Inhoan näitä aurinkopäiviä. Tuttujen fb laulaa ihana ilma- kuvilla
Pitäkää tunkkinne onnellisten postaustenne ja retkienne kanssa!
Kommentit (39)
Samat sanat. V*tuttaa! Ja ne niiiin hienot ja kalliit ulkoilu-asut tyyliin housut ja takki 1000e
Ymmärrän sua! Jos itse ei jaksa lähteä reippailemaan, niin ne ärsyttää.
Itse kävin äsken puolen tunnin kävelyllä, oikeesti teki terää eikä enää päivitykset ärsytä. Välillä on kuitenkin päiviä, ettei huvita mikään, silloin parempi pysyä pois myös somesta.
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat. V*tuttaa! Ja ne niiiin hienot ja kalliit ulkoilu-asut tyyliin housut ja takki 1000e
Tämä ärsyttää myös mua. Itseä oikein hävettää omat lenkkivaatteet, toivon aina ettei tule tuttuja vastaan. Mulla 10 vuotta vanha takki ja kissankarvaiset housut.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua tuo materia niin ota aivoon mutta onni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ärsyttää myös mua. Itseä oikein hävettää omat lenkkivaatteet, toivon aina ettei tule tuttuja vastaan. Mulla 10 vuotta vanha takki ja kissankarvaiset housut.
😻
Miten voi olla niin pinnallisia ihmisiä kuin tässä ketjussa?
Oletko miettinyt miksi ne ärsyttää sua?
Oih, ompa kaunis sää! Nyt se aurinko paistaa! Huoh... tylsää lässytystä taas säästä....
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt miksi ne ärsyttää sua?
No totta hitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, kissankarvaiset 😻 housut kuulostaa symppikseltä! Mutta joo, ei minullakaan ole mitään ”hienoja” lenkki-kamppeita. Ihan tavallisia jostain alennuksesta keräiltyjä eriparisia vaatekappaleita. Ei ole koskaan ollut mitään kallista, laadukasta kokonaista pukua, jota ylpeänä esitellä kuvissa.. Ne on ihan älyttömän kalliita. Siihen sitten vielä tietty pitäisi olla jotkin kalliit aurinkolasit näin keväällä ym.
En ole koskaan liittynyt fb. Ei todellakaan kiinnosta tietää kenenkään asioista mitään muuta kuin reaalielämässä nähty.
Minuakin ärsyttää. Ei niinkään ne kuvat ja hehkutukset vaan ihan itsessään tuo aurinko ja valoisuus. Odotan jo syksyä se on parasta ja kauneinta aikaa! Silloin tekee mieli olla ulkona ja touhuta muutenkin kaikkea.
Aurinko on kiva ja kevät, jäniksineen. MUTTA joku voi pilata monta asiaa liialla korostamisella ja toistolla. Siksi en ole fb:ssä. Ja antaako se muille tilaa sanoa jotain, olla olemassa ja myös ilmaista sitä /muuta tunnetta itse. Joskus pelkkä kuva kai riittäisi? Migreenikot ei muuten kestä liikaa aurinkoa tai keinovaloa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan liittynyt fb. Ei todellakaan kiinnosta tietää kenenkään asioista mitään muuta kuin reaalielämässä nähty.
Mulla ihan sama. Siksi avasinkin tämän ketjun nauraakseni ihmisiä, jotka ovat feispuukissa ja ottavat siitä sitten paineita. Tulin ihan varta vasten kertomaan, että hei, ei teidän tartte. Elämä on ihanaa ilman feispuukkia! 🥰🥳
Itse makailen terassillani jossa paistaa aurinko pienissä kokaiininousuissa
Kyse on aina siitä, miten joillekin on yksinkertaisesti suuri ja voimakas tarve saada hyväksyntää muilta. Se herättää minussa aina vahvaa myötätuntoa ja tarvetta tukea heitä peukutuksilla. Eihän tasapainossa oleva ja sisäiseltä elämältään rikas ihminen tarvitse jatkuvaa tiedottamista muille ja mitä milloin on tekemässä.
Vierailija kirjoitti:
Oih, ompa kaunis sää! Nyt se aurinko paistaa! Huoh... tylsää lässytystä taas säästä....
Se on niin geneeristä ja tylsää!!! Huoh. Aurinko paistaa=kaunis ilma. Minusta kaunista on esim usva. Joskus myrsky on kaunis myös seurata, ei ulkoilla. Kaikista kauneinta on puolipilvisellä säällä, kun valo suodattuu hieman pilvien läpi ja välillä tulee miltei mystisen näköisiä valonsäteitä pilvien läpi.
Aivan. Sama naama ja samat koirat ja sama aurinko ja sama sössötys ja on niin sitä samaa ihanaa kaikki. Oksennan. Jotkut istuu pimeissä kellareissa kuuntelemassa pommien pauketta saman auringon alla. Hävetkää oikeesti.
Ja kevät ja kesä ovat vasta tuloillaan.. . Paljon lisää siis luvassa toksista positiivisuutta! Onneksi en itse käytä somea, välttyy edes tältä.
Fb on niin nolo.