Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi, nousi jostain muisto yht'äkkiä muisto, kun luin tuosta.

Vierailija
17.08.2015 |

Olen kerran ollut melkein vastaavassa tilanteessa. Hevonen lähti laukkaamaan kohti tallia, enkä huonoilla taidoillani saanut sitä hiljentämään. Matkaa ei onneksi ollut kuin 200-300 metriä. Toinen jalustinkin irtosi ja pelkäsin kuollakseni. Perillä tajusin, ettei minulla ollut edes kypärää. Minun ei ollut,tarkoitus,edes ratsastaa silloin, vaan oli taluttamassa pientä tyttöä, joka jostain syystä halusikin että hänen äitinsä taluttaa. Äiti oli tällä hevosella ratsastamassa. Hän pyysi minua ratsastamaan ratsunsa kotimatkan ja unohti hänkin tarjota kypäränsä minulle. Kyllä taisi olla hengenlähtö aika lähellä minulla. En ole edes koko asiaa muistanut...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:13"]Olen kerran ollut melkein vastaavassa tilanteessa. Hevonen lähti laukkaamaan kohti tallia, enkä huonoilla taidoillani saanut sitä hiljentämään. Matkaa ei onneksi ollut kuin 200-300 metriä. Toinen jalustinkin irtosi ja pelkäsin kuollakseni. Perillä tajusin, ettei minulla ollut edes kypärää. Minun ei ollut,tarkoitus,edes ratsastaa silloin, vaan oli taluttamassa pientä tyttöä, joka jostain syystä halusikin että hänen äitinsä taluttaa. Äiti oli tällä hevosella ratsastamassa. Hän pyysi minua ratsastamaan ratsunsa kotimatkan ja unohti hänkin tarjota kypäränsä minulle. Kyllä taisi olla hengenlähtö aika lähellä minulla. En ole edes koko asiaa muistanut...
[/quote]
Pahoittelen otsikkoa...

Vierailija
2/2 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan