Olisinko raskaana vai pelkkä syysflunssa?
Kysymys teille!
.
Minulla taitaa ovis menossa nyt.
Viime kuukautiset alkoivat 25.7. Kestivät n. 4 päivää.
Kuukautiskierto n. -35+ pv.
.
Nyt minulla on flunssainen olo. Paleltaa ja viluinen olo. Rinnat hirmu kipeät. Johtuuko oviksesta tämä olo? Haluaisimme ensimmäisen lapsen ja harrastamme säännöllistä seksiä. Yritystä nyt kohta n.2kk.
Tv. Ensiyrittäjä 24v
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:46"]Kaikilla kolmella kerralla olen tajunnut olevani raskaana kun kuukautisoireista huolimatta ei kuukautisia tule. Eli raskausoireey ovat alkaneet vasta kun kuukautiset ovat alkaneet. Minö veikkaan että et ole raskaana, mutta pelkkä veikkaushan se on.
[/quote]
Toivotaan että olen! :) Ap
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:45"]Me kävimme puoli vuotta keskustelua vauvasta, päätimme viimeisen keskustelun nojalla jättää ehkäisyn pois. Kuukautiseni tulivat puoli välissä kuukautta ja seuraavassa kuussa alkoi nännien arkuus, palelu ja nenän tukkoisuus. Vitsailimme että näinkö äkkiä tärppää, no niin olikin tärpännyt! Raskaustestin tein neljä viikkoa edellisistä kuukautisista, eli kuukautisten alkamispäivänä. Plussa kasvaa nyt viikoin 25+6 :)
Onnea ap yritykseen ja raskauteen <3
[/quote]
Ihanaa odotusaikaa sinulle! Paljon jaksamisia. Toivottavasti meillekin tärppää! :) Ap
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:38"]Meillä min miehen kanssa yritettiin vaavia vuoden. Eräänä päivänä tein testin ja näytti negaa. Meni kuukausi ja toinen ja taas negaa. Menkat tuli melko normisti. Mutta minun olo oli IHAN KAUHEA. Rinnat kipeät 2kk. Suutuin, itkin. Muutuin ihan kummalliseksi.
Tein testin lääkärissä ja todellakin olin raskaana!!! Eli älkää luottako niihin paperilätkä testeihin.
[/quote]
Lääkärissä testi??
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:38"]Meillä min miehen kanssa yritettiin vaavia vuoden. Eräänä päivänä tein testin ja näytti negaa. Meni kuukausi ja toinen ja taas negaa. Menkat tuli melko normisti. Mutta minun olo oli IHAN KAUHEA. Rinnat kipeät 2kk. Suutuin, itkin. Muutuin ihan kummalliseksi.
Tein testin lääkärissä ja todellakin olin raskaana!!! Eli älkää luottako niihin paperilätkä testeihin.
[/quote]
Siis labrassa veritesti? Vai?
Mulla samantyyppisiä oireita ja mikäs muukaan kun raskaus se oli....
Voi jumalauta jos nyt olen raskaana, samat oireet. T: Kuukautiset myöhässä, kahden lapsen äiti enempää ei tule!
Minulla ihan ensi oireet oli jatkuva pissahätä, sylkeä erittyi paljon. Ja krapulainen olo. Niin ja nenä oli tukossa, ei nuhaa. Minullakin meni kesken, mutta nyt ovulaation jälkeen on taas samat oireet..mietin tässä itsekkin olenko jo nyt raskaana vai mistä oireet johtuvat..
Nyt ei ole syksy että ei syysflunssa ainakaan.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:06"]Nyt ei ole syksy että ei syysflunssa ainakaan.
[/quote]
Nyt on syksy. Alkava sellainen.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:06"]Nyt ei ole syksy että ei syysflunssa ainakaan. [/quote] Nyt on syksy. Alkava sellainen.
[/quote]
Elokuu on kesäkuukausi. In your face!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:55"]Raskaus maybe or maybe not. Let's make test! Sorry my huono suomikieli. My husband is finnish and I am spanish and mina opettaa suomikieli. We have two kids and mina toivoa uksi lapsen more. U are lucky! Congratulations! - Natali
[/quote]
Thank you so much Natali. :)