Eronneet: onko kaikilla (alaikäisillä) lapsillanne samanlaiset asumisjärjestelyt?
Minulla vanhin opiskelee jo omillaan toisessa kaupungissa, mutta toiseksi vanhin asuu isänsä luona n. 500 kilometrin päässä. Kaksi nuorinta asuu taas täysin minun luona. Lapsilla on eri isät. Miten muilla?
Kommentit (11)
Molemmat asuu joka toisen viikon mulla ja joka toisen isällään.
Vanhempi asuu vakituisesti isällään ja käy luonani joka toinen viikonloppu, nuorempi taas asuu minun kanssani ja käy isällä joka toinen viikonloppu. Näin siksi, että molemmat lapset halusivat jäädä kanssani kotipaikkakunnalle, ja vanhempi taas halusi sitten myöhemmin toisen asteen opintoihin isän paikkakunnalle.
Jaa että 4 lasta ja kaikilla eri isä. Justjust.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap kysyt?
Koska en tunne juurikaan perheitä, joissa lapsilla on täysin erilaiset asumiskuviot. Mä en käytännössä ole nähnyt poikaani puoleen vuoteen enkä ole ollenkaan läheinen hänen kanssaan. Tyttäret eivät oikein tunne veljeään ja mulla on tästä huono omatunto, mutta tämä oli lapsen oma päätös. Mietin onko muilla samanlaista tilannetta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jaa että 4 lasta ja kaikilla eri isä. Justjust.
Kahdella nuorimmaisella on sama isä. Vanhimmilla lapsilla eri isät. Ap
Ei kai tuo ole ihme kun kaikilla on eri isä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap kysyt?
Koska en tunne juurikaan perheitä, joissa lapsilla on täysin erilaiset asumiskuviot. Mä en käytännössä ole nähnyt poikaani puoleen vuoteen enkä ole ollenkaan läheinen hänen kanssaan. Tyttäret eivät oikein tunne veljeään ja mulla on tästä huono omatunto, mutta tämä oli lapsen oma päätös. Mietin onko muilla samanlaista tilannetta. Ap
Miksi et ole nähnyt lasta puoleen vuoteen? Miten teillä menee lomat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap kysyt?
Miksi et ole nähnyt lasta puoleen vuoteen? Miten teillä menee lomat?
Kerran näin häntä pikaisesti kun oli lähdössä isänsä kanssa reissuun. Sitä ennen hän oli täällä viikon ennen koulun alkua. Hänellä on kaikki kaverit ja omat kuviot siellä missä hän asuu eikä hän enää samalla tavalla jaksa matkustaa tänne kuin ennen. Ap
Joskus oli näin:
Vanhin kävi isänsä luona vain kylässä. Keskimmäinen joka toinen viikonloppu ja nuorin asui vuoroviikkosysteemillä. Nyt kaksi vanhinta asuvat omillaan ja nuorin minun luona ja käy isällään noin joka toinen viikonloppu. Lapsilla sama isä.