Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

feikki vuittonit

Vierailija
17.08.2015 |

Eli joskus joku täällä kyselikin mistä saa tilattua ja joku linkkasi jonkun ebay tyylisen sivun, mikä sivu oli kyseessä?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi helvetti, et kai ole niin mauton että ostat jonku kopion vuittonin laukusta? iljettävä olet

Vierailija
22/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuut aika paljon ivailua saamaan osakses kun sen kanssa kuljet :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei oo varaa ostaa aitoa vuittonia, niin et kyllä ansaitse sitä. Säästä rahaa aitoon tai jätä ostamatta kokonaan. Säälittävää...

Vierailija
24/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole varaa aitoon vuittoniin, kannattaa kävellä lähimpään vaateliikkeeseen ja ostaa sieltä parillakympillä joku nätti merkitön laukku :)

Vierailija
25/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuittoni on yhä hieno oli feikki eli ei. :) (Eiköhän feikkejä löydy kun googlaa.)

Vierailija
26/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:28"]

Vuittoni on yhä hieno oli feikki eli ei. :) (Eiköhän feikkejä löydy kun googlaa.)

[/quote]

Yhä piti olla yhtä, eli ei ole hineo vaikka olisi aito.

Vierailija
27/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta. Näitä feikki Vuittoneja rakennuttaa mafiosot lapsityövoimalla jossain nyrkkipajassa. Haluatko olla osallisena sellaiseen? En minäkään. Lisäksi feikki Vuittonit ovat järkyttävän rumia ja kovia muoviköppyröitä jotka hajoaa alta aikayksikön. Ulkomailla paljon käyneenä on feikit jääneet ostamatta. RUMIA.

Vierailija
28/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itse Turkista basaarista useamman noin tonnin laukun parilla kympillä per laukku. Hyvä diili. Kaikki luulee aidoiksi vaikka oon osa-aikatöissä :=)

Vierailija
30/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi sen verran antaa arvoa taitaville käsityöläisille ja suunnittelijoille, että ostaa aidon tuotteen. Feikkilaukut tosiaan valmistetaan kyseenalaisissa oloissa kehnoista materiaaleista, joten mieluummin ostaa "merkittömän", mutta tyylikkään laukun, joka on tehty huolella kunnon raaka-aineista. Feikkilaukkuja havittelevat eivät oikein tunnu ymmärtävän edes sitä, mistä brändi muodostuu ja miten se liittyy itse tuotteeseen.

Vierailija
31/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet naisten laukut näyttää mummomaisilta. Omaan tyylini sopii vain nuorekas ja aika usein se on LV tai Miu Miu tai Burberry tai muu todella kallis. Ihan itse opittu maku, mutta ilmeisesti aika laatutietoinen.

Vierailija
32/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:48"]

Kyllä pitäisi sen verran antaa arvoa taitaville käsityöläisille ja suunnittelijoille, että ostaa aidon tuotteen. Feikkilaukut tosiaan valmistetaan kyseenalaisissa oloissa kehnoista materiaaleista, joten mieluummin ostaa "merkittömän", mutta tyylikkään laukun, joka on tehty huolella kunnon raaka-aineista. Feikkilaukkuja havittelevat eivät oikein tunnu ymmärtävän edes sitä, mistä brändi muodostuu ja miten se liittyy itse tuotteeseen.

[/quote]

LV:t tehdään samalla tavalla Kiinassa tai Bangladeshissa lapsityövoimalla halvoista materiaaleista. Huippudesigner suunnittelee ja sen jälkeen massatuotetaan.

Vierailija
33/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden feikkien takia oikeidenkin Vuittonien statusarvo on laskenut. :(

Vierailija
34/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:48"]Ostin itse Turkista basaarista useamman noin tonnin laukun parilla kympillä per laukku. Hyvä diili. Kaikki luulee aidoiksi vaikka oon osa-aikatöissä :=)
[/quote]

Vau ostit oikein Turkin basaarista! Toivotaan että kannat hyvillä mielin laukkujasi. Onneksi olkoon olet juuri rahoittanut rikollisuutta oikein anteliaalla kädellä. Tsemppiä siis sinulle! :)
Mitä ihmiset oikein ajattelisi kun Suomessakin pikku Mikko vietäisiin laukkutehtaalle myrkkyjen joukkoon painamaan 13 tuntista päivää että pikku misut saa laukkuja basaareista. Oksettavaa.

Vierailija
35/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut kirppareilla niitä vastaan. Ilmeisesti joku tuo varmaan kiinasta tai turkista. Sieltä löytyy halvalla.

Vierailija
36/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:48"]Ostin itse Turkista basaarista useamman noin tonnin laukun parilla kympillä per laukku. Hyvä diili. Kaikki luulee aidoiksi vaikka oon osa-aikatöissä :=) [/quote] Vau ostit oikein Turkin basaarista! Toivotaan että kannat hyvillä mielin laukkujasi. Onneksi olkoon olet juuri rahoittanut rikollisuutta oikein anteliaalla kädellä. Tsemppiä siis sinulle! :) Mitä ihmiset oikein ajattelisi kun Suomessakin pikku Mikko vietäisiin laukkutehtaalle myrkkyjen joukkoon painamaan 13 tuntista päivää että pikku misut saa laukkuja basaareista. Oksettavaa.

[/quote]

Mistä tiedät ettei ole Kiinassa tehty samassa tehtaassa kuin alkuperäinenkin. Esim. muuten alkuperäinen mutta laadunvalvonnassa ollut vikaa.

Vierailija
37/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:48"]Ostin itse Turkista basaarista useamman noin tonnin laukun parilla kympillä per laukku. Hyvä diili. Kaikki luulee aidoiksi vaikka oon osa-aikatöissä :=) [/quote] Vau ostit oikein Turkin basaarista! Toivotaan että kannat hyvillä mielin laukkujasi. Onneksi olkoon olet juuri rahoittanut rikollisuutta oikein anteliaalla kädellä. Tsemppiä siis sinulle! :) Mitä ihmiset oikein ajattelisi kun Suomessakin pikku Mikko vietäisiin laukkutehtaalle myrkkyjen joukkoon painamaan 13 tuntista päivää että pikku misut saa laukkuja basaareista. Oksettavaa.

[/quote]

Samanlaista laukkulaatua ne täällä myy naisten vaatekaupoissa. Tekonahkaisia 2-3 vuotta kestäviä kertakäyttölaukkuja jollain mitäänsanomattomalla merkkinimellä. Ostat Lacosten laukun ja oikeasti se on Lacosten teettämä vinkuintialainen halpalaukku. Ei köyhällä ole varaa ostaa kunnollista. Lisäksi laukkumuoti vanhenee nopeasti ja eri bileasuihin tarvii erikokoista ja tyylistä laukkua. Vaikea miellyttää kaikkia kun laukut syö halpatuontantonakin rahat.

Vierailija
38/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:55"]

[/quote]

Mistä tiedät ettei ole Kiinassa tehty samassa tehtaassa kuin alkuperäinenkin. Esim. muuten alkuperäinen mutta laadunvalvonnassa ollut vikaa.
[/quote]

Koska suurin osa merkkilaukuista tehdään käsityönä vuosikymmenten kokemuksella esimerkiksi Italiassa, kun feikkilaukut tekevät lapsiorjat nälkäpalkalla. Oikeasti, kannattaa selvittää feikkituotebisneksen taustoja ja miettiä, haluaako kannattaa sellaista toimintaa

Vierailija
39/39 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:55"] [quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:48"]Ostin itse Turkista basaarista useamman noin tonnin laukun parilla kympillä per laukku. Hyvä diili. Kaikki luulee aidoiksi vaikka oon osa-aikatöissä :=) [/quote] Vau ostit oikein Turkin basaarista! Toivotaan että kannat hyvillä mielin laukkujasi. Onneksi olkoon olet juuri rahoittanut rikollisuutta oikein anteliaalla kädellä. Tsemppiä siis sinulle! :) Mitä ihmiset oikein ajattelisi kun Suomessakin pikku Mikko vietäisiin laukkutehtaalle myrkkyjen joukkoon painamaan 13 tuntista päivää että pikku misut saa laukkuja basaareista. Oksettavaa. [/quote] Mistä tiedät ettei ole Kiinassa tehty samassa tehtaassa kuin alkuperäinenkin. Esim. muuten alkuperäinen mutta laadunvalvonnassa ollut vikaa. [/quote] Koska suurin osa merkkilaukuista tehdään käsityönä vuosikymmenten kokemuksella esimerkiksi Italiassa, kun feikkilaukut tekevät lapsiorjat nälkäpalkalla. Oikeasti, kannattaa selvittää feikkituotebisneksen taustoja ja miettiä, haluaako kannattaa sellaista toimintaa

[/quote]

Mene joskus katsomaan Vilaan, Vero Modaan, Cubukseen ja H&M:ään tai Seppälään niin huomaat että ne kaikki laukut on samanlaisia lasten tekemiä halpoja kopioita mennytvuosien designistä. Miksi näitä sitten on ok ostaa? Samanlaista ulospäin kuin feikkilaukut. Ainut vaan että näyttävät rumemmilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän