Teini raskaana
Tyttäreni kertoi tänään olevansa raskaana ja aikovansa pitää lapsen. Yritin vain pysyä rauhallisena. Miten tästä selvitään? Tytär on vasta 16 ja on lukion ensimmäisellä.
Kommentit (32)
Tytärresi tulee vaihtaa lukiosta lähihoitajakouluun nyt heti niin ehtii vähän opiskella ammattia ennen vauvan syntymää. Lukiota turha käydä, koska ammatti on tärkeämpi kun kohta elätettävänä vauvakin
Tuossa on vastaavassa tilanteessa olleen tytön kirja
https://docendo.fi/sivu/tuote/positiivinen-yllatys/2440859
Hän piti välivuoden lukiosta ja sen jälkeen kirjoitti ylioppilaaksi ja pääsi yliopistoon.
Kaikki järjestyy kyllä, vaikka nuoruudesta tulee erilainen kuin oli tarkoitus tulla.
Vierailija kirjoitti:
Aina tämä sama provo.
Tämä palsta on ollut olemassa sen verran pitkään, että on vain todennäköistä, että Suomessa on ollut useampi kuin yksi teiniraskaus.
Ap pääsee siis hoitamaan vauvaa 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Onko masuasukin isukki tiedossa?
Lapsen isä on tyttäreni poikaystävä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Tytärresi tulee vaihtaa lukiosta lähihoitajakouluun nyt heti niin ehtii vähän opiskella ammattia ennen vauvan syntymää. Lukiota turha käydä, koska ammatti on tärkeämpi kun kohta elätettävänä vauvakin
Suomessa yhteiskunta huolehtii omistaan. Ei tarvitse tehdä päivääkään töitä.
Tyttö käy koulua niin pitkää kuin pystyy ja palaa takaisin äitiysloman jälkeen. Lapsensa hän hoitaa itse, mutta toki neuvotte ja autatte alkuun. Jos tyttö ja lapsen isä haluavat omilleen, niin autatte asunnon hankkimisessa.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö käy koulua niin pitkää kuin pystyy ja palaa takaisin äitiysloman jälkeen. Lapsensa hän hoitaa itse, mutta toki neuvotte ja autatte alkuun. Jos tyttö ja lapsen isä haluavat omilleen, niin autatte asunnon hankkimisessa.
Miten voi palata kouluun ja hoitaa lapsen itse?
Tytön elämä, tytön valinta. Tietenkin myös isällä on oikeus päättää haluaako ryhtyä elättäjäksi.
No tekee abortin ja elämä jatkuu. Ei oo niin vaikeeta 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viemällä lapsen itse aamulla päiväkotiin ja hakemalla sen itse iltapäivällä sieltä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viemällä lapsen itse aamulla päiväkotiin ja hakemalla sen itse iltapäivällä sieltä pois.
Ei se ole lapsen itse hoitamista jos päiväkoti hoitaa lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut päiväkodeista?
Kyllä siittä selviää, elämä kantaa. Etukäteen ei tiiä miten elämä tulee menemään, tarvii vaan elää ja ottaa selvää.
Vierailija kirjoitti:
No tekee abortin ja elämä jatkuu. Ei oo niin vaikeeta 🙄
Abortin jälkeen elämä nimenomaan ei jatku.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai sä ehdotit aborttia?
Kukaan ei saa ehdottaa tuollaista!
Anni Sinnemäkikin on pärjännyt ihan mukavasti.
Onko masuasukin isukki tiedossa?