Valo väsyttää
Onko muilla? Kun valo lisääntyy, voimat vähenee? Aina kevään alussa näin. Sitten kun tottuu, helpottaa.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Sama! Normisti nukun jotain 6 tuntia, nyt on "pakko" nukkua 7 tai ylikin, ja silti vätystää jo aamusta. Kohta se taas vaihtuu n. 5 tuntia /yö., ja sit pirtsakkana kuin mikä! :)
(sitä odotellessa :))
Miten nopeasti tuo helpottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! Normisti nukun jotain 6 tuntia, nyt on "pakko" nukkua 7 tai ylikin, ja silti vätystää jo aamusta. Kohta se taas vaihtuu n. 5 tuntia /yö., ja sit pirtsakkana kuin mikä! :)
Miten nopeasti tuo helpottaa?
Itselläni joskus siinä kesäkuun alkupuolella (ja tiedän kyllä, että olen vapun jälkeen tavallistakin vmaisempi ihminen ja pysyttelen siksi omissa oloissani).
Jotain d-vitamiini tai hormonijutskia, mitä lie.
Mulla taas niin että jostain marraskuusta helmikuuhun haluaisi vain nukkua koko ajan. Pimeetä aina.
Olen ensikertaa henkisesti väsynnyt, kyllästynyt kaikeen..Nukun yöt 8h.Herään aikaisin aamua,aamun virkkuna ja todella olen illan torkku! Iltapäivä 1h.otan päikärit aina. Mitään en jaksa kuin olellisen.Pakotan kuitenkin itseni joka päivä ulos kävele ainakin 2 x päivässä.Paljon kuolemalle menetyksijä,joka on tuonut sitten yksinäisyttä. Mutta elämää,kai se tästä joskus?
Minulla lisääntynyt valo, jota heijastelee kirkkaasti joka puolelta, etenkin hangilta, aiheuttaa aika usein migreeniä. Etenkin siis silloin, ja joka päivä, kun ulkona paistaa aurinko.