Inhoan näitä aurinkopäiviä. Tuttujen fb laulaa ihana ilma- kuvilla
Pitäkää tunkkinne onnellisten postaustenne ja retkienne kanssa!
Kommentit (39)
Joo HellyHanssenit vain suhisee ja urkkalasit kiiltää ylimielisellä nokallaan näillä "positiivisilla" poseeraajilla...:/ Todellakin pitäisi itse lenkkeilläkin ilmeisesti jossain pusikossa missä ei tulisi keään vastaan, kun ei ole varaa ostaa satasien/tonnien unovormua tähänkin hommaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat. V*tuttaa! Ja ne niiiin hienot ja kalliit ulkoilu-asut tyyliin housut ja takki 1000e
Ei mua tuo materia niin ota aivoon mutta onni.
voithan sinä käydä takapihalla ottamassa selfien ja kirjoittaa fb:hen olevasi onnellinen
Tästä ja miljoonasta muusta syystä käytän Facebookia vain hyötytarkoituksiin (esim. paikallisryhmästä löysin kätevästi hyvän fysioterapeutin, sairauksien vertaistukiryhmistä saattaa saada apua ja hyviä vinkkejä, yritysarvostelut)
T. Ihana kevät ja ihana migreeni
No pistä se some kiinni, jos ärsyttää. Ei sitä oo pakko selata.
Kannattaisiko
1) hankkia oma elämä
2) poistua sieltä facebookista
No se ylimielisyys ja toksinen positiivisuus ärsyttää! Helppoa olla "positiivinen" ja ylimielinen niissä tonnin varusteissaan ja kun suurin ongelma itsellään on joku, että lempimaito oli kaupasta kerran loppunut enne kuin sain itse ostettua sitä. Sitten sometetaan, että vastoinkäymisten suhteen (kuten tuo maito-case)auttaa vain positiivinen asenne, nih!ym.sontaa.
No olisin minäkin iki-positiivinen kun ei muita oneglemia ikinä olisi ja olisi helppo pysyä tyytyväisenä, kun olisi edes säihin soveltuvissa varusteissa ja vaatteissa eikä liukastella joak talvi missään kympin tennareissa jotka päästää vedetkin sisään jne.
Vierailija kirjoitti:
Itse makailen terassillani jossa paistaa aurinko pienissä kokaiininousuissa
Ikävä tosiasia on että nousuja seuraa aina laskut. Koksu on ikävä aine pääkopalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oih, ompa kaunis sää! Nyt se aurinko paistaa! Huoh... tylsää lässytystä taas säästä....
Se on niin geneeristä ja tylsää!!! Huoh. Aurinko paistaa=kaunis ilma. Minusta kaunista on esim usva. Joskus myrsky on kaunis myös seurata, ei ulkoilla. Kaikista kauneinta on puolipilvisellä säällä, kun valo suodattuu hieman pilvien läpi ja välillä tulee miltei mystisen näköisiä valonsäteitä pilvien läpi.
Onhan se noinkin, mutta kyllä kirkas kevätaurinko, sininen taivat, valkoiset hanget ja vihreät havupuut on tämän vuodenajan kauneimpia yhdistelmiä.
Mitä ihmeen ulkoiluasua tarvitsee käydäkseen kävelyllä???
Minkä ikäiset ihmiset näitä viestejä kirjoittaa?
Olen 45-vuotias. Tykkään olla ulkona enkä ole ikinä omistanut erikseen ulkoiluun tarkoitettuja vaatteita.
Aurinkolaseja saa tosi halvallakin. Kukaan ei tule tarkastamaan minkä merkkiset ne on.
Miksi ihmiset tekee ongelmia itselleen näin typerästä asioista ja miksi välität niin paljon mitä muut sinusta ajattelee?
Minua ärsyttää ihmiset jotka kerran vuodessa käyvät ulkona lenkillä ja siitä tehdään elämää suurempi asia. Eli esitetään aktiivista jota ei olla 364 päivänä vuodessa.
Ite syöt lääkkeitä ja palstailet likaisessa spurguluukussasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat. V*tuttaa! Ja ne niiiin hienot ja kalliit ulkoilu-asut tyyliin housut ja takki 1000e
Tämä ärsyttää myös mua. Itseä oikein hävettää omat lenkkivaatteet, toivon aina ettei tule tuttuja vastaan. Mulla 10 vuotta vanha takki ja kissankarvaiset housut.
Heh, kissankarvaiset 😻 housut kuulostaa symppikseltä! Mutta joo, ei minullakaan ole mitään ”hienoja” lenkki-kamppeita. Ihan tavallisia jostain alennuksesta keräiltyjä eriparisia vaatekappaleita. Ei ole koskaan ollut mitään kallista, laadukasta kokonaista pukua, jota ylpeänä esitellä kuvissa.. Ne on ihan älyttömän kalliita. Siihen sitten vielä tietty pitäisi olla jotkin kalliit aurinkolasit näin keväällä ym.
symppikseltä? minusta ne kuulostavat toksoplasmaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää ihmiset jotka kerran vuodessa käyvät ulkona lenkillä ja siitä tehdään elämää suurempi asia. Eli esitetään aktiivista jota ei olla 364 päivänä vuodessa.
Tarvitseeko joka lenkkikerrasta infota someen? Jos teet sen somejulkaisun kerran vuodessa, niin se tarkoittaa automaattisesti, ettet sitä muulloin harrasta?
Itse joudun jo käyttämään aurinkosuojavoidetta ja tehokkaita aurinkolaseja enkä todellakaan jaksa käydä joka päivä ulkoilemassa. Ihanaa kun on kevät mutta liika aurinko on liikaa aurinkoa. Ja kohta alkaa taas katupöly leijailemaan. Kunpa tulisi sellaisia vesisateita, jotka huuhtelisivat pölyt viemäriin. Inhoan muutenkin sitä kun lumen sulettua on viikkokausia pölyistä ja ankeaa ulkona, ennen kuin kasvit kasvavat.
Pelottaa myös millaiset helteet tulee ja alkaako hellejakso jo toukokuussa. Nykyinen vuokranantaja (kerrostalon omistaja) sallii parveketupakoinnin joten tuulettaminen on tuntikausien ajan mahdotonta, jos naapurissa on iso porukka polttamassa vesipiippua.
Mulla ei ole vuosiin ollut kunnollista ulkoilu asua. Haluaisin sellaisen, mutta kaikki alennuksessa olevat ovat hirveän pientä kokoa, ja itse tarvitsisi plus-koon. Katselin Haltin plus mallistoa, joka oli tosi kiva, mutta takki ja housut maksaisivat 300-400€. Sellaisessa kehtaisi mennäkin ulos keekoilemaan.
Mäkin joskus ärsyynnyn niistä ja välillä sitten huvitun. Itsekin juuri viiden kilsan lenkiltä tulleena hoksaan, etten muistanut ottaa kuvan kuvaa tai ilmoitellut tekemistäni FB.
Todella harvoin mitään omia tekemisiä muutenkaan missään jaan. Lähinnä jotain meemejä ja musavideoita tai leffoja tai sarjoja ruodin joita olen kattonut. Puhelimessakaan juorutessa ei välttämättä tule kerrottua.
Tämän perusteella äitini sitten aina sättii mua, kun me ei tehdä lasten kanssa mitään... vaikka just oltiin viikko laskettelemassa. Sisarukseni taas jokaisen röyhtäyksen yms. leikkipuistoon kävelyn muistaa julkaista.
En edes äitini mieliksi ala esittämään aktiivista somettajaa, vaikka muuten elämässäni olen aktiivinen, etenkin lasten suhteen.
Mun mielestä aurinkoinen ilma tässä vaiheessa ei vielä pakota ulos. Sisällä on ihan kivaa, kun ulkona näyttää kauniilta. Mut sitten myöhemmin kun on lämmintä, se lämpö pakottaa ulos että siitä vähästä ehtii nauttia taas ennen uutta kaamosjaksoa.
Näen kyllä itsekin, millainen sää on ulkona. Samoin tiedän kyllä, kun Suomi on voittanut mm-kultaa. Sitä ei tarvitse kaikkien erikseen postata Facebookiin.
mekin inhoamme sinua, kun sinun fb laulaa vain valitusvirsiä