin hei. Itse en ole käytöstäni mitenkään muuttanut, mutta nyt miehenikin on huomannut selkeän muutoksen vanhempiensa käyttäytymisessä. Minusta tuntuu että miehen vanhemmat haluaisivat miehensä olevan jonkun ihan erilaisen kanssa, ja pitävät poikaansa liian hyvänä tällaiselle AMK-opiskelijalle jolla on ajoittaisia alakuloisuuskausia, vaikka osaan monet asiat arjessa paljon miestäni paremmin.
Onko kohtalotovereita tai neuvoja?
Ota paljon tatuointeja ja petä naapurin Jorman kanssa.