Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut vauvaa joka ei osaa ihan raskauden loppumetreilläkään päättää miten päin mahassa ois paras olla?

Vierailija
30.09.2006 |

Meidän vauveli kääntyilee vielä ihan mennen tullen... muutaman kerran viikossa välillä perätilaan ja välillä oikein päin...Viikkoja kuitenkin jo 36.

Jos siis on kokemusta tällaisesta kuperkeikkailijasta, oliko hän suuri vai pieni syntyessään? Itse olen ainakin kuvitellut että iso vauva ei mahtuis näin enää kieppumaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä ne isotkin vauvat pystyy kummasti heittää volttia, vaikka uskomattomalta tuntuu

Vierailija
2/3 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla neljä lasta ja jokainen on ollut mahassa ihan miten päin on vain sattunut olemaan. Jouduin raskausaikana ravaamaan tiuhaan tutkimuksissa ja joka kerta oli vauva jotenkin eripäin kuin edellisellä kerralla. hyvin mahtuivat viuhtomaan olivat 2,5kg-3,1kg syntyessään, mutta en ole itsekään mikään iso vaan pieni ja hento ja mahamitta niin pieni että sen takia jouduin ravaamaan tutkimuksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva 4200g kääntyi oikeinpäin viikolla 36, eikä leikkausta sitten tarvittukaan... Tosin en itse osannut päätellä muljahduksista, miten päin siellä milloinkin oltiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan