Jätin miehen, jota rakastan.
Olen 21-vuotias ja seurustelin 34-vuotiaan miehen kanssa melkein puoli vuotta. Suhteemme oli todella onnellinen eikä ikäero haitannut kumpaakaan. Ongelmaksi muodostui lähipiirin ihmiset. Omat sukulaiseni hokivat koko ajan, että ei tuo kestä, ei mies susta oikeasti välitä yms. Jonkun aikaa jaksoin sitä kuunnella, mutta tänään luovutin. Siispä päädyin lopettamaan suhteen. Mies yritti saada päätäni kääntymään, mutta turhaan. Olen menettänyt luottamukseni hänen tunteisiinsa ja tuntuu naurettavalta että se johtuu muista ihmisistä.
Nyt sitten itken yksin kotona. Miten ihmeessä pääsen ikinä yli tästä? Miestä on kamala ikävä jo nyt.
Kommentit (24)
Odota nyt siihen asti lapsikulta, että voit ihan itsenäisesti solmia parisuhteen muista riippumatta. Ei kukaan mies kestä tollasta oon - en ookaan sun kanssa pelleilyä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:02"]
Odota nyt siihen asti lapsikulta, että voit ihan itsenäisesti solmia parisuhteen muista riippumatta. Ei kukaan mies kestä tollasta oon - en ookaan sun kanssa pelleilyä.
[/quote]Tiedän kyllä, mitä haluan. Haluan olla tuon miehen kanssa enemmän kuin mitään muuta. Olen henkisesti vain niin väsynyt jatkuvaan suhteemme arvosteluun. Tajuatko miltä tuntuu, kun joutuu koko ajan selittämään että kyllä tämä on aitoa? Enkä voi vaatia miestäkään kestämään niitä samoja hyväksikäyttö syytöksiä yhä uudestaan.
Ymmärrän sinua, mutta taisit tehdä virheen. Yritä saada mies takaisin ja tee selväksi läheisillesi, että antavat teidän suhteen olla, ja lopettavat siitä puhumisen.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:15"]Jätä se vanha irstailija!
[/quote]oletko mp?
Mulla on ollut samanlainen tilanne. Nyt ollaan oltu 5 vuotta yhdessä enkä vaihtaisi päivääkään. Tosi rakkaus voittaa esteet, tsemppiä!
Mitä sun miesasiat kuuluvat kenellekään? Tekeekö suku päätökset sun puolesta? Vaikutat läheisriippuvaiselta , joka on ohjailtavissa...suku nauttii kun teki päätöksen sun puolesta...
Voi siis olla, että olet liian lapsellinen miehelle. Ikäero ei ole este...
Todistit juuri itse sen, ettei suhteella ole tulevaisuutta, koska epäkypsästi romahdit. Anna miehen mennä, kun jo hyvästit jätit, mies tarvitsee aikuisen naisen. Sinun täytyy vielä kehittyä ja aikuistua. Katsele ja kuuntele elämää, sulle löytyy onni myöhemmin.
Miksei etsi ikäistään? Mitä on puuhannut yli 10 vuotta. On niin todella erilaisia ton ikäisiä. Mulla on serkut pariutuneet vasta tuossa iässä. Heillä on pari yliopistotutkintoa ja kristillinen tausta. Hyvät perheet heistä on muodostunut.
Jos taas on joku amis, lorvailija, irstailija, avoliitoissa ollut ja paljon viinaa käyttävä, niin jssap.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:21"]
Miksei etsi ikäistään? Mitä on puuhannut yli 10 vuotta. On niin todella erilaisia ton ikäisiä. Mulla on serkut pariutuneet vasta tuossa iässä. Heillä on pari yliopistotutkintoa ja kristillinen tausta. Hyvät perheet heistä on muodostunut. Jos taas on joku amis, lorvailija, irstailija, avoliitoissa ollut ja paljon viinaa käyttävä, niin jssap.
[/quote]Mies ei etsi ikäistään, koska rakastui muhun. Mikä siinä on niin hemmetin vaikea käsittää?? ap
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:49"]
Olen 21-vuotias ja seurustelin 34-vuotiaan miehen kanssa melkein puoli vuotta. Suhteemme oli todella onnellinen eikä ikäero haitannut kumpaakaan. Ongelmaksi muodostui lähipiirin ihmiset. Omat sukulaiseni hokivat koko ajan, että ei tuo kestä, ei mies susta oikeasti välitä yms. Jonkun aikaa jaksoin sitä kuunnella, mutta tänään luovutin. Siispä päädyin lopettamaan suhteen. Mies yritti saada päätäni kääntymään, mutta turhaan. Olen menettänyt luottamukseni hänen tunteisiinsa ja tuntuu naurettavalta että se johtuu muista ihmisistä.
Nyt sitten itken yksin kotona. Miten ihmeessä pääsen ikinä yli tästä? Miestä on kamala ikävä jo nyt.
[/quote]
Et ole menettänyt luottamustasi hänen tunteisiinsa, vaan annoit periksi lähipiirin painostuksen vuoksi. Nyt kadut asiaa ja syystäkin. Tuo ei ole oikea syy erota ihmisestä, jota rakastaa. Mieti nyt tarkkaan, mitä haluat. Haluatko, että olet onnellinen ja vierelläsi on ihminen, jota rakastat. Vai haluatko, että äitisi, isäsi ym. ihmiset ovat tyytyväisiä? Eivätkä heidän edes pitäisi olla tyytyväisiä siitä, että olet onneton ja luovuit rakkaastasi heidän vuokseen.
Pelkkä ikäero on ihan tyhmä syy erota, jos miehessä ei ollut mitään (muuta) vikaa. Sanoit, ettei ikäero teitä rasita. Näkyykö se selkeästi päälle, että mies on vanhempi? Onko teillä samanlaiset arvot ja tulevaisuudensuunnitelmat? Haluaako mies lapsia kohtapuoliin vai olisiko hän valmis odottamaan, että kasvat vielä muutaman vuoden? Vai haluaisitko itse lapsia nuorena? Onko teillä yhteiset kiinnostuksenkohteet? Onko teillä yhteisiä kavereita, vai ovatko hekin kaikki teidän yhdessäoloa vastaan?
Mieti näitä kysymyksiä rauhassa. Jos vielä muutaman päivän päästä olet sitä mieltä, että riudut ilman häntä, soita hänelle ja sano, että ero oli virhe ja että haluaisit palata yhteen.
Nyt leuka pystyyn, et ole enää muiden mielipiteiden heiteltävänä tollaisessa asiassa.
Älä suostu selittämään MITÄÄN siitä kenen kanssa olet suhteessa. Muut voisivat olla onnellisia sinun puolestasi sen sijaan, että arvostelevat. Jos eivät jaa sun onnea ja kannusta, niin nollatoleranssi heidän masentavan arvostelun suhteen ja miehen/rakkauden arvostelemiselle. Sinulla on oikeus tunteisiisi ja oikeus itse päättää.
Kuvittele, jos homoseksuaalit eläisivät niin kaapissa kuin elivät vielä pari vuosikymmentä sitten. Onneksi ovat porukalla vaatineet oikeutta rakkaudelleen ja suhteilleen.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:27"]
Miksei etsi ikäistään? Mitä on puuhannut yli 10 vuotta. On niin todella erilaisia ton ikäisiä. Mulla on serkut pariutuneet vasta tuossa iässä. Heillä on pari yliopistotutkintoa ja kristillinen tausta. Hyvät perheet heistä on muodostunut. Jos taas on joku amis, lorvailija, irstailija, avoliitoissa ollut ja paljon viinaa käyttävä, niin jssap.
[/quote]Mies ei etsi ikäistään, koska rakastui muhun. Mikä siinä on niin hemmetin vaikea käsittää?? ap
[/quote]Normaali kypsä 34-vuotias ei voi rakastua 21-vuotiaaseen tyttöseen. Pelkkää seksiä se äijä haluaa. Muista se.
Kuulostaa kyllä ihan legitiltä naisen ratkaisulta. Sama kuin se, että jos on ihastunut niin alkaa vältellä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:02"]
[/quote]Tiedän kyllä, mitä haluan. Haluan olla tuon miehen kanssa enemmän kuin mitään muuta. Olen henkisesti vain niin väsynyt jatkuvaan suhteemme arvosteluun. Tajuatko miltä tuntuu, kun joutuu koko ajan selittämään että kyllä tämä on aitoa? Enkä voi vaatia miestäkään kestämään niitä samoja hyväksikäyttö syytöksiä yhä uudestaan.
[/quote]
Sanot vaan sukulaisille ja "kavereillesi" että pitää turpansa kiinni eikä asia heille kuulu.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:27"]
[/quote]Normaali kypsä 34-vuotias ei voi rakastua 21-vuotiaaseen tyttöseen. Pelkkää seksiä se äijä haluaa. Muista se.
[/quote]
Tuo on täyttä paskaa. Suomi on täynnä pariskuntia missä ikäero on tuota luokkaa.
Mene provoamaan muualle
Olisit antanut vaan sen panna sua perseeseen niin ei olis rikas ukko muita nuorempia reikiä jöylämähän.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:02"]
[/quote]
Kertoo sun nuoruudesta ja kypsymättömyydestä. Ihan oikein teit, vaikka nyt tuntuukin pahalta. Aikuinen, kypsä ihminen ei solmi suhteitaan muiden ihmisten takia, ainoastaan itsensä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:36"]
Kuulostaa kyllä ihan legitiltä naisen ratkaisulta. Sama kuin se, että jos on ihastunut niin alkaa vältellä.
[/quote]
Tuota en ole koskaan ymmärtänyt. Jos on ihastunut niin rupeaa välttelemään.... Missä järki? Haluaa olla vaikeasti tavoiteltava?
Miksi suhteenne ei voisi kestää? Nyt pyyhit kyyneleet ja soitat miehelle. :)