Olen kohta 53v.epäonnistunut nainen
Raha asiat ovat ihan sekaisin. Olen ulosotossa eikä missään näy valoa. Minulla on ollut myös peliriippuvuutta. Olen vienyt ystävieni ja exäni rahoja.
Kommentit (8)
Olisko mahdollisuus velkajärjestelyyn? Tai edes velkaneuvontaan yhteyttä.
Olen tyhjentänyt myös lapseni pankkitilin. En aio kertoa asiaa koskaan lapselleni.
Hei. Raha-asiat on minullakin sekaisin, olleet jo kauan. Mutta näin sitä vaan mennään päivästä toiseen, ja aina asiat jotenkin järjestyy. Raha tai rahattomuus ei ole koko elämä. Keskity niihin asioihin, jotka eivät ole ihan niin huonolla tolalla. Hanki vaikka joku uusi harrastus, joka vie ajatuksesi raha-asioista muualle. Itseäni on auttanut, kun olen pyhittänyt vain yhden päivän viikosta raha-asioiden järjestelyyn. Yritän silloin tsempata ja hoitaa asioita edes himpun verran paremmalle tolalle. Muina päivinä en anna itselleni lupaa miettiäniitä asioita.
Hae velkajärjestelyyn ja apua raha-asioiden hoitoon.
Hyvä ap!
Olen 51 v nainen. Olin vielä vuosi sitten tosi masentunut ja tunsin itseni täysin epäonnistuneeksi ja arvottomaksi. " Huusin" Jumalaa apuun ja pian sain kokea aivan uskomattomia asioita. Sain ottaa Jeesukseen vastaan.
Kaikki muuttui kertaheitolla.
Ei uskominen poista kaikki pahat asiat elämästä mutta saat toisenlainen suhtautuminen elämään ja rauhan.
En halua " tyrkyttää" uskoani mutta ei siinä ole mitään menetettävää että kääntyy Jumalan puoleen hädässä. Sitten voi katso miltä tuntuu.
Suosittelen Raamattuun tutustumista. Johanneksen evankeliumi voisi olla hyvä kohta aloittaa.
Hae toki myös apua raha ja peliongelmiin.
Rukoilen puolestasi, ystävä.
T. uskovainen kristitty
Ei rahapeliriippuvaiset pääse velkajärjestelyyn
On siinä sitten muutakin sekaisin, nuo ovat lähinnä oire. Psykologille?