Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synkät tilastot naisten armeijakokemuksista: "Yli puolet kokee kiusaamista ja rasitusmurtumia, neljännes kärsii seksuaalisesta häirinnästä"

Vierailija
08.12.2025 |

Jopa yli puolet kokee kiusaamista ja rasitusmurtumia. Ainakin neljännes kärsii seksuaalisesta häirinnästä. Joka neljäs nainen joutuu mm. näistä syistä jättämään armeijan kesken. Tiedot ilmenevät kirjasta "Nainen intissä".

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naisten-intti-voi-olla-traumaattine…

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisille halutaan pakollinen asepalvelus, kuten nyt kovasti puhutaan ja monet haluavat, niin näille asioille pitää tehdä jotain. 

Vierailija
2/8 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisille halutaan pakollinen asepalvelus, kuten nyt kovasti puhutaan ja monet haluavat, niin näille asioille pitää tehdä jotain. 

Ei tehdä mitään, muutetaan kaikki vaan Ruotsiin ja annetaan Venäjän pitää Suomi. Liian vaivalloista puolustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haluta. Miestenkin pakollinen palvelus pitää lakkauttaa.

Vierailija
4/8 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 58 kg painava nainen. En missään olosuhteissa pysty kantamaan 40 kg täyspakkausta ja marssimaan. Ei tule mitään. 

Vierailija
5/8 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siviilipalvelus naisille pakolliseksi

Vierailija
6/8 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene jos kiusataan

Vierailija
7/8 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea ymmärtää, miksi kukaan nainen haluaa näillä spekseillä inttiin. Ja vielä pakolliseksi, juu ei kiitos. 

Vierailija
8/8 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakollinen asepalvelus JA lasten synnytys. Nainen ei voi voittaa, vai kuinka? Miten tämä tuplahomma kompensoidaan naisille? Eläkettä ei kerry, tuloerot kasvavat. Tämä on huono diili! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän