Nettopalkkasi? Ja paljon menee säästöön kk?
Kommentit (19)
Netto 5000 €/kk, säästöön 4000 €/kk
Minä tienaan 3 800 Euroa kuukaudessa. Saako kukaan oikea ihminen pienenpää palkkaa?
.
.
.
T: L. Räty
3200€/kk netto ja kaikki menee mitä tulee.
1200€ netto, säästöön n. 400€ kuussa
Nettotulot noin 3000 - 3500 €/kk, säästöön 350 €/kk
Netto 3500-6000€/kk (myyntibonuksista riippuen) Säästöön menee noin 1000€/ kk
Netto 3000€, säästöön 300€ ja sijoituksiin 400€.
Netto 3700. Säästöön siitä menee aivan minimaalisesti, sijoituksiin vaihtelevasti. Kun sijoitukset on sen verran hajautettuna niin paremman koron niille saa kuin säästämällä ja kestävät kyllä markkinoiden ailahteluakin. Miksi laittaa rahaa säästöön jos ei ole näkyvissä että siitä olisi ihan heti pulaa?
Netto vajaat 1500 euroa ja säästöön ei jää oikeastaan säännöllisesti mitään.
Vierailija kirjoitti:
Netto 3700. Säästöön siitä menee aivan minimaalisesti, sijoituksiin vaihtelevasti. Kun sijoitukset on sen verran hajautettuna niin paremman koron niille saa kuin säästämällä ja kestävät kyllä markkinoiden ailahteluakin. Miksi laittaa rahaa säästöön jos ei ole näkyvissä että siitä olisi ihan heti pulaa?
Minä säästän isompiin hankintoihin tai matkoihin, eli rahat eivät kovin kauan homehdu säästötilillä. Pidemmän ajan säästöt sijoitan indeksirahastoihin tai osakkeisiin.
Netto 1900e/kk ja säästöön 60e ja joskus jotain satunnaista.
Asuntolainan lyhennystä en laske säästämiseksi, koska asunnon arvo on tippunut samaa tahtia mitä lainaa olen lyhentänyt. :D
Netto 2 400 euroa, siitä säästöön 800 euroa. Yhden henkilön talous, asuntolainaa makselen.
Netto 4000€, josta puolet menee säästöön ja sijoituksiin.