Synkät tilastot naisten armeijakokemuksista: "Yli puolet kokee kiusaamista ja rasitusmurtumia, neljännes kärsii seksuaalisesta häirinnästä"
Jopa yli puolet kokee kiusaamista ja rasitusmurtumia. Ainakin neljännes kärsii seksuaalisesta häirinnästä. Joka neljäs nainen joutuu mm. näistä syistä jättämään armeijan kesken. Tiedot ilmenevät kirjasta "Nainen intissä".
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naisten-intti-voi-olla-traumaattine…
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Jos naisille halutaan pakollinen asepalvelus, kuten nyt kovasti puhutaan ja monet haluavat, niin näille asioille pitää tehdä jotain.
Ei tehdä mitään, muutetaan kaikki vaan Ruotsiin ja annetaan Venäjän pitää Suomi. Liian vaivalloista puolustaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisille halutaan pakollinen asepalvelus, kuten nyt kovasti puhutaan ja monet haluavat, niin näille asioille pitää tehdä jotain.
Ei haluta. Miestenkin pakollinen palvelus pitää lakkauttaa.
Itse olen 58 kg painava nainen. En missään olosuhteissa pysty kantamaan 40 kg täyspakkausta ja marssimaan. Ei tule mitään.
Siviilipalvelus naisille pakolliseksi
Minun on vaikea ymmärtää, miksi kukaan nainen haluaa näillä spekseillä inttiin. Ja vielä pakolliseksi, juu ei kiitos.
Pakollinen asepalvelus JA lasten synnytys. Nainen ei voi voittaa, vai kuinka? Miten tämä tuplahomma kompensoidaan naisille? Eläkettä ei kerry, tuloerot kasvavat. Tämä on huono diili!